Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor de Q5 geldt een S line pakket dat bestaat uit kleine verfraaiingen voor het interieur. Aan het koetswerk verandert er -vooralsnog- niets. De wagen staat weliswaar op 19 inch grote lichtmetalen wielen in vijfspaaks-design met 235/55 R19-banden. maar voor ander schoeisel dan standaard heeft Audi sowieso een breed assortiment. De S line details bestaan uit dorpellijsten met S line-logo, een in zwart uitgevoerd dashboard en hemelbekleding, interieurdelen van geborsteld mat aluminium. Verder monteert Audi sportstoelen met zwart leer en stof. Het meubilair voorin heeft tevens een elektrisch verstelbare lendensteun, terwijl in de leuning het S line embleem is aangebracht. De stiknaden zijn, net als die van het stuurwiel, versnellingspookhoes en vloermatten zilver of zwart van kleur.
S-line, met of zonder exterieurpakket, , het zal me worst wezen,(Ik ga er mijn slaap niet voor laten)
Wat een pracht van een wagen, althans op foto (bedankt smurf), wat zal dat niet geven in het echt.
Ja, verlaagd en velgen natuurlijk ook. Maar het rooster blijft normaal hetzelfde (vroeger was dit niet bij Audi, verandere het rooster ook) en de bumpbers en shit zitten in dat extra pakket.
Ik herinner mij twee jaar geleden dat er serieus wat ophef was bij de introductie van de Q7. Nobele heren zoals ik werden hierdoor serieus aangepakt. Ook de term SUV is bij velen nog een doorn in het oog. Ik ben blij met de introductie van de Q5 en dat deze ook meteen door meerdere forumleden worden aangekocht.
Wat mij wel opvalt is dat NU de vele anti-SUV-forumleden hun haat tov SUV's voor zich houden.
Soit, in bijlage een fotooke van de Q5 en Q7. Zoek het verschil. Volgens mij zijn de verhoudingen identiek op uitzondering van de afmetingen.
Comment