Oorspronkelijk geplaatst door tiest
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q5
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koe Foenf Bekijk Berichten
Ligt inderdaad aan de chauffeur; hij durft amper gas gevensigpic
Comment
-
Audi Q5
Eind oktober besteld. Productie in week 4.
Levering half februari i.p.v. april / mei 2009Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk BerichtenAmerican Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tiest Bekijk BerichtenOP DE TREIN RICHTING BELGIE?? dan heb je hem dit jaar nog??
In januari hebben ze mij gezegd, maar wel 2 maanden vroeger als voorzien
Comment
-
De Audi Q5 kennen de meeste onderons met alleen de LED lampen, maar wat als je geen Pro line pakket of Xenon verlichting besteld. Hoe ziet dan je Q5 eruit?
Ik moet zeggen niet onaardig, de bovenste van de afbeelding is de Halogeen verlichting, en de onderste is de Xenon met LED verlichting.
Uiteraard hebben bij koplampen dagrijverlichting, de ene met Halogeen, de andere met LED’s.
Zo blijf je altijd goed zichtbaar voor tegen liggers.
En het bovenstaande afbeelding geeft de achterlichten weer.
De bovenste is als je geen Xenon bestel en onderste is als je Xenon of een Pro line pakket besteld met LED’s
Comment
-
Opvouwbare Space Master geniet duidelijke voorkeur bij A-merk autofabrikanten
In de komende week staat de nieuwe compacte SUV van Audi eindelijk bij de dealer. Vredestein is trots om te kunnen melden dat deze nieuwe Audi Q5 net als bij de A6 en Q7 standaard is gemonteerd met een innovatie van Vredestein: de Space Master. De Space Master is een unieke, opvouwbare reserveband, die binnen enkele minuten kan worden opgeblazen tot een volwaardige band, geschikt om een lange afstand (tot 3000 km) mee af te leggen.
De Vredestein Space Master is een innovatief reserve band/wiel-combinatie en een echt technologisch hoogstandje. Veilig opgeborgen biedt de Space Master een aanzienlijke gewichts- en ruimtebesparing ten opzichte van een conventionele reserveband. Eenmaal gebruik garandeert de Space Master dezelfde wielomtrek, zodat de wielsensoren voor navigatie, [COLOR=#ff0000! important][COLOR=#ff0000! important]ABS[/COLOR][/COLOR] en ESP onverminderd blijven functioneren. De Space Master heeft onder normale omstandigheden geen invloed op het rijgedrag en er kunnen grote afstanden mee worden afgelegd.
De Space Master is er in dertien maten er wordt onder meer als Original Equipment (OE) gemonteerd op de volgende voertuigen: Porsche 911 Carrera 4 Turbo, Porsche Cayenne, Volkswagen Touareg, Mercedes-Benz GLK en SLK en SL, Maserati Spider, Maserati Quattroporte, Audi A6, Q5 en Q7 en Ferrari 599 GTB Fiorano. Voor Vredestein het juiste segment van de vervangingsmarkt, dat goed aansluit bij de status van een premium merk.
met dank aan Vredestein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tiest Bekijk Berichten
En het bovenstaande afbeelding geeft de achterlichten weer.
De bovenste is als je geen Xenon bestel en onderste is als je Xenon of een Pro line pakket besteld met LED’s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenZo adhv deze foto's vind ik de niet-LED-achterlichten knapper dan de LED-achterlichten.
Comment
-
Zwarte Q5 S-Line met de standaard velgen voor de S-Line
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtende A3 facelift achterlichten vind ik de perfecte combinatie tussen niet-LED-bollekes-design lichtblokken met LED-technologie erin verwerkt.
Comment
-
hallo net bericht gehad van de dealer;
Papieren zijn reeds in de garage en mijn wagen staat klaar in de fabriek en komt volgende week naar de garage
Morgen vlug naar de bank voor de betaling en dan nog wachten tot 2 januari voor afhaling en inschrijving.
Nu nog vlug mijn A6 verkopen http://www.autoforum.be/showthread.php?t=34940sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk BerichtenAgreed! Veel mooier dan de A4/A5 achterlichten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenAls er een oude plaat is, dan kan dat idd. Maar is bij mij niet het geval...
Hou er bovendien rekening mee dat op 5/1 bij afhaling in de DIV of antennes er nog een oud formaat zal gegeven worden. Enkel via webDIV worden al nieuwe nummerplaten toegekend. Dan betekend aanvragen op 2/1 dat je ten vroegste 6/1 je plaat hebt want de aanvragen worden pas vanaf maandag verwerkt. Nu weet iedereen ook dat het daar op 5/1 zowieso een toevloed gaat zijn (leasings en andere wachters) dat het wel eens langer zou kunnen duren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenAls er een oude plaat is, dan kan dat idd. Maar is bij mij niet het geval...
Hou er bovendien rekening mee dat op 5/1 bij afhaling in de DIV of antennes er nog een oud formaat zal gegeven worden. Enkel via webDIV worden al nieuwe nummerplaten toegekend. Dan betekend aanvragen op 2/1 dat je ten vroegste 6/1 je plaat hebt want de aanvragen worden pas vanaf maandag verwerkt. Nu weet iedereen ook dat het daar op 5/1 zowieso een toevloed gaat zijn (leasings en andere wachters) dat het wel eens langer zou kunnen duren...
Ik moet wel nog de BTW in Belgie betalen maar zou dit mogelijk zijn voor nieuwjaar?
Kan ik de week voor nieuwjaar bij de DIV terecht en vragen om de wagen in te schrijven vanaf 2009?sigpic
Comment
Comment