Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op foto valt het precies wat tegen, precies een verhoogde Sportback
    Misschien dat dit beeld veranderd als deze IRL gezien wordt ...
    Sintruin till I die

Comment

• IRL is hij ook veeeele mooier dan op foto!! tis echt de moeite . . .

Comment

• Info ivm S Line

Voor de Q5 geldt een S line pakket dat bestaat uit kleine verfraaiingen voor het interieur. Aan het koetswerk verandert er -vooralsnog- niets. De wagen staat weliswaar op 19 inch grote lichtmetalen wielen in vijfspaaks-design met 235/55 R19-banden. maar voor ander schoeisel dan standaard heeft Audi sowieso een breed assortiment. De S line details bestaan uit dorpellijsten met S line-logo, een in zwart uitgevoerd dashboard en hemelbekleding, interieurdelen van geborsteld mat aluminium. Verder monteert Audi sportstoelen met zwart leer en stof. Het meubilair voorin heeft tevens een elektrisch verstelbare lendensteun, terwijl in de leuning het S line embleem is aangebracht. De stiknaden zijn, net als die van het stuurwiel, versnellingspookhoes en vloermatten zilver of zwart van kleur.

Comment

• Zoals we al zeiden, S line exterieur is apart. Het enige wat je bij uw S line krijgt (naar buiten toe dan) zijn logootjes op de flanken.

Comment

• S-line, met of zonder exterieurpakket, , het zal me worst wezen,(Ik ga er mijn slaap niet voor laten)
            Wat een pracht van een wagen, althans op foto (bedankt smurf), wat zal dat niet geven in het echt.

Btw die 2.0 , welke kleur is dat ? ijszilver?

Comment

• Ja, verlaagd en velgen natuurlijk ook. Maar het rooster blijft normaal hetzelfde (vroeger was dit niet bij Audi, verandere het rooster ook) en de bumpbers en shit zitten in dat extra pakket.

Comment

• Vandaag bericht gekregen van de dealer
                Productieweek 10 dus eind maart begin april kan ik rijden met mijn Q5
                sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
                  Vandaag bericht gekregen van de dealer
                  Productieweek 10 dus eind maart begin april kan ik rijden met mijn Q5
                  join the club collega

Comment

• Standaard velg
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tiest Bekijk Berichten
                      Standaard velg

Vraagje voor de experts

Passen de Q7 velgen op een Q5
                      sigpic

Comment

• Redelijk wat foto's doorgekregen van ne maat die naar zo'n intro avond is geweest

Zilver staat 'm lekker!

Comment

• nog wat foto's: http://www.flickr.com/photos/7395582...7605608627367/

Comment

• zeer knap , zoveel mooier dan de X3

Comment

• Ik herinner mij twee jaar geleden dat er serieus wat ophef was bij de introductie van de Q7. Nobele heren zoals ik werden hierdoor serieus aangepakt. Ook de term SUV is bij velen nog een doorn in het oog. Ik ben blij met de introductie van de Q5 en dat deze ook meteen door meerdere forumleden worden aangekocht.
                              Wat mij wel opvalt is dat NU de vele anti-SUV-forumleden hun haat tov SUV's voor zich houden.
                              Soit, in bijlage een fotooke van de Q5 en Q7. Zoek het verschil. Volgens mij zijn de verhoudingen identiek op uitzondering van de afmetingen.
                              Bijgevoegde Bestanden
                              AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Kent er iemand het precieze adres te Wemmel aub?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wally-two Bekijk Berichten
                                  Kent er iemand het precieze adres te Wemmel aub?
                                  Inschrijven via http://www.audiq5lounge.be/ adres staat op de site
                                  sigpic

Comment

• Iemand een idee of deze al in de garage te knokke staat? Ik ga straks misschien eens gaan kijken maar wil geen onnodige KM op de teller zetten.
                                    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                                      Iemand een idee of deze al in de garage te knokke staat? Ik ga straks misschien eens gaan kijken maar wil geen onnodige KM op de teller zetten.
                                      Nee; Q5 is enkel te bezichtigen in de Audi lounge te Wemmel
                                      Zal pas bij de dealer staan vanaf Januari 2009
                                      sigpic

Comment

Working...
                                      X