Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door klak2000 Bekijk Berichten
    Vorige maand had ik mijn q5 besteld met levertijd Maart/April 09.
    Gisteren ging ik langs bij mijn dealer om mijn velgen definitief vast te leggen(ik had nog geen keuze gemaakt) want de verkoper had mij gezegd dat ik tot 8 weken na de bestelling nog steeds mijn bestelbon kon bijsturen, om er koudweg te vernemen dat mijn Q5 al geproduceerd is en ieder moment kan vertrekken op de trein richting Belgie. De velgen konden niet meer veranderd worden uiteraard, nu zit ik met die standaard velgen opgescheept en indien ik nieuwe wens bij te bestellen, zit ik met 8 velgen opgescheept, want de standaard velgen worden niet teruggenomen, al bij al toch een klein afkickertje.
    Op de standaard velgen winterbanden steken
    Ik heb ook besteld met standaard velgen en koop achteraf de 20 " velg
    sigpic

Comment

• volgende velgen zie ik wel zitten

sigpic

Comment

Vorige maand had ik mijn q5 besteld met levertijd Maart/April 09.
        Gisteren ging ik langs bij mijn dealer om mijn velgen definitief vast te leggen(ik had nog geen keuze gemaakt) want de verkoper had mij gezegd dat ik tot 8 weken na de bestelling nog steeds mijn bestelbon kon bijsturen, om er koudweg te vernemen dat mijn Q5 al geproduceerd is en ieder moment kan vertrekken op de trein richting Belgie. De velgen konden niet meer veranderd worden uiteraard, nu zit ik met die standaard velgen opgescheept en indien ik nieuwe wens bij te bestellen, zit ik met 8 velgen opgescheept, want de standaard velgen worden niet teruggenomen, al bij al toch een klein afkickertje.

OP DE TREIN RICHTING BELGIE?? dan heb je hem dit jaar nog??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
          Op de standaard velgen winterbanden steken
          Ik heb ook besteld met standaard velgen en koop achteraf de 20 " velg
          Ik hou mijn standaardvelgen(S-line 19") voor de zomer en ik heb deze week een nieuw setje 19" (rs4)besteld met winterbanden (Pirelli Ice&Snow).
          Bewust tweemaal voor de 19 inch velgen gekozen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tiest Bekijk Berichten
            De mijne wordt volgende week geproduceerd, in principe heb ik hem dan ook nog dit jaar, al gaat het wel krap worden om hem dit jaar nog te laten bollen, vrees ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk Berichten
              Ik hou mijn standaardvelgen(S-line 19") voor de zomer en ik heb deze week een nieuw setje 19" (rs4)besteld met winterbanden (Pirelli Ice&Snow).
              Bewust tweemaal voor de 19 inch velgen gekozen.

mooi mooi . . . enne dat voor de winter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tiest Bekijk Berichten
                Volgens mijn Belgische dealer worden de eerste Q5 voor Belgie maar verwacht tegen half Januari ook al staan ze al klaar op de parking in Ingolstad!
                sigpic

Comment

Vorige maand had ik mijn q5 besteld met levertijd Maart/April 09. .....(....).....om er koudweg te vernemen dat mijn Q5 al geproduceerd is en ieder moment kan vertrekken op de trein richting Belgie.
                  oei ! de verkoop van de Q5 zal blijkbaar de laatste twee maanden ook een flinke deuk gekregen hebben ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                    oei ! de verkoop van de Q5 zal blijkbaar de laatste twee maanden ook een flinke deuk gekregen hebben ?
                    en binnen de korste keren de toer van de A5 op gaan ...
                    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                      De wagens die nu geleverd worden zijn allemaal pre orders .
                      Na het autosalon zou het inderdaad wel de A5 toer kunnen opgaan
                      sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
                        Volgens mijn Belgische dealer worden de eerste Q5 voor Belgie maar verwacht tegen half Januari ook al staan ze al klaar op de parking in Ingolstad!

deze week heb ik ook gesproken met een Audi verkoper en die vertelde mij dat ten laatste binnen 3 weken de Q5 bij de dealer zal staan

Comment

• Wat bedoelen jullie met de 'A5 toer' ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koe Foenf Bekijk Berichten
                            Wat bedoelen jullie met de 'A5 toer' ?
                            Dik 8 maanden wachten. Van die toestanden.

Comment

• OK, dus rap zijn is de boodschap. Nog 5 keer slapen & ik mag gaan testen & dan zal den bestelbon wel asap getekend worden: ik ken mezelf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koe Foenf Bekijk Berichten
                                OK, dus rap zijn is de boodschap. Nog 5 keer slapen & ik mag gaan testen & dan zal den bestelbon wel asap getekend worden: ik ken mezelf
                                @Kjoe Foenf:

Wat heb je in gedachte ?
                                Sintruin till I die

Comment

• Ik ga een 170 PK & een 211 PK S-tronic testen om zo de 170 PK S-tronic te bestellen, waarschijnlijk in dakar beige met licht leder interieur & open dak : let the sun shine in .
                                  De Dealer beloofde mij 4.5 % korting & heeft dan nogeens alles mooi naar beneden afgerond, zou geleverd kunnen worden maart/april.
                                  Toch nog jammer van het lange wachten, maar toen ik in april dit jaar ging horen voor een A4 Avant M-tronic moest ik wachten tot 01/2009 ...
                                  Bijgevoegde Bestanden
                                  Last edited by ; 30/11/2008, 15:51.

Comment

• elektrische koffer

sigpic

Comment

• offroad test

sigpic

Comment

• Heb gisteren in salon van Essen de Q5 voor het eerst mogen zien, wat een lief lekker auto'ke seg Ben er echt verliefd op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                          Heb gisteren in salon van Essen de Q5 voor het eerst mogen zien, wat een lief lekker auto'ke seg Ben er echt verliefd op

Mooie foto's !! heb je er nog??

Comment

Working...
                                          X