Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door klak2000 Bekijk Berichten
    Ik ben nieuw op het forum: even korte melding, ik heb mijn Q5 recent besteld, ik heb gekozen voor de "gewone versie" maar ik heb bijna volledig de opties genomen van de s line en toch nog een kleine 1000 euro goedkoper, volgens mij de prijs van het logo s-line.
    A ja, ik heb 4.5% korting gehad, was wel effe zoeken en rondbellen en verschillende dealers tegen elkaar uitspelen, maar in een tijdspanne van 1 week tussen start zoeken en offerte tekenen toch ni slecht denk ik.Levertijd loopt wel naar Maart-April door lederen sportstuur en pre-gsminstallatie.
    ik zou zeggen voor de geïnteresseerden, haast jullie met bestellen want er worden slechts 500 q5's geleverd bij de eerste lichting, daarna is het misschien wel wachten tot 2010.En eenieder die in Wemmel al geweest is, is overenthousiast.
    proficiat en welk kleur heb je gekozen?
    Ik heb ook de niet S-line omdat ik bruin leder interieur wil en dit is niet combineerbaar met s-line en ik ben geen voorstander van een zwarte dakhemel.
    sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
      Welke crisis? in september autoverkoop (Belgie) + 12% tov vorig jaar

Lees het A5 & A4 forum maar; wachttijden van 6maand tot 1 jaar zijn standaard en de meeste krijgen hem na de beloofde datum
      Audi heeft dit jaar ten opzichte van vorig jaar (jan-sept) in België amper 36 auto's meer ingeschreven. Het marktaandeel van Audi op de Belgische markt is daarenboven geslonken van 5,21% tot 4,96%. (cijfers Febiac).

De cijfers die jij aanhaalt zijn "inschrijvingscijfers" van bestellingen die maanden geleden gebeurd zijn en louter gelden voor de maand september (een maand die trouwens vorig jaar barslecht was).
      Ik kan je verzekeren dat de dealers nu na 6 weken geldcrisis wel degelijk weten dat het huidige orderboek alles behalve iets is om fier op te zijn, uitgenomen de hype die even ontstaat bij de lancering van een nieuw model.

We zullen wel zien binnnen een half jaar wie gelijk had.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
        proficiat en welk kleur heb je gekozen?
        Ik heb ook de niet S-line omdat ik bruin leder interieur wil en dit is niet combineerbaar met s-line en ik ben geen voorstander van een zwarte dakhemel.

fantoomzwart, nappaleder zwart, zwarte dakhemel, thema is dus zwart bij mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
          Audi heeft dit jaar ten opzichte van vorig jaar (jan-sept) in België amper 36 auto's meer ingeschreven. Het marktaandeel van Audi op de Belgische markt is daarenboven geslonken van 5,21% tot 4,96%. (cijfers Febiac).

De cijfers die jij aanhaalt zijn "inschrijvingscijfers" van bestellingen die maanden geleden gebeurd zijn en louter gelden voor de maand september (een maand die trouwens vorig jaar barslecht was).
          Ik kan je verzekeren dat de dealers nu na 6 weken geldcrisis wel degelijk weten dat het huidige orderboek alles behalve iets is om fier op te zijn, uitgenomen de hype die even ontstaat bij de lancering van een nieuw model.

We zullen wel zien binnnen een half jaar wie gelijk had.
          Volgens mij is de hype van de SUV's nog altijd aanwezig en zal het altijd blijven. Het zal zelfs groeien maar dan in hoofden van de geïnteresseerden als het wat slechter gaat. Eens een SUV altijd een SUV. Een prachtig voorbeeld ben ikzelf. Ik kom van een MB S320 naar een minder comfortabele AUDI Q7. Geen haar op mijne kop die eraan denkt om terug naar een (standaard luxe)berline te gaan. De tijdelijke slechte vooruitzichten zal inderdaad wel een domper zetten op de verkoop van die (SUV) duurdere auto's. Maar dat is van tijdelijke aard volgens mij.
          Last edited by ANTONIO; 21/10/2008, 17:58.
          AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• hoe zit het met de S-Line? is het exterieur en interieur samen ? of moet met voor het
            exterieur nog extra betalen? ik vraag me af of het wel de moeite is om een s-line te
            kiezen . . . ?

