Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ziet er goed uit, stukken beter dan de Tiguan. Ja, Audi is echt wel goed bezig. Dit is toch het beste in de kleine SUV markt, kort gevolgd door de Kuga. Aan het andere uiteinde de Kia Sportage en vooral Renault Koleos.

Comment

• De S tronic is nu ook te verkrijgen op de 2.0 TDI.
      De catalogusprijs bedraagt 41.650€ incl. BTW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tiest Bekijk Berichten
        Zonder kentekens, is dat met alleen Q5 . . . of helemaal niets?
        Zonder kentekens is helemaal niets in Belgie;
        in andere landen je kiezen zonder motor aanduiding of zonder kentekens.
        sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cold - play Bekijk Berichten
          heb u nog meer foto's van deze Q 5 en misschien ook in het lavagrijs??
          Deze Q5 is kwartsgrijs met getinte ruiten en de 17" standaard velgen ( identiek zoals ik hem zelf besteld heb )

sigpic

Comment

• is inderdaad mooier of de Q7.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
              Voor de liefhebbers : Mat zwart

Dit is echt wel knap - iemand nog meer foto's ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                Net buiten het station van Leuven stond er een trein vol Q5's, van ver ziet het er goed uit.
                Van dichtbij ook.

Comment

• [quote=B2F4U;3082851]Deze Q5 is kwartsgrijs met getinte ruiten en de 17" standaard velgen ( identiek zoals ik hem zelf besteld heb )

in in dit kleur vindt ik hem heel mooi maar nu rij ik met een audi (avant) in het het atlasgrijs ,bijna dezelfde tint als kwartsgrijs en dan vindt ik ook als je een nieuwe audi
                  aanschaft dat je dan ook een ander kleur moet(mag) nemen zoals lavagrijs die ik prachtig vindt.

Comment

• [quote=cold - play;3083347]
                    Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
                    Deze Q5 is kwartsgrijs met getinte ruiten en de 17" standaard velgen ( identiek zoals ik hem zelf besteld heb )

in in dit kleur vindt ik hem heel mooi maar nu rij ik met een audi (avant) in het het atlasgrijs ,bijna dezelfde tint als kwartsgrijs en dan vindt ik ook als je een nieuwe audi
                    aanschaft dat je dan ook een ander kleur moet(mag) nemen zoals lavagrijs die ik prachtig vindt.
                    Goeie keuze cold-play. Schoon machien
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• in in dit kleur vindt ik hem heel mooi maar nu rij ik met een audi (avant) in het het atlasgrijs ,bijna dezelfde tint als kwartsgrijs en dan vindt ik ook als je een nieuwe audi
                      aanschaft dat je dan ook een ander kleur moet(mag) nemen zoals lavagrijs die ik prachtig vindt
                      inderdaad ik rijd nu met een dolfijngrijze A6 avant en wou nu iets bleker kleur dus bij mij is het kwartsgrijs geworden.
                      Ik heb momenteel geen foto van een lavagrijze; zodra ik er een vind post ik hem wel
                      Is uw produktieweek al gekend?
                      sigpic

Comment

inderdaad ik rijd nu met een dolfijngrijze A6 avant en wou nu iets bleker kleur dus bij mij is het kwartsgrijs geworden.
                        Ik heb momenteel geen foto van een lavagrijze; zodra ik er een vind post ik hem wel
                        Is uw produktieweek al gekend?
                        Het is inderdaad wel een kleur die goed is in onderhoud en toch heel sportief oogt.
                        wat die productieweek betreft:moet hem nog bestellen het zal maar volgend voorjaar
                        zijn.Volgens de verkoopster v/h contactcenrum in Kortenberg is er heel veel interesse
                        maar valt het nog mee met de bestellingenen en loopt de wachttijd nog niet te lang uit.
                        Ik vind ook dat de standaard velgen wel heel mooi zijn en sowieso toch comfortabeler zullen rijden dan die 20 duimers!

Comment

• Q5 S-tronic

De Q5 is sinds vrijdag ook te bestellen met een 2.0 TDI S-Tronic!

Comment

• Voor de liefhebbers : 3 X Q5 te bewonderen vanaf volgende week bij Bavaria Motors in Kuurne.
                            In amethystgrijs, zwart en een zwarte S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door curtvv Bekijk Berichten
                              Voor de liefhebbers : 3 X Q5 te bewonderen vanaf volgende week bij Bavaria Motors in Kuurne.
                              In amethystgrijs, zwart en een zwarte S-Line

welke motorisatie ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                welke motorisatie ?
                                kijk even op auto.vlan.be

Comment

Voor de liefhebbers : Mat zwart

Fak, dat is vet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                                    kijk even op auto.vlan.be

Wagen op Vlan is de Q5 die in Wemmel stond als demowagen
                                    sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door curtvv Bekijk Berichten
                                      De Q5 is sinds vrijdag ook te bestellen met een 2.0 TDI S-Tronic!
                                      Dat maakt mijn keuze weer wat moeilijker . . . S Tronic of niet?(2.0tdi)
                                      Wat is het beste? aangezien je hier voor een dikke 2000 euro moet opleggen
                                      vraag ik me af of het echt de moeite is?

