Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deze foto werd geforward door de dealer met onderaan de originele mail van Audi Import.
Bekijk het zelf maar...
Ik baseer me op deze mail om mijn bewering te staven. Laat ons zeggen : Als blijkt dat jij gelijk hebt, dan weten ze het bij Audi België zelf niet meer...
ab sofort stellen wir Ihnen mit dem S line Exterieurpaket ein weiteres attraktives Ausstattungspaket für den Audi Q5 zur Verfügung.
Umfang Preis inkl. MwSt.
S line Exterieurpaket 1.750,- Euro
Die folgenden Ausstattungen sind im S line Exterieurpaket für den Audi Q5 enthalten:
Stoßfänger vorn und hinten, seitliche Kühlergitter, Türabdeckleisten und Diffusoreinsatz in sportlich markantem Design
Stoßfängerunterteile vorn und hinten sowie Türabdeckleisten in Wagenfarbe, Diffusoreinsatz in Platinumgrau lackiert
Kühlergrill mit vertikalen Chromstreben
Einstiegsleisten mit S line Schriftzug, zusätzlich Ladekantenabdeckung aus Edelstahl
S line Schriftzug auf den vorderen Kotflügeln
Einfassungen der Nebelscheinwerfer in Chromoptik
Verchromte Blenden für Auspuffendrohre (4-Zylinder)
von nem Audihändler, der die Info bei sich im System hatte
Die foto die ze je hebben laten zien wat zogezegd van D'Ieteren Import komt is gewoon de algemene persfoto van de S-Line
(full option), net zoals die er zijn van de gewone versie wiens foto's meestal ook full option zijn.
De klanten zijn de dupe want zij dromen al heel weg ....
Ik vrees dat E90N het bij het rechte eind heeft! Was het maar dat zo dat bij bestelling van de s-line uitvoering het exterieur pakket inbegrepen was voor enkel de prijs van de s-line uitvoering...
2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
Ik baseer me op deze mail om mijn bewering te staven. Laat ons zeggen : Als blijkt dat jij gelijk hebt, dan weten ze het bij Audi België zelf niet meer...
Dat is al meermaals gebleken maar toch blijven er mensen in de val lopen
Ik vrees dat E90N het bij het rechte eind heeft! Was het maar dat zo dat bij bestelling van de s-line uitvoering het exterieur pakket inbegrepen was voor enkel de prijs van de s-line uitvoering...
S-line uitvoering is inderdaad enkel interieur
volgende document komt van audi belgie
Audi Q5
Exclusieve S line-kleuren :
Monzagrijs
Daytonagrijs
10/2008 - 1/1 Audi Import PVH
Beschrijving :
Exterieur
4 aluvelgen «5 spaken PROFILE», 8 J x 19, banden maat 235/55 R19
Sportophanging
S line-logo op de voorvleugels
Interieur
Sportzetels vooraan, met zitting in zwarte «Sprint»-stof. Flanken en hoofdsteunen in zwart leder. Naden in zwart of zilver. S line-logo op de rugleuning van de voorzetels
Elektrische lendensteunregeling op de voorzetels
Sportstuur bekleed met zwart geperforeerd leder. Naden zwart of zilver, S line-logo.
Instrumentenbord en dakhemel in zwart
Bijkomende tapijten met zwarte of zilveren naden
Decoratieve inlegplaatjes in geborsteld aluminium
Dubbele decoratieve drempelbeschermlijsten, de ene in alu met S line-logo, de andere in staal
De S line is niet te combineren met :
andere inlegplaatjes, behalve in zwarte pianolak
andere aluvelgen, behalve
- 7 dubbele spaken (PQF) - 20 spaken (PQS)
andere binnenbekledingen, behalve ledersoorten S line- of de combinatie geperforeerd alcantara en leder
andere sturen, behalve S line-sturen
Bestelcode : WQS
Opgepast ! Bepaalde afgebeelde uitrustingen zijn in België tegen meerprijs verkrijgbaar (o.a. het multifunctiestuur).
De hier reeds geplaatste foto's s-Line zijn van het exterieur packet dat maar bestelbaar is vanaf 1 januari 2009 en dit zowel voor Duitsland en voor Belgie 1é semester 2009
Nu heb je wel genoeg info denk ik dat je "goed geïnformeerde dealer" allemaal tegenspreekt
Nog niet overtuigd my friend ???
Dan maar met de kop tegen de muur lopen he ;-)
Voor de personen, die geen kans hebben/hadden om naar Wemmel te gaan,...
kunnen via bijgevoegde link enkele foto's bekijken van een zeer verzorgde voorstelling...
Comment