Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
    Hier is het net een A3 Sportback die hoog op zn poten staat...

Comment

AUB bovenste foto is ijszilver met S-line

Thx,
      maar ik bedoelde meer 'echte' (real life) fotos, geen promotiemateriaal (die zijn toch altijd full option) en degelijke.
      Ik had beide trouwens al eens gezien.

Comment

• Promovideo

New promotional video for the 2010 Audi Q5. Shot in the states, playing in Germany."New thoughts for new possibilities" Is the translation at the end...
        sigpic

Comment

AUB bovenste foto is ijszilver met S-line

Enig idee of de honinggraatstructuur (onderaan bumper rond de mistlampen) eigen is aan de S-Line ?
          Heb eens gechecked in de garage maar kreeg geen uitsluitsel...
          Volgens de ene verkoper is dit altijd op een S-Line, volgens de andere is dit enkel met een bijhorend "Sport Pack", en ook pas bestelbaar vanaf begin 2009

Comment

• Ja, die honinggraatstructuur rond de mistlampen is er enkel op de S-line, net als de gechroomeerde verticale stijlen in de radiatorrooster. (wat ik persoonlijk er wat over vind)

Comment

• Volgens mij enkel op S line exterieurpakket hoor, en niet op het gewone S line pakket.

Comment

• toch niet...
                s line bij q5 heeft geen exterieurpaket... als je sline neemt heb je gelijk alles...
                tenminste toch volgens de prijslijsten die ik heb gekregen...

Comment

• Dat zou dan ook wel raar zijn. Maar het zou kunnen.

Comment

• Staat hij al bij de dealers?
                    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                      Staat hij al bij de dealers?
                      Nee:
                      De Q5 zal in Belgie bij de dealer staan vanaf Januari 2009
                      in Duitsland vanaf 14 November
                      sigpic

Comment

• ik heb hier juist gezien dat je hem op de belgische site al kunt samenstellen met de car configurater met prijs en al is wel vet !!!

Comment

Ze zijn beiden van de VAG groep

Voor de rest zijn het 2 totaal verschillende wagens die zelfs geen concurrentie zijn voor elkaar
                          Lijkt me straf wat je hier zegt

X3 - Q5 - Tiguan - XC60
                          X5 - Q7 - Touareg - XC90

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                            Lijkt me straf wat je hier zegt

X3 - Q5 - Tiguan - XC60
                            X5 - Q7 - Touareg - XC90
                            X1 -Q3 - - ( XC30 ?) - Tiguan > Q3 krijgt zelfde platform als Tiguan

Er is wel nog sprake van een tussenmodel voor VW die wel de concurrentie met X3 - Q5 aangaat
                            sigpic

Comment

• Weet er iemand hoeveel korting men (max) geeft bij aankoop?
                              En met of zonder overnamen?

Comment

ziet er goed uit
                                Ik wel wel leder ;GPS vind ik ook te duur 4000€ is belachelijk veel

Is die ABT kit enkel motortuning of ook aangepast uiterlijk?
                                Inderdaad, die ingebouwde GPS'en zijn veel te duur. Helaas zijn (volgens wat ik hoor) de Tom-Tom's e.d kwalitatief veel minder dan de ingebouwde GPS'en van de duurdere automerken.
                                AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Eerlijk gezegd, ik zou m'n RNS-E niet meer kunnen missen Zo alles in één, zonder kabeltjes links rechts en steeds ter uwe beschikking. Zalig !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tiest Bekijk Berichten
                                    Weet er iemand hoeveel korting men (max) geeft bij aankoop?
                                    En met of zonder overnamen?
                                    Hang er een beetje van af,
                                    Ik kreeg bijvoorbeeld 5% omdat ik Fleet-owner ben met 10 wagens en meer.
                                    Dit is inderdaad niet veel, maar alle beetje helpen.

Comment

• Op het forum van de nieuwe Audi A6 krijgt iemand een korting van 12,5 %?
                                      Is het misschien omdat de Q5 een volledig nieuw model is?

Zal op termijn de korting niet stijgen, of als men bv wacht tot in 2009 (autosalon)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tiest Bekijk Berichten
                                        Op het forum van de nieuwe Audi A6 krijgt iemand een korting van 12,5 %?
                                        Is het misschien omdat de Q5 een volledig nieuw model is?

Zal op termijn de korting niet stijgen, of als men bv wacht tot in 2009 (autosalon)?
                                        Ik heb dit aan de dealer gevraagd en volgens hem blijft de korting voor particulier rond de 3%

indien je wacht tot autosalon zal je lang moeten wachten op de wagen ( zie A4 & A5)
                                        sigpic

Comment

• En vorig jaar gaven ze zelf amper saloncondities op de nieuwe A5.

Comment

Working...
                                          X