Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    En vorig jaar gaven ze zelf amper saloncondities op de nieuwe A5.
    als je goede condities wil dan ben je bij audi aan het verkeerde adres denk ik ?

Comment

• Voor nieuwe modellen sowieso, zeker als particulier.

Comment

• Nederlandse prijzen zijn ook gekend

sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
          Ik heb dit aan de dealer gevraagd en volgens hem blijft de korting voor particulier rond de 3%

indien je wacht tot autosalon zal je lang moeten wachten op de wagen ( zie A4 & A5)
          Als je de kortingenevolutie kent van bepaalde modellen, moet je toch constateren dat de kortingen stijgen naarmate het model ouder wordt. Bij de introductie en een half jaar later kan er al 3% opzitten.
          AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Ben net terug van de audi lounge in Wemmel waar ik de Q5 IRL heb gezien en hij is

Morgen bestel ik hem in volgende config

2L TDI 170PK
            Kwarts Grijs
            Full Nappa leder bruin
            APS VR/AR
            hill hold assist
            getinte ruiten
            buiten spiegels full elek
            zonder kentekens
            xenon + Leds
            alarm
            radio concert met SD cart reader
            lichtpack

Levering april
            Last edited by B2F4U; 16/10/2008, 23:14.
            sigpic

Comment

Ben net terug van de audi lounge in Wemmel waar ik de Q5 IRL heb gezien en hij is

2L TDI 170PK
              Kwarts Grijs
              Full Nappa leder bruin
              APS VR/AR
              hill hold assist
              getinte ruiten
              zonder kentekens
              xenon + Leds
              alarm
              lichtpack

Levering april
              In de loop van volgende week ga 'k ook eens gaan zien...is de receptie nog wat de moeite?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
                In de loop van volgende week ga 'k ook eens gaan zien...is de receptie nog wat de moeite?
                Hapjes en drankjes zoveel ge opkrijgt
                sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tiest Bekijk Berichten
                  Op het forum van de nieuwe Audi A6 krijgt iemand een korting van 12,5 %?
                  Is het misschien omdat de Q5 een volledig nieuw model is?

Zal op termijn de korting niet stijgen, of als men bv wacht tot in 2009 (autosalon)?
                  Zoals altijd goochelen ze hier op het forum met kortingen, dus daar moet je niet vanuit gaan.
                  Wat de dealer je voorstelt kan nog aan gesleuteld worden maar op nieuwe modellen staan geen extra kortingen, zelfs met autosalon niet ...
                  De Q5 zal maximum 5% particulier worden vrees ik .
                  Sintruin till I die

Comment

Ben net terug van de audi lounge in Wemmel waar ik de Q5 IRL heb gezien en hij is

2L TDI 170PK
                    Kwarts Grijs
                    Full Nappa leder bruin
                    APS VR/AR
                    hill hold assist
                    getinte ruiten
                    zonder kentekens
                    xenon + Leds
                    alarm
                    lichtpack

Levering april
                    Mooi, ik heb zowat dezelfde opties maar waarom heb je de 170 pk besteld?
                    Het verschil met de 163 pk voel je niet echt op de weg maar dus te meer aan de B.I.V.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk Berichten
                      Mooi, ik heb zowat dezelfde opties maar waarom heb je de 170 pk besteld?
                      Het verschil met de 163 pk voel je niet echt op de weg maar dus te meer aan de B.I.V.
                      In Duitsland is er enkel 170PK verkrijgbaar en het verschil in BIV spaar ik uit door hogere korting

Ik bestel in Duitsland omdat de Belgische levertermijnen al serieus aan het oplopen zijn
                      sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                        Zoals altijd goochelen ze hier op het forum met kortingen, dus daar moet je niet vanuit gaan.
                        Wat de dealer je voorstelt kan nog aan gesleuteld worden maar op nieuwe modellen staan geen extra kortingen, zelfs met autosalon niet ...
                        De Q5 zal maximum 5% particulier worden vrees ik .
                        tegen dan is de basisprijs ook alweer gestegen ( zie alle andere audi modelen )
                        sigpic

