Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Klopt inderdaad, De monozone AIRCO heeft 1 draaiknop en de temperatuur wordt niet op een extra schermpje weergegeven zoals bij de 3 zone airco. Wanneer u de temperatuur veranderd gaat u dit wel mooi digitaal en grafisch kunnen volgen op het MMI-scherm.
Klopt inderdaad, De monozone AIRCO heeft 1 draaiknop en de temperatuur wordt niet op een extra schermpje weergegeven zoals bij de 3 zone airco. Wanneer u de temperatuur veranderd gaat u dit wel mooi digitaal en grafisch kunnen volgen op het MMI-scherm.
Nu kan ik wel even niet volgen. je weet het antwoord op je eigen vraag, waarom vraag je ze dan.
Wie een bijzonder Audi Q5 wil hebben is er het Offroad pakket, wat achteraf gemonteerd kan worden.
Het is begin volgend jaar pas te verkrijgen.
Het maakt je Q5 nog persoonlijker.
Het is pakket bestaat uit de volgende onderdelen;
Speciale voorbumper, koel openingen aan de zijkant, design beschermbeugels in edelstaal aan de voorbumper en achterbumper gemonteerd.
Wielkast verbreders en een Grill met verchroomde spijlen.
Ook aan de zijkant kan men Sidebars monteren en natuurlijk een set stoere velgen in 20 inch maken je Q5 af. Het is allemaal verfijnd maar wel stoer.
Volgens Green Congress zal Audi Japan de Audi Q5 Hybrid in 2012 introduceren.
The Nikkei meldt dat Audi AG een benzine-elektrisch aangedreven hybride op zijn vroegst in 2012 op de Japanse markt zal brengen. Deze hybride zal gebaseerd zijn op Audi die ca. midden 2009 onthuld gaat worden.
Audi is een samenwerking aangegaan met Porsche AG en Volkswagen AG om gezamenlijk de hybride technologie te ontwikkelen die de nieuwe Q5 zal aandrijven.
Bron: Green Car Congress. Foto: Audi
Goldenes Lenkrad voor de nieuwe Audi Q5
• Prestigieuze prijs nog voor de marktintroductie
• Hoge scores voor comfort, rijeigenschappen en design
• Audi meest succesvolle merk bij Goldenes Lenkrad-verkiezing
Het Duitse tijdschrift Bild Am Sonntag heeft de nieuwe Audi Q5 uitgeroepen tot beste auto in de SUV-klasse. Daarmee verdient de auto het felbegeerde Goldenes Lenkrad.
Het Goldenes Lenkrad behoort tot de meest prestigieuze prijzen in de autobranche. De jury van deze verkiezing bestaat uit technici, professionele race- en rallyrijders en VIP’s. Zij prezen de hoge mate van comfort, de handling én de veelzijdigheid van de nieuwe Audi Q5. Bovendien was de jury onder de indruk van het in- en exterieurdesign en de mate van milieuvriendelijkheid van de nieuwe Audi.
Het 17e Gouden Stuurwiel
Het is voor Audi de 17e keer dat zij een Goldenes Lenkrad in de wacht sleept. Daarmee is Audi het meest succesvolle merk in de historie van de verkiezing die sinds 1975 bestaat. In 2004 was er een Gouden Stuurwiel voor de Audi A6, in 2005 voor de Audi Q7 en vorig jaar won de inmiddels zeer succesvolle nieuwe Audi A4 deze aansprekende prijs.
De Audi Q5 komt halverwege december op de Nederlandse markt.
Bron: Audi Nederland
Vrienden van ons zijn vandaag in Kortenberg geweest voor de Q5.
Nu krijgen ze die volgend weekend (lees héél weekend) mee om te testen .... (me jealous)
Nu krijgen ze die volgend weekend (lees héél weekend) mee om te testen .... (me jealous)
een volledig weekend
hmm ik denk van ook eens naar de Audi dealer te gaan en zeer veel interesse te tonen voor de Q5
Ik mag hem volgende week dinsdag gaan testen , kijk er ongelofelijk naar uit.
Het is ook in Kortenberg er zouden daar al 2 Q5 ter plaatse zijn ik had er toch wat
meer verwacht ,eigenlijk om al de kleuren op de Q5 eens in het echt te zien.
Er zijn ook al tweedehands Q 5's te koop en die zijn te vinden op autoscout 24 of
zoiets, deze komen van Duitsland denk ik.
Comment