Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tiest Bekijk Berichten
    Welke en hoeveel Q5 zijn er te bezichtigen in de Lounge in Wemmel?
    En heeft er iemand een foto van hoe de S-Line er in het echt uit ziet?

Er staan 2 Q5's : een zwarte en een zilvergrijze, ik dacht beide 3.0 TDI
    Jammer genoeg geen S-Line.
    Zwarte heeft bruin nappa leder interieur en kan je ook vanbinnen uitgebreid bezichtigen. De zilvergrijze staat op een openlucht binnenkoertje en is afgesloten. Op de zwarte staan wel vrij veel opties zodat je van alles een goed beeld krijgt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
      Ben net terug van de audi lounge in Wemmel waar ik de Q5 IRL heb gezien en hij is

Morgen bestel ik hem in volgende config

2L TDI 170PK
      Kwarts Grijs
      Full Nappa leder bruin
      APS VR/AR
      hill hold assist
      getinte ruiten
      buiten spiegels full elek
      zonder kentekens
      xenon + Leds
      alarm
      radio concert met SD cart reader
      lichtpack

Levering april

Vanmorgen besteld

2L TDI 163PK S-Line
      Fantoomzwart
      Milano leder zwart Sport
      Antidiefstalmoeren
      APS VR/AR
      hill hold assist
      Lederen multiefunctiesportstuur
      Buiten spiegels Pack 2 (full elek)
      Zonder kentekens
      Xenon + Leds
      Alarm volumetrisch + perimetrisch
      Pack Adventure Plus
      GSM pre-installatie
      Lichtpack
      Module Color
      Panoramisch Dak uit glas
      Verwarmde zetel VR
      Servo-tronic
      Zonnescherm deuren AR

Levering was normaal februari 2009, maar door optie "GSM pre-installatie" wordt de levering met 1 maand uitgesteld, dus voorzien maart 2009

De dealer vertelde me ook dat voor sommige opties blijkbaar al een extra wachttijd van 3 maanden geldt, waaronder de optie "achteruitrijcamera"
      Volgens mij is snel bestellen de boodschap, tenminste als je geen jaartje wil wachten...

Nog volgens de dealer zal er waarschijnlijk niets extra worden gedaan voor het autosalon, toch niet wat de Q5 betreft, want "als de levertermijnen tegen dan ongeveer een jaar bedragen moeten er geen extra voorwaarden gegeven worden om de verkoop te stimuleren, je kan toch niet leveren..."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tiest Bekijk Berichten
        Welke en hoeveel Q5 zijn er te bezichtigen in de Lounge in Wemmel?
        En heeft er iemand een foto van hoe de S-Line er in het echt uit ziet?
        S-Line
        Foto doorgekregen van de technische dienst van Audi Import
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MQ5 Bekijk Berichten
          Vanmorgen besteld

2L TDI 163PK S-Line
          Fantoomzwart
          Milano leder zwart Sport
          Antidiefstalmoeren
          APS VR/AR
          hill hold assist
          Lederen multiefunctiesportstuur
          Buiten spiegels Pack 2 (full elek)
          Zonder kentekens
          Xenon + Leds
          Alarm volumetrisch + perimetrisch
          Pack Adventure Plus
          GSM pre-installatie
          Lichtpack
          Module Color
          Panoramisch Dak uit glas
          Verwarmde zetel VR
          Servo-tronic
          Zonnescherm deuren AR
          Mooi
          Ook al geen MMI besteld, (binnenkort worden ze nog gratis geinstalleerd)
          en eindelijk heb ik het nut van de Hill Hold Assist door ,
          Die Module color had ik ook beter besteld, de Q5 ziet er stukken knapper uit met.

Comment

• ben net bij zowel Mercedes als audi geweest om respectievelijk de GLK en de Q5 te bezichtigen

conclusie:

Mercedes GLK is mooie wagen zonder meer

Audi Q5 is echter mooier en imposanter en is vooral mooier afgewerkt...

Comment

• Staat de Q5 al in de showroom?
              Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Audi Q5 live in Lissabon:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Bijzonder lompe flanken

Comment

• Ziet er goed uit
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk Berichten
                      Mooi
                      Ook al geen MMI besteld, (binnenkort worden ze nog gratis geinstalleerd)
                      en eindelijk heb ik het nut van de Hill Hold Assist door ,
                      Die Module color had ik ook beter besteld, de Q5 ziet er stukken knapper uit met.

Toch wel MMI, zit vervat in Pack "Adventure Plus"...

