Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk BerichtenAUB bovenste foto is ijszilver met S-line
maar ik bedoelde meer 'echte' (real life) fotos, geen promotiemateriaal (die zijn toch altijd full option) en degelijke.
Ik had beide trouwens al eens gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk BerichtenAUB bovenste foto is ijszilver met S-line
Heb eens gechecked in de garage maar kreeg geen uitsluitsel...
Volgens de ene verkoper is dit altijd op een S-Line, volgens de andere is dit enkel met een bijhorend "Sport Pack", en ook pas bestelbaar vanaf begin 2009
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenStaat hij al bij de dealers?
De Q5 zal in Belgie bij de dealer staan vanaf Januari 2009
in Duitsland vanaf 14 Novembersigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk BerichtenZe zijn beiden van de VAG groep
Voor de rest zijn het 2 totaal verschillende wagens die zelfs geen concurrentie zijn voor elkaar
X3 - Q5 - Tiguan - XC60
X5 - Q7 - Touareg - XC90
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenLijkt me straf wat je hier zegt
X3 - Q5 - Tiguan - XC60
X5 - Q7 - Touareg - XC90
Er is wel nog sprake van een tussenmodel voor VW die wel de concurrentie met X3 - Q5 aangaatsigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichtenziet er goed uit
Ik wel wel leder ;GPS vind ik ook te duur 4000€ is belachelijk veel
Is die ABT kit enkel motortuning of ook aangepast uiterlijk?AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tiest Bekijk BerichtenWeet er iemand hoeveel korting men (max) geeft bij aankoop?
En met of zonder overnamen?
Ik kreeg bijvoorbeeld 5% omdat ik Fleet-owner ben met 10 wagens en meer.
Dit is inderdaad niet veel, maar alle beetje helpen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tiest Bekijk BerichtenOp het forum van de nieuwe Audi A6 krijgt iemand een korting van 12,5 %?
Is het misschien omdat de Q5 een volledig nieuw model is?
Zal op termijn de korting niet stijgen, of als men bv wacht tot in 2009 (autosalon)?
indien je wacht tot autosalon zal je lang moeten wachten op de wagen ( zie A4 & A5)sigpic
Comment
Comment