Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DEA565 Bekijk Berichten
    Goedeavond medeforummers!

Ben de Audi Q5 gaan ontdekken te Wemmel.

Een goede tip: koop zonder twijfelen een Mercedes GLK en/of een Volvo XC60!

Euh... sorry, moet jullie laten hier is net een wit busje gestopt met vier mannen in 't wit erin!

Ciao!

TT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DEA565 Bekijk Berichten
      Goedeavond medeforummers!

Ben de Audi Q5 gaan ontdekken te Wemmel.

Een goede tip: koop zonder twijfelen een Mercedes GLK en/of een Volvo XC60!

Euh... sorry, moet jullie laten hier is net een wit busje gestopt met vier mannen in 't wit erin!

Ciao!

TT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subartje Bekijk Berichten
        jawadde, wat een gezever ! kunne me alsteblieft terug over oto's klappen....

tis ma vo te lachen zenne gasten...
        Dank u gast, ik dacht dat het er hier om ging wat je vertelt(toont) en niet hoe het geschreven wordt.Schooljongetjes é.
        Last edited by ; 30/10/2008, 13:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MQ5 Bekijk Berichten
          Deze foto werd geforward door de dealer met onderaan de originele mail van Audi Import.
          Bekijk het zelf maar...

Ik baseer me op deze mail om mijn bewering te staven. Laat ons zeggen : Als blijkt dat jij gelijk hebt, dan weten ze het bij Audi België zelf niet meer...
          Oorspronkelijk geplaatst door MQ5 Bekijk Berichten
          Not a chance, my friend

De CC gezien van de Q5 ?
          Daar staat dus het Pack Sport design S-Line voor 1850 lappen extra
          Dus wat kun je zeggen over Audi België ?????
          Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
            De CC gezien van de Q5 ?
            Daar staat dus het Pack Sport design S-Line voor 1850 lappen extra
            Dus wat kun je zeggen over Audi België ?????
            De Q5 is uit de CC verdwenen!
            Mss gaan ze de cc van de Q5 aanpassen en de Pack Sport Design aan de S-line toevoegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk Berichten
              De Q5 is uit de CC verdwenen!
              Mss gaan ze de cc van de Q5 aanpassen en de Pack Sport Design aan de S-line toevoegen.
              Neen ze gaan de verkoop een jaar stilleggen

Comment

• sigpic

Comment

• sigpic

Comment

• Ik heb juist bericht gekregen van de dealer productieweek is opgeschoven naar W48 2008
                    Half december staat mijn Q5 bij mijn dealer dus kan ik nog dit jaar ermee op de baan

sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
                      Ik heb juist bericht gekregen van de dealer productieweek is opgeschoven naar W48 2008
                      Half december staat mijn Q5 bij mijn dealer dus kan ik nog dit jaar ermee op de baan

Amai, das is veel sneller dan verwacht !!
                      Nuja, je gaat hem toch pas in 2009 inschrijven hé :-)

Comment

Ik heb juist bericht gekregen van de dealer productieweek is opgeschoven naar W48 2008
                        Grapjas (alvast proficiat)

Deze week nog bij mijn dealer geweest en die kon me nog niks geven van produktieweek.
                        Mss omdat ik een S-line besteld heb en jij niet of ben ik verkeerd?
                        Er stonden er twee op zijn scherm met produktieweek 5 en 7 , allebei 3.0.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                          Amai, das is veel sneller dan verwacht !!
                          Nuja, je gaat hem toch pas in 2009 inschrijven hé :-)

Ik twijfel nog normaal maakt het niks uit of ik wacht tot 2009 Productiejaar voor Belgie Q5 zal toch vanaf 2009 zijn dus bij herverkoop geen waardeverlies voor die 14 dagen
                          Normaal zal ik een van de allereerste Q5 in Belgie hebben
                          sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk Berichten
                            Grapjas (alvast proficiat)

Deze week nog bij mijn dealer geweest en die kon me nog niks geven van produktieweek.
                            Mss omdat ik een S-line besteld heb en jij niet of ben ik verkeerd?
                            Er stonden er twee op zijn scherm met produktieweek 5 en 7 , allebei 3.0.
                            Het is omdat ik in rechtstreeks in Duitsland bestel daar krijg je direct een productieweek
                            waarom ik hem zo vroeg krijg weet ik niet ( volgens dealer te maken met verhoogde Qouta's voor 2.0TDI en verlaagde voor 3.0TDI )

Voor zover ik weet worden de eerste wagens voor de Belgische dealers pas vanaf Januari geleverd en voor klanten ten vroegste februari

PS. voor S-line interieur maakt leverdatum geen verschil
                            enkel indien je s-line exterieur pack wil zal je ( veel ) langer moeten wachten
                            sigpic

Comment

Het is omdat ik in rechtstreeks in Duitsland bestel daar krijg je direct een productieweek
                              waarom ik hem zo vroeg krijg weet ik niet ( volgens dealer te maken met verhoogde Qouta's voor 2.0TDI en verlaagde voor 3.0TDI )

Voor zover ik weet worden de eerste wagens voor de Belgische dealers pas vanaf Januari geleverd en voor klanten ten vroegste februari

PS. voor S-line interieur maakt leverdatum geen verschil
                              enkel indien je s-line exterieur pack wil zal je ( veel ) langer moeten wachten
                              Is er een groot prijsverschil indien aankoop in Duitsland

Comment

• Best wel een knappe verschijning. Uit het trio X3, GLK en Q5 komt de Q5 er op gebied van design als knapste uit imho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door freddy s Bekijk Berichten
                                  Is er een groot prijsverschil indien aankoop in Duitsland

Ik vind het in ieder geval de moeite; je moet er enkel wat tijd en kilometers voor overhebben
                                  sigpic

Comment

• als ik het vragen mag?over hoeveel procent korting praten we dan?omdat ik bij mijn dealer geweest ben en die kon max.4% geven en dat was dan al een fleetkorting.

Comment

• S-Line exterieur met 20inch velgen

sigpic

Comment

• sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MQ5 Bekijk Berichten
                                          Not a chance, my friend

Precies toch wel my friend ;-)
                                          Is erg je zo in het zak te laten zetten door de dealer he,
                                          Soms zijn er hier toch mensen die weten wat ze zeggen, meer zelfs dan verkopers ...
                                          Sintruin till I die

Comment

Working...
                                          X