Comment

• Blijkbaar is bij de Q5 het S line interieur en exterieur samen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Blijkbaar is bij de Q5 het S line interieur en exterieur samen.
                Bij de Q7 kun je (als ik mij niet vergis) enkele het exterieur in S-line bestellen.
                AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Blijkbaar is bij de Q5 het S line interieur en exterieur samen.
                  Je spreekt waarschijnlijk dan over België want in Duitsland is het apart.
                  Zou me trouwens verwonderen dat dit samen gaat horen

edit: vanaf 14/11 is dit exterieur pakket te bestellen in Duitsland
                  Last edited by E90N; 21/10/2008, 18:14.
                  Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten

100% zeker binnen- en buitenkant samen.
                    Anders hoefde het voor mij niet hoor.
                    Ik had hier ergens een document liggen met wat de S-line nu precies inhoudt.
                    Ik zoek het wel even op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk Berichten
                      100% zeker binnen- en buitenkant samen.
                      Anders hoefde het voor mij niet hoor.
                      Ik had hier ergens een document liggen met wat de S-line nu precies inhoudt.
                      Ik zoek het wel even op.
                      Op dat document lees je idd wat een S-Line inhoudt maar de pakketten zijn apart te betalen ;-)
                      Waarom zou dit plots bij de Q5 anders zijn ?
                      Ben benieuwd dan naar uw document

Hier alvast de S-Line in Duitsland en in Belgiê gaan er weinig verschillen zijn buiten de benaming Sportpakket plus die niet vermeld wordt ...

Die folgenden Ausstattungen sind im
                      S line Sportpaket plus für den Audi Q5 enthalten:

Aluminium-Gussräder im 5-Speichen-Design, Größe 8 J x 19 mit Reifen 235/55 R 19, optional: Aluminium-Gussräder im 20-Speichen-Design, zweiteilig, oder im 7-Doppelspeichen-Design, Größe 8,5 J x 20 mit Reifen 255/45 R 20
                      S line Sportfahrwerk der quattro GmbH mit dynamischerer Fahrwerksabstimmung
                      S line Schriftzüge auf den vorderen Kotflügeln
                      Einstiegsleisten mit S line Schriftzug, zusätzlich Ladekantenabdeckung aus Edelstahl
                      Innenraum, Armaturentafel und Dachhimmel in schwarz mit wahlweise silbernen oder schwarzen Nähten auf Stoff/Leder- bzw. Alcantara gelocht/Leder-Sitzbezügen, Sportlederlenkrad, Schalthebelmanschette sowie Fußmatten
                      S line Dekoreinlagen in Aluminium matt gebürstet; optional: in Klavierlack schwarz
                      Sportsitze inkl. elektrischer Lendenwirbelstütze

Für Sitzbezüge, Lenkräder und Außenlackierungen bestehen folgende Wahlmöglichkeiten:

Sitzbezüge in Stoff Sprint/Leder, Alcantara gelocht/Leder, Leder Milano oder Leder Feinnappa, jeweils in schwarz und mit S line Prägung in den Lehnen der Vordersitze
                      S line Sportlederlenkrad im 3-Speichen-Design oder S line Multifunktions-Sportlederlenkrad im 3-Speichen-Design mit oder ohne Schaltfunktion, jeweils in Leder schwarz und mit S line Emblem. Hinweis: Bei Bestellung des Audi lane assist nur kombinierbar mit dem jeweiligen Lederlenkrad im 4-Speichen-Design ohne S line Emblem
                      Lackierung in allen Serienfarben, als zusätzliche Farboptionen in den Sonderfarben Daytonagrau Perleffekt und Monzasilber
                      Last edited by E90N; 21/10/2008, 19:28.
                      Sintruin till I die

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        Volgens mij enkel op S line exterieurpakket hoor, en niet op het gewone S line pakket.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Subartje Bekijk Berichten
                        toch niet...
                        s line bij q5 heeft geen exterieurpaket... als je sline neemt heb je gelijk alles...
                        tenminste toch volgens de prijslijsten die ik heb gekregen...
                        Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        Dat zou dan ook wel raar zijn. Maar het zou kunnen.
                        Ze hebben mij dat hier ook maar gezegd ze, ik dacht dat het apart was

Comment

Ze hebben mij dat hier ook maar gezegd ze, ik dacht dat het apart was

Altijd bij uw eigen gedachte blijven zou ik zeggen das meestal de juiste ;-)
                          Sintruin till I die

Comment

• Zit er bij de s line standaard op de voor en achter bumper een gaas
                            (zie foto) of is dit een extra optie?
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tiest Bekijk Berichten
                              Zit er bij de s line standaard op de voor en achter bumper een gaas
                              (zie foto) of is dit een extra optie?

