Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nu valt me pas op hoe dik die chroom-strip van de SFG is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
      nu valt me pas op hoe dik die chroom-strip van de SFG is
      vind ik een mooi detail

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cold - play Bekijk Berichten
        zeg manneke zitten we hier in de nederlandse les misschien
        Is voor je eigen goed. Je eigen taal mag je toch een beetje beheersen neen? Dat is trouwens niet slecht bedoeld, het komt gewoon niet goed over als je bv. "ik vindt" neerpent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Is voor je eigen goed. Je eigen taal mag je toch een beetje beheersen neen? Dat is trouwens niet slecht bedoeld, het komt gewoon niet goed over als je bv. "ik vindt" neerpent.
          Dit is voor je eigen goed. Je eigen taal mag je toch een beetje beheersen, is het niet? Dat is trouwens niet slecht bedoeld, het komt gewoon niet goed over als je bv.; "ik vindt" neerpent.

AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
            Q5 ( kwartsgrijs ) vs touareg

Hebben die Touareg en Q5 nu dezelfde velgen?
            freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
              Dit is voor je eigen goed. Je eigen taal mag je toch een beetje beheersen, is het niet? Dat is trouwens niet slecht bedoeld, het komt gewoon niet goed over als je bv.; "ik vindt" neerpent.

Aan mijn zin is niets fout hoor Het enige wat jij doet is het mooier verbloemen, meer niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Aan mijn zin is niets fout hoor Het enige wat jij doet is het mooier verbloemen, meer niet.

Mooier verbloemen is een eufemisme. Ik denk u dat u bedoelt: mooier verwoorden. Voor de rest vindt ik het ook storent als men fouten schrijfd met betrekking tot de td regels.
                Etron > Q8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk Berichten
                  Mooier verbloemen is een eufemisme. Ik denk u dat u bedoelt: mooier verwoorden. Voor de rest vindt ik het ook storent als men fouten schrijfd met betrekking tot de td regels.
                  Je hebt gelijk !

Comment

• jawadde, wat een gezever ! kunne me alsteblieft terug over oto's klappen....

tis ma vo te lachen zenne gasten...

Comment

"Mooier verbloemen" is geen eufemisme.
                      Het is een contaminatie: je mengt 2 manieren om iets te zeggen, in dit geval:
                      - iets mooier verwoorden
                      - iets verbloemen

Zonder dank
                      2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                      2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                      2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Vind je het storent of storenD? Ik vind het vooral storend dat mensen die commentaar geven op anderen zelf fouten schrijven. En wat zijn de td regels???????? Of bedoel je de dt regels? Misschien beter eerst je posts overlezen he in de toekomst.
                        Last edited by ; 28/10/2008, 20:49.

Comment

• hint: sarcasme

Comment

• Goedeavond medeforummers!

Ben de Audi Q5 gaan ontdekken te Wemmel.

Een goede tip: koop zonder twijfelen een Mercedes GLK en/of een Volvo XC60!

Euh... sorry, moet jullie laten hier is net een wit busje gestopt met vier mannen in 't wit erin!

Ciao!

TT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
                              Vind je het storent of storenD? Ik vind het vooral storend dat mensen die commentaar geven op anderen zelf fouten schrijven. En wat zijn de td regels???????? Of bedoel je de dt regels? Misschien beter eerst je posts overlezen he in de toekomst.
                              Kerel Jij schiet hier wel de hoofdvogel af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten

Ik hoop echt dat je dit niet meent....

D Q5: zeer geslaagde wagen maar te duur voor wat het is....

Comment

• Is dit nu de nieuwe Cross-A3?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk Berichten
                                    Is dit nu de nieuwe Cross-A3?
                                    Nee de Q5 is niet te vergelijken met een A3
                                    Buiten de 4 ringen hebben ze niets gemeenschappelijk
                                    sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DEA565 Bekijk Berichten
                                      Goedeavond medeforummers!

Ben de Audi Q5 gaan ontdekken te Wemmel.

Een goede tip: koop zonder twijfelen een Mercedes GLK en/of een Volvo XC60!

Euh... sorry, moet jullie laten hier is net een wit busje gestopt met vier mannen in 't wit erin!

Ciao!

TT
                                      sigpic

Comment

• Voor de Q5 (Prijslijst Duitsland) 1750 euro

S line Exterieurpaket
                                        3/4

Stoßfänger vorn und hinten, seitliche Kühlergitter, Türab-
                                        deckleisten und Diffusoreinsatz in sportlich-markantem
                                        Design; Stoßfängerunterteile vorn und hinten sowie Türabdeckleisten
                                        in Wagenfarbe, Diffusoreinsatz in Platinumgrau
                                        lackiert; Kühlergrill mit vertikalen Chromstreben;
                                        Einstiegsleisten mit S line Schriftzug, zusätzlich Ladekantenabdeckung
                                        aus Edelstahl; S line Schriftzug auf den
                                        vorderen Kotflügeln; Einfassungen der Nebelscheinwerfer

in Chromoptik; verchromte Blenden für Auspuffendrohre

Free Online Language Translator

De bumper vooraan en in het achter, zijradiatortraliewerk, deur van
                                        behandelt stroken en verspreiderwerkgelegenheid in sporty-treffend
                                        Ontwerp; Kleuren de lagere delen van de bumper vooraan en in de rug evenals deur hullen-type
                                        panelen in auto, verspreiderwerkgelegenheid in verven
                                        Platinumgrau; Het traliewerk van de radiator met verticale chroomsteunen;
                                        De grenzen van de ingang met de handtekening van de LIJN van S, laden bovendien randdekking
                                        die van hoogwaardig staal wordt gemaakt; S de handtekening van de LIJN op
                                        de voorstootkussens; Randen van de mistkoplampen
                                        in chroomoptica; de chromium-geplateerde schermen voor uitlaat definitieve pijpen

Comment

• Ik vind 'm mooi, wel prijzig. Ga zeker ne keer piepen als hem bij dealers hier staat.

Comment

Working...
                                          X