Adventure Plus :
                      • Metaalkleur
                      • Snelheidsregelaar
                      • Acoustic parking system achter
                      • Navigatie met DVD (inclusief Radio Concert)
                      • Opbergmodule
                      Wat dat gratis betreft, je zal wel gelijk hebben, maar dan wel pas tegen het volgende model van de q5, binnen een jaar of 8...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                        Staat de Q5 al in de showroom?
                        Nope, wordt verwacht tegen januari
                        In november staat ie in Kortenberg Contact Center
                        Waarschijnlijk de 2 modellen die nu in Wemmel te bezichtigen zijn (dixit dealer)

Comment

Er staan 2 Q5's : een zwarte en een zilvergrijze, ik dacht beide 3.0 TDI
                          Jammer genoeg geen S-Line.
                          Zwarte heeft bruin nappa leder interieur en kan je ook vanbinnen uitgebreid bezichtigen. De zilvergrijze staat op een openlucht binnenkoertje en is afgesloten. Op de zwarte staan wel vrij veel opties zodat je van alles een goed beeld krijgt.
                          De grijze is een 2.0 TDI en kan je op vraag ook binnenin kijken
                          het bruine nappa leder interieur heb ik zelf ook besteld maar dan in combinatie met dimention zilver inleg
                          sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk Berichten
                            Ik heb ook getwijfeld aan de module color maar de onderkant van een wagen is altijd onderhevig aan steenslag en in die gekleurde lak zal de schade sneller zichtbaar zijn & ik vind 423,5 € voor 5 cm extra lak zwaar overdreven
                            sigpic

Comment

• Ik ben nieuw op het forum: even korte melding, ik heb mijn Q5 recent besteld, ik heb gekozen voor de "gewone versie" maar ik heb bijna volledig de opties genomen van de s line en toch nog een kleine 1000 euro goedkoper, volgens mij de prijs van het logo s-line.
                              A ja, ik heb 4.5% korting gehad, was wel effe zoeken en rondbellen en verschillende dealers tegen elkaar uitspelen, maar in een tijdspanne van 1 week tussen start zoeken en offerte tekenen toch ni slecht denk ik.Levertijd loopt wel naar Maart-April door lederen sportstuur en pre-gsminstallatie.
                              ik zou zeggen voor de geïnteresseerden, haast jullie met bestellen want er worden slechts 500 q5's geleverd bij de eerste lichting, daarna is het misschien wel wachten tot 2010.En eenieder die in Wemmel al geweest is, is overenthousiast.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door klak2000 Bekijk Berichten
                                ik zou zeggen voor de geïnteresseerden, haast jullie met bestellen want er worden slechts 500 q5's geleverd bij de eerste lichting, daarna is het misschien wel wachten tot 2010.En eenieder die in Wemmel al geweest is, is overenthousiast.
                                Daar geloof ik niks van. Als gevolg van de crisis zal dit segment mee zwaar onder druk komen te staan. Dealers zijn er als de kippen bij om kandidaat-kopers af te dreigen met : " als je nu niet bestelt, dan moet je een jaar wachten". Ik trap niet in die onzin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                  Daar geloof ik niks van. Als gevolg van de crisis zal dit segment mee zwaar onder druk komen te staan. Dealers zijn er als de kippen bij om kandidaat-kopers af te dreigen met : " als je nu niet bestelt, dan moet je een jaar wachten". Ik trap niet in die onzin.
                                  Voor bestellingen die nu geplaatst worden, zit je al aan levering maart-april 2009
                                  Indien je bestelt eind dit jaar of januari 2009 ga je volgens mij toch een jaartje moeten wachten. Remember wachttijden andere modellen...
                                  Denk trouwens niet dat dit verkoopsargumenten zijn, de quota's zijn toch beperkt per garage en die halen ze toch. Vandaar dat de kortingen ook zo beperkt zijn voor de Q5.

Comment

Voor bestellingen die nu geplaatst worden, zit je al aan levering maart-april 2009
                                    Indien je bestelt eind dit jaar of januari 2009 ga je volgens mij toch een jaartje moeten wachten. Remember wachttijden andere modellen...
                                    Maar de tijden zijn serieus veranderd, met name die van de grote uitgaven...
                                    En deze wagen past niet in de huidige bedrijfswagenparken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
                                      De grijze is een 2.0 TDI en kan je op vraag ook binnenin kijken
                                      Jammer, wist ik niet.
                                      Ben naar Wemmel geweest op woensdag, de zilvergrijze was afgesloten, niemand gezien die de binnenkant is gaan bezichtigen en ook niet aan gedacht dit even te vragen...
                                      Zal binnekort nog eens naar Kortenberg trekken...
                                      Kwestie van de lange levertermijn wat te breken ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                        Welke crisis? in september autoverkoop (Belgie) + 12% tov vorig jaar

Lees het A5 & A4 forum maar; wachttijden van 6maand tot 1 jaar zijn standaard en de meeste krijgen hem na de beloofde datum
                                        sigpic

Comment

Jammer, wist ik niet.
                                          Ben naar Wemmel geweest op woensdag, de zilvergrijze was afgesloten, niemand gezien die de binnenkant is gaan bezichtigen en ook niet aan gedacht dit even te vragen...
                                          Zal binnekort nog eens naar Kortenberg trekken...
                                          Kwestie van de lange levertermijn wat te breken ...
                                          De grijze had zwart leder interieur maar minder opties dan de zwarte er was dan ook een prijsverschil van meer dan 10000€
                                          sigpic

Comment

Working...
                                          X