Dit is de afbeelding van een S-Line mét exterieurpakket (dat dus apart te bestellen is)
                              Sintruin till I die

Comment

• dan vraag ik me af waar het verschil zit ? buiten de prijs . . . voor die dikke
                                4000 euro krijg je dan toch niet veel extra? (43.800euro ipv 39.600euro)
                                en dan kan je kiezen tussen ''slechts'' 3 velgen waarvan twee tegen meerprijs!

in de configurator staat exterieur niet vermeld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MQ5 Bekijk Berichten
                                  S-Line
                                  Foto doorgekregen van de technische dienst van Audi Import

Dit is de afbeelding van een S-Line mét exterieurpakket (dat dus apart te bestellen is)
                                  Nogmaals, dit is de foto van de S-Line zonder meer. Van een exterieur pakket geen sprake. Mijn dealer heeft deze info opgevraagd op de technische dienst van d'Ieteren Import. Ik wil immers zeker dat mijn Q5 de sportieve snuit heeft mijn honinggraat structuur rondom de mistlampen. Audi heeft deze foto als antwoord gestuurd : Q5 S-Line. Geen verwijzingen naar bijkomende exterieur pakketten.

Bovendien is er volgens mij op dit moment geen sprake van een exterieurpakket in de optielijsten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MQ5 Bekijk Berichten
                                    Nogmaals, dit is de foto van de S-Line zonder meer. Van een exterieur pakket geen sprake. Mijn dealer heeft deze info opgevraagd op de technische dienst van d'Ieteren Import. Ik wil immers zeker dat mijn Q5 de sportieve snuit heeft mijn honinggraat structuur rondom de mistlampen. Audi heeft deze foto als antwoord gestuurd : Q5 S-Line. Geen verwijzingen naar bijkomende exterieur pakketten.

Bovendien is er volgens mij op dit moment geen sprake van een exterieurpakket in de optielijsten...

Simpelweg omdat deze nog NIET bestelbaar zijn beste, deze optie komt nog ergens in laatste kwartaal.
                                    Ik hoop het voor je dat alles samen zit maar dit gaat niet zo zijn.
                                    In de CC staat trouwens OOK niets vermeld van de difusor achteraan, vooraan en zijschorten ...
                                    Een teken aan de wand als je het mij vraagt
                                    --> binnenkort ga je Pack Sport Design S-Line vinden in de optielijst tegen €1750
                                    Je gaat het zien binnenkort dat je bedrogen uitkomt door de dealer net zoals vele anderen...
                                    Sorry dat ik misschien betweterig overkom maar ben zeker van mijn zaak.

@tiest:
                                    Trouwens voor de A5 is het S-Line (interieur) ook te verkrijgen tegen een ferme meerprijs....
                                    Last edited by E90N; 21/10/2008, 21:07.
                                    Sintruin till I die

Comment

Simpelweg omdat deze nog NIET bestelbaar zijn beste, deze optie komt nog ergens in laatste kwartaal.
                                      Ik hoop het voor je dat alles samen zit maar dit gaat niet zo zijn.
                                      In de CC staat trouwens OOK niets vermeld van de difusor achteraan, vooraan en zijschorten ...
                                      Een teken aan de wand als je het mij vraagt
                                      --> binnenkort ga je Pack Sport S-Line vinden in de optielijst tegen €1750
                                      Je gaat het zien binnenkort dat je bedrogen uitkomt door de dealer net zoals vele anderen...
                                      Sorry dat ik misschien betweterig overkom maar ben zeker van mijn zaak.

@tiest:
                                      Trouwens voor de A5 is het S-Line (interieur) ook te verkrijgen tegen een ferme meerprijs....
                                      Deze foto werd geforward door de dealer met onderaan de originele mail van Audi Import.
                                      Bekijk het zelf maar...

Ik baseer me op deze mail om mijn bewering te staven. Laat ons zeggen : Als blijkt dat jij gelijk hebt, dan weten ze het bij Audi België zelf niet meer...
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• waw dat klinkt goed, die honinggraat is wel keiknap

had wel graag op de s line aluvelgen '' 5 spaken star'' maar deze kan je
                                        daar blijkbaar niet bij nemen . . . zou normaal toch moeten kunnen he

ah ja . . . korting, geld die voor de cataloog of de totale prijs?
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Meer foto's graag ! Dan bespaar ik me de verplaatsing naar Wemmel.
                                          Ik was zinnens om morgen te gaan, maar aangezien er toch geen S-line staat, wacht ik nog wel even.

Comment

Working...
                                          X