Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
    Zijn dit de versies zonder Xenonkoplampen dan?
    ja; ik vermoed van wel ik had er zelf nog niet op gelet!
    sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
      Voorlopig nog niet ( zit dan ook een klasse hoger dan Volvo )

levertijd in Duitsland 10 tot 12 weken
      Voor Belgie nog af te wachten
      De eerste worden geleverd vanaf 14 november
      dat zou ik niet durven zeggen,als je het prijskaartje bekijkt is de q5 iets goekoper dan de xc60 met dezelfde uitrusting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
        dat zou ik niet durven zeggen,als je het prijskaartje bekijkt is de q5 iets goekoper dan de xc60 met dezelfde uitrusting.
        gelieve mij dan dringend de Belgische prijzen voor de Q5 mee te delen want deze zijn voorlopig nog niet gekend ( althans voor de opties )
        sigpic

Comment

Volvo XC60 2.4D kinetic 36700€ standaard

Audi Q5 2.0 D 39600€ standaard

volgende week vergelijking met opties
          maar ik vermoed dat het niet veel zal schelen
          Indien ik voor de Volvo zou gaan wacht ik nog enkele maanden op de 2.0 D ( wordt reeds getest )
          Last edited by B2F4U; 24/09/2008, 11:59.
          sigpic

Comment

, de Q5 goedkoper ? No way.

Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
            Volvo XC60 2.4D kinetic 36700€ standaard

Audi Q5 2.0 D 39600€ standaard

volgende week vergelijking met opties
            maar ik vermoed dat het niet veel zal schelen
            Indien ik voor de Volvo zou gaan wacht ik nog enkele maanden op de 2.0 D ( wordt reeds getest )
            Ik heb de vergelijking al lang gemaakt. Het scheelt wel heel veel.
            Op de Volvo XC60 zit zoveel standaard, dat wanneer je dat allemaal moet gaan tellen op een Q5, je wel heel snel weet wie het prijsgunstigst is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
              Op de Volvo XC60 zit zoveel standaard, dat wanneer je dat allemaal moet gaan tellen op een Q5, je wel heel snel weet wie het prijsgunstigst is.
              Dat denk ik nu toch ook wel! Bij Audi moet je tegenwoordig voor de stomste dingen bijbetalen, terwijl bij Volvo zo'n dingen meestal er wel opzitten + Volvo heeft ook een aantal héél interessante Packs die wss ook wel weer goedkoper zullen zijn dan bij Audi..

Naar mijn gedacht worden ze een beetje gierig bij Audi de laatste tijd.. ze hebben succes ok, maar ze beginnen daar wel stilaan misbruik van te maken..
              freude am fahren

Comment

• Op de persfoto's vond ik de Q5 meevallen, maar als ik die rl foto's bekijk...
                En dan nog die afschuwelijke leds

Comment

• Ik vind de Q5 echt een van de mooiste suv's
                  Maar ja...dan is een S-line en een stel grote velgen wel een must...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                    Ik vind de Q5 echt een van de mooiste suv's
                    Maar ja...dan is een S-line en een stel grote velgen wel een must...
                    Is inderdaad héél mooi, maar - zoals je het zelf zegt.. - wel duur als je een beetje een goed uitgerust model wil
                    freude am fahren

Comment

Is inderdaad héél mooi, maar - zoals je het zelf zegt.. - wel duur als je een beetje een goed uitgerust model wil
                      En ja...dan vraag ik me nog af waarom je dan een SUV koopt
                      Want met dat s-line pakket zal die niet offroad kunnen gaan...maarja welke belgische mens wilt nu zijn Q5 in de modder sturen...
                      Het is mooi zo'n suv...maar als je het koopt, moet je ook wel echt de technieken gebruiken...anders kan je beter van dat geld een S4 kopen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                        En ja...dan vraag ik me nog af waarom je dan een SUV koopt
                        Want met dat s-line pakket zal die niet offroad kunnen gaan...maarja welke belgische mens wilt nu zijn Q5 in de modder sturen...
                        Het is mooi zo'n suv...maar als je het koopt, moet je ook wel echt de technieken gebruiken...anders kan je beter van dat geld een S4 kopen...
                        Inderdaad.. trouwens, volgens mij is het percentage van de mensen die hem werkelijk op niet-geasfalteerde wegen sturen minder dan 5%
                        freude am fahren

Comment

Inderdaad.. trouwens, volgens mij is het percentage van de mensen die hem werkelijk op niet-geasfalteerde wegen sturen minder dan 5%
                          Amai...
                          Waar is de tijd gebleven dat de rijke mensen hun dikke range's het terrein inpluren

Comment

• Zo kunt ge over alles beginnen hé...

Hoeveel % van de sportwagen eigenaars benutten de capaciteiten van hun wagen?
                            Hoeveel % van de break/monovolume eigenaars benutten de ruimte?
                            ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                              Zo kunt ge over alles beginnen hé...

Hoeveel % van de sportwagen eigenaars benutten de capaciteiten van hun wagen?
                              Hoeveel % van de break/monovolume eigenaars benutten de ruimte?
                              ...
                              Ik mag toch mijn mening over zeggen of mag da tegenwoordig ook al ni méér...
                              Daarvoor zijn dees topic's voor hé!

Comment

• Hé chill gast, dit was niet persoonlijk op u bedoeld hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                  Hé chill gast, dit was niet persoonlijk op u bedoeld hoor
                                  Ik dacht al...ik zeg ook eens voor ne keer iets... achja laat ma...

Comment

En wat zit er zoal standaard op een XC60 dat niet standaard is op een Q5

De packs van volvo zijn wel groter maar indien je de kinitic versie kiest zit er ook weinig standaard op
                                    sigpic

Comment

• [QUOTE]
                                      Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                                      Dat denk ik nu toch ook wel! Bij Audi moet je tegenwoordig voor de stomste dingen bijbetalenquote]
                                      anderzijds zit er standaard op de Q5
                                      • ESP van de laatste generatie incluisief aanhangercontrole ( optie bij volvo )
                                      • automatisch blinderende achteruitkijkspiegel ( enkel belgische versie)
                                      • airbags die rekening houden met de lengte van de inzittenden
                                      • remmen die zichzelf drooghouden bij regenweer
                                      • bandenspanningscontrole
                                      sigpic

Comment

ik heb het nagevraagd bij een vw garage in deerlijk, en als ik het vergelijk is de xc 60iets(niet veel) duurder,wel te verstaan met dezelfde uitrusting .

Comment

ik heb het nagevraagd bij een vw garage in deerlijk, en als ik het vergelijk is de xc 60iets(niet veel) duurder,wel te verstaan met dezelfde uitrusting .
                                          Ik kan je geloven dat zij dat gezegd hebben
                                          Zij willen hun Q5 verkopen niet waar ?
                                          De realiteit is wel degelijk anders. Je mag blij zijn dat je een XC60 hebt besteld denk ik.
                                          We zullen eens exact gaan rekenen als de officiële prijzen van de Q5 op tafel liggen

Comment

Working...
                                          X