Comment

Ik bestel in Duitsland omdat de Belgische levertermijnen al serieus aan het oplopen zijn
                          Met die levertermijnen goochelt men altijd tot in het absurde. Bestel nu want anders worden de levertermijnen lang hoor je zowel bij Audi, Mercedes, enzovoort...
                          Gezien de huidige economische situatie zullen modellen als de Q5 etc... hoe dan ook minder goed gaan verkopen dan verwacht en gaan ze nog blij mogen zijn dat ze volgend jaar aan hun productiedoel geraken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                            Met die levertermijnen goochelt men altijd tot in het absurde. Bestel nu want anders worden de levertermijnen lang hoor je zowel bij Audi, Mercedes, enzovoort...
                            Gezien de huidige economische situatie zullen modellen als de Q5 etc... hoe dan ook minder goed gaan verkopen dan verwacht en gaan ze nog blij mogen zijn dat ze volgend jaar aan hun productiedoel geraken.
                            Ik heb eerst via internetdealer bij een grote Duitse dealer geweest;
                            Zijn Qouta voor 2009 was al bereikt. op mijn bestelbon van die garage staat levering januari 2010 Heb toen telefonisch vroegere levering gevraagd en dit was niet mogelijk.
                            Heb daarom bij een andere dealer besteld ( levering april )
                            Op de Duitse forums zijn de meeste leveringen al uitgesteld met 2 weken
                            Er zijn veel meer Q5's verkocht dan men voorzien had en dan moet de echte koopgolf nog komen want nu moet je kopen zonder testrit ( en voor velen zonder IRL te zien )
                            we gaan de zelfde richting uit als voor de A5 wachttijden van meer dan 1 jaar
                            sigpic

Comment

• Gisteren ook bij Audi geweest voor info Q5.
                              Kan geleverd worden in februari - bevelen 163 pk aan en dan laten chippen onder garantie in garage naar +200 pk (kostprijs +-1000 euro)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door freddy s Bekijk Berichten
                                Gisteren ook bij Audi geweest voor info Q5.
                                Kan geleverd worden in februari - bevelen 163 pk aan en dan laten chippen onder garantie in garage naar +200 pk (kostprijs +-1000 euro)
                                +200 pk ??
                                Welke dealer gaat dit doen onder garantie?? Lijkt me wat overdreven.
                                Volgens mij werken ze enkel met ABT en daar krijg je inderdaad garantie op:
                                abt-kit gaat maar tot 190 pk.
                                kostprijs €1047.50 BTWI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk Berichten
                                  +200 pk ??
                                  Welke dealer gaat dit doen onder garantie?? Lijkt me wat overdreven.
                                  Volgens mij werken ze enkel met ABT en daar krijg je inderdaad garantie op:
                                  abt-kit gaat maar tot 190 pk.
                                  kostprijs €1047.50 BTWI
                                  is wel moet garantie , is Dieteren zelf die dit kan doen , en sommige garagisten gaan ook de toestellen hebben om dit te doen. Ik ben dit gaan navragen voor men A4 Avant 2.0 TDI 136 Pk, deze kunnen ze naar 170 brengen , volledig met garantie

Comment

• Zonder Xenon en bijhorende LEDS

sigpic

Comment

• Welke en hoeveel Q5 zijn er te bezichtigen in de Lounge in Wemmel?
                                      En heeft er iemand een foto van hoe de S-Line er in het echt uit ziet?

Comment

• Er zijn geen Q5's te bezichtigen op dit ogenblik bij de dealers, ook niet in het contactcenter in Kortenberg.
                                        Beetje dom, als je ziet dat de GLK en de XC60 vandaag wel in de showrooms staan, en dat Audi overal reclame maakt van kom maar naar de dealer, maar daar hebben ze niet meer dan een prentje...
                                        Last edited by ; 18/10/2008, 19:43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                          Die lounge was toch maar de voorstelling.

Er zijn geen Q5's te bezichtigen op dit ogenblik, ook niet in het contactcenter in Kortenberg.
                                          Beetje dom, als je ziet dat de GLK en de XC60 vandaag wel in de showrooms staan, en dat Audi overal reclame maakt van kom maar naar de dealer, maar daar hebben ze niet meer dan een prentje...
                                          Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten

2L TDI 170PK
                                          Kwarts Grijs
                                          Full Nappa leder bruin
                                          APS VR/AR
                                          hill hold assist
                                          getinte ruiten
                                          zonder kentekens
                                          xenon + Leds
                                          alarm
                                          lichtpack