Comment

• Voila, toch maar een S Tronic genomen en vandaag besteld sé . . . levering eind maart/april

Q5
                                        TDI 2.0L 120kW 163pk DPF / S tronic quattro
                                        Fantoomzwart (pareleffect) Leder Milano Zwart Zetels: Zwart
                                        Dashboard: Zwar
                                        Tapijten: Zwart
                                        Dakhemel: Lichtgrijs
                                        Inlegplaatjes: aluminium Dimension

Pack ¨Adventure¨
                                        - Metaalkleur
                                        - Snelheidsregelaar
                                        - Acoustic Parking System achteraan
                                        - Radio Concert
                                        - Opbergmodule

Pack ¨Lounge¨
                                        - Leder binnenbekleding Milano
                                        - Multifunctiestuur
                                        - Verwarmbare zetels vooraan
                                        - Buitenspiegels elektrisch inklapbaar en verwarmbaar

Pack Sport Design
                                        - Bumpers voor- en achteraan in koetswerkkleur en diffusors met sportief design
                                        - Onderste deel van de bumpers en de deurdrempels in koetswerkkleur
                                        - S line logo op de voorvleugels
                                        - Radiatorrooster met verticale chroomlamellen
                                        - Aerodynamische grijze diffusor geïntegreerd in de achterbumper
                                        - Dubbele decoratieve drempelbescherminglijsten, de ene in alu met S line-logo, de andere in staal
                                        - Verchroomde uitlaatpijpen (reeds standaard op V6)

Panoramisch dak uit glas
                                        Panoramisch dak in glas, in 2 delen:
                                        - elektrisch bediend hef- en schuifdak (voorste deel)
                                        - achterste deel vast
                                        - elektrisch bediende jaloezie

Wegklapbare trekhaak
                                        Elektrisch wegklapbare trekhaak dankzij een knop in de koffer (Max 3,5t) ,13-polig, zonder varkensstaart

Xenon koplampen +
                                        Xenon koplampen, daglichten (LED-technologie)
                                        dim- en grootlicht.

Zonder kentekens

3-Zones Airconditioning
                                        Elektronische klimaatregeling '3 Zones' met zonnestandsafhankelijke werking.
                                        - temperatuur en ventilatie gescheiden regelbaar voor de bestuurder en de voorste passagier
                                        - digitale temperatuuraanduiding vooraan
                                        - bedieningseenheid voor de temperatuur achteraan
                                        - indirecte ventilatie
                                        - stof- en pollenfilter alsook luchtkwaliteits- en vochtigheidssensor
                                        - gekoeld handschoenkastje

Acoustic Parking System VR/AR
                                        Akoestisch hulpsysteem bij het parkeren VR/AR met aanduiding op het MMI-scherm.

Alu velgen ¨5 Armen Star¨
                                        4 Aluvelgen STAR 8.5 x 20, banden 255/45 R20, met wielbogen.

Antidiefstalmoeren

Getinte ruiten
                                        Verduisterde zijruiten (vanaf B-stijl) en achterruit

incl behandeling met Waxoyl - Exterieur en Interieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tiest Bekijk Berichten
                                          Voila, toch maar een S Tronic genomen en vandaag besteld sé . . . levering eind maart/april

Q5
                                          TDI 2.0L 120kW 163pk DPF / S tronic quattro
                                          Fantoomzwart (pareleffect) Leder Milano Zwart Zetels: Zwart
                                          Dashboard: Zwar
                                          Tapijten: Zwart
                                          Dakhemel: Lichtgrijs
                                          Inlegplaatjes: aluminium Dimension

Pack ¨Adventure¨
                                          - Metaalkleur
                                          - Snelheidsregelaar
                                          - Acoustic Parking System achteraan
                                          - Radio Concert
                                          - Opbergmodule

Pack ¨Lounge¨
                                          - Leder binnenbekleding Milano
                                          - Multifunctiestuur
                                          - Verwarmbare zetels vooraan
                                          - Buitenspiegels elektrisch inklapbaar en verwarmbaar

Pack Sport Design
                                          - Bumpers voor- en achteraan in koetswerkkleur en diffusors met sportief design
                                          - Onderste deel van de bumpers en de deurdrempels in koetswerkkleur
                                          - S line logo op de voorvleugels
                                          - Radiatorrooster met verticale chroomlamellen
                                          - Aerodynamische grijze diffusor geïntegreerd in de achterbumper
                                          - Dubbele decoratieve drempelbescherminglijsten, de ene in alu met S line-logo, de andere in staal
                                          - Verchroomde uitlaatpijpen (reeds standaard op V6)

Panoramisch dak uit glas
                                          Panoramisch dak in glas, in 2 delen:
                                          - elektrisch bediend hef- en schuifdak (voorste deel)
                                          - achterste deel vast
                                          - elektrisch bediende jaloezie

Wegklapbare trekhaak
                                          Elektrisch wegklapbare trekhaak dankzij een knop in de koffer (Max 3,5t) ,13-polig, zonder varkensstaart

Xenon koplampen +
                                          Xenon koplampen, daglichten (LED-technologie)
                                          dim- en grootlicht.

Zonder kentekens

3-Zones Airconditioning
                                          Elektronische klimaatregeling '3 Zones' met zonnestandsafhankelijke werking.
                                          - temperatuur en ventilatie gescheiden regelbaar voor de bestuurder en de voorste passagier
                                          - digitale temperatuuraanduiding vooraan
                                          - bedieningseenheid voor de temperatuur achteraan
                                          - indirecte ventilatie
                                          - stof- en pollenfilter alsook luchtkwaliteits- en vochtigheidssensor
                                          - gekoeld handschoenkastje

Acoustic Parking System VR/AR
                                          Akoestisch hulpsysteem bij het parkeren VR/AR met aanduiding op het MMI-scherm.

Alu velgen ¨5 Armen Star¨
                                          4 Aluvelgen STAR 8.5 x 20, banden 255/45 R20, met wielbogen.

Antidiefstalmoeren

Getinte ruiten
                                          Verduisterde zijruiten (vanaf B-stijl) en achterruit

incl behandeling met Waxoyl - Exterieur en Interieur
                                          mooie configuratie, jammer dat de stronic nog niet voorhanden was toen ik de mijne bestelde.

Comment

Working...
                                          X