Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk BerichtenInderdaad, dat was de 'grote' baas(CEO) van Audi Belgie die daar mee reed.
zijn opening.Maar was helaas bezet.shit!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk BerichtenInderdaad, dat was de 'grote' baas(CEO) van Audi Belgie die daar mee reed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDie mannen veranderen idd van wagen zoals ze van onderbroek wisselen.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenZeg schat, waar gaan we vandaag mee rijden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk Berichten
BTW produktieweek mijn Q5 : week 49
Proficiat; hij gaat hem op de duur nog voor mij hebben
Ik ga de mijne afhalen op 2 of 3 januarisigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk BerichtenProficiat; hij gaat hem op de duur nog voor mij hebben
Ik ga de mijne afhalen op 2 of 3 januari
Mijn produktieweek was wel nog niet bevestigd maar zo stond ie toch al op het scherm.
Wie weet, rij ik met kerst al rond in m'n Q5.
Comment
-
De Q5 staat in het VAG-Contactcenter in Kortenberg
Mijn eerste indruk van de witte Q5 3.0TDI die er stond: wat ziet hij er "groot" uit !
Positief:
+ stoere mooie wagen
+ prima afgewerkt
+ makkelijke in- en uitstap
+ redelijke plaats achter de bestuurderszetel op de achterbank (misschien was de achterbank wel naar achter geschoven)
Negatief:
- als je de gigantische kofferklep opent komt een eerder klein lijkende kofferruimte tevoorschijn (misschien was de achterbank wel naar achter geschoven)
- op de achterbank kunnen geen 3 volwassenen zitten (te smal)
- de zwart lederen zetels zien er wel goed uit, maar zitten voor mij persoonlijk slecht : veel te hard en te weinig steun (zal mijn Volvo-gewoonte zijn)
- de middenconsole: een lelijke groepering van zoveel verschillende soorten knopjes (designblunder) en dan die twee walgelijke holtes voor blikjes of flessen
Comment
-
Comment
-
De wielenconfigurator van Audi.
Zet je favoriete velgen onder elke nieuw type Audi. Erg handig om even te kijken en te beslissen welke velgen het beste onder jouw Audi staan.
Zo heb je dus een goed idee.
Hier de link naar de wielen configurator.
Comment
-
Je moet hem inderdaad in het echt eens gezien hebben om het te geloven wat een prachtwagen het wel is,de Q5.EEN ECHTE BROK ENERGIE
Breed van karure, indrukwekkende neus, comfortabel om mee te rijden.
Ben hem vandaag weest testen in Kortenberg .Het was een 2L diesel met een hele hoop opties waaronder de servotronic die ik wel niet super vond,hij voelde veel te licht aan,
hij heeft wel een indrukwekkende trekkracht die geleidelijk aan de wielen wordt overgedragen.De afwerking is subliem maar toen ik de koffer bekeek schrok ik wel even.Ofwel is het door de enorme kofferklep(gezichtsbedrog)maar die vond ik niet zo groot.Hij werd waarschijnlijk niet berekent in de diepte maar vooral in de hoogte,kwestie van het aantal L.
Maar het belangrijkste is eigenlijk dat ik er een hele positieve indruk aan overgehouden heb en hem waarschijnlijk zal bestellen hoewel ik nog twijfel met de A4 avant(machtige stoere neus).Nu ja ,we zullen er nog eens over slapen tot de volgende .
Comment
-
Int zwart . . . heel knap met die velgen . . . iemand foto's van een zwarte S line??
Comment
Comment