Oorspronkelijk geplaatst door RUBN
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk BerichtenVoorlopig nog niet ( zit dan ook een klasse hoger dan Volvo )
levertijd in Duitsland 10 tot 12 weken
Voor Belgie nog af te wachten
De eerste worden geleverd vanaf 14 november
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichtendat zou ik niet durven zeggen,als je het prijskaartje bekijkt is de q5 iets goekoper dan de xc60 met dezelfde uitrusting.sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichtendat zou ik niet durven zeggen,als je het prijskaartje bekijkt is de q5 iets goekoper dan de xc60 met dezelfde uitrusting.
Volvo XC60 2.4D kinetic 36700€ standaard
Audi Q5 2.0 D 39600€ standaard
volgende week vergelijking met opties
maar ik vermoed dat het niet veel zal schelen
Indien ik voor de Volvo zou gaan wacht ik nog enkele maanden op de 2.0 D ( wordt reeds getest )Last edited by B2F4U; 24/09/2008, 11:59.sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichtendat zou ik niet durven zeggen,als je het prijskaartje bekijkt is de q5 iets goekoper dan de xc60 met dezelfde uitrusting.
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk BerichtenVolvo XC60 2.4D kinetic 36700€ standaard
Audi Q5 2.0 D 39600€ standaard
volgende week vergelijking met opties
maar ik vermoed dat het niet veel zal schelen
Indien ik voor de Volvo zou gaan wacht ik nog enkele maanden op de 2.0 D ( wordt reeds getest )
Op de Volvo XC60 zit zoveel standaard, dat wanneer je dat allemaal moet gaan tellen op een Q5, je wel heel snel weet wie het prijsgunstigst is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten, de Q5 goedkoper ? No way.
Ik heb de vergelijking al lang gemaakt. Het scheelt wel heel veel.
Op de Volvo XC60 zit zoveel standaard, dat wanneer je dat allemaal moet gaan tellen op een Q5, je wel heel snel weet wie het prijsgunstigst is.
Naar mijn gedacht worden ze een beetje gierig bij Audi de laatste tijd.. ze hebben succes ok, maar ze beginnen daar wel stilaan misbruik van te maken..freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenIk vind de Q5 echt een van de mooiste suv's
Maar ja...dan is een S-line en een stel grote velgen wel een must...freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenIs inderdaad héél mooi, maar - zoals je het zelf zegt.. - wel duur als je een beetje een goed uitgerust model wil
Want met dat s-line pakket zal die niet offroad kunnen gaan...maarja welke belgische mens wilt nu zijn Q5 in de modder sturen...
Het is mooi zo'n suv...maar als je het koopt, moet je ook wel echt de technieken gebruiken...anders kan je beter van dat geld een S4 kopen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenEn ja...dan vraag ik me nog af waarom je dan een SUV koopt
Want met dat s-line pakket zal die niet offroad kunnen gaan...maarja welke belgische mens wilt nu zijn Q5 in de modder sturen...
Het is mooi zo'n suv...maar als je het koopt, moet je ook wel echt de technieken gebruiken...anders kan je beter van dat geld een S4 kopen...freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenInderdaad.. trouwens, volgens mij is het percentage van de mensen die hem werkelijk op niet-geasfalteerde wegen sturen minder dan 5%
Waar is de tijd gebleven dat de rijke mensen hun dikke range's het terrein inpluren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenZo kunt ge over alles beginnen hé...
Hoeveel % van de sportwagen eigenaars benutten de capaciteiten van hun wagen?
Hoeveel % van de break/monovolume eigenaars benutten de ruimte?
...
Daarvoor zijn dees topic's voor hé!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenHé chill gast, dit was niet persoonlijk op u bedoeld hoor
Comment
-
De packs van volvo zijn wel groter maar indien je de kinitic versie kiest zit er ook weinig standaard opsigpic
Comment
-
[QUOTE]Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenDat denk ik nu toch ook wel! Bij Audi moet je tegenwoordig voor de stomste dingen bijbetalenquote]- ESP van de laatste generatie incluisief aanhangercontrole ( optie bij volvo )
- automatisch blinderende achteruitkijkspiegel ( enkel belgische versie)
- airbags die rekening houden met de lengte van de inzittenden
- remmen die zichzelf drooghouden bij regenweer
- bandenspanningscontrole
sigpic
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichtenik heb het nagevraagd bij een vw garage in deerlijk, en als ik het vergelijk is de xc 60iets(niet veel) duurder,wel te verstaan met dezelfde uitrusting .
Zij willen hun Q5 verkopen niet waar ?
De realiteit is wel degelijk anders. Je mag blij zijn dat je een XC60 hebt besteld denk ik.
We zullen eens exact gaan rekenen als de officiële prijzen van de Q5 op tafel liggen
Comment
Comment