Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• even met leasingcalculator aan het spelen (moet binnenkort veranderen), maar wat een pokkedure dingen.
    Met huidige parameters (40k en 42 maanden) 1.300 € excl. BTW en dan heb ik mij nog moeten inhouden ivm opties en ik dacht dat een XC60 al duur was in leasing, maar daar stond dan nog meer in.

En niet dat mijn budget zo klein is. Die herverkoopwaarde wordt dus zeer slecht ingeschat mijn insziens (nu ja +50k voor een Q5 duh)

Comment

• Bij Jennes te Boortmeerkbeek stonden er 2 Q5's. Super knap gewoon Wel jammer van die prijs

Comment

• Weet er iemand of er extra autosalonkorting op de Q5 gegeven wordt?

Thx.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Easyboy Bekijk Berichten
          Weet er iemand of er extra autosalonkorting op de Q5 gegeven wordt?

Thx.
          Gelezen, ''autoconstructeurs hebben weinig marge voor grote kortingen'' dus geen gouden
          zaken op het salon! Audi verkoper; ''wij hadden ook verwacht dat het meer ging zijn, maar
          de kortingen volgen dezelfde trend als andere jaren. onze actie is vooral gericht op de uitrustingspacks . . .''
          Last edited by ; 24/12/2008, 00:15.

Comment

• Wat denk je van de nieuwe BMW X3 die binnenkort uitkomt.Ook mooi gestroomlijnt toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Easyboy Bekijk Berichten
              Weet er iemand of er extra autosalonkorting op de Q5 gegeven wordt?

Thx.
              I

IK HOOP DAT DIT ARTIKEL EEN BEETJE EEN ANTWOORD IS.
              Autodealers geven tot 30 procent korting

De grote automerken in België zeggen geen crisiskortingen te geven in de eindejaarsperiode en zelfs op het autosalon in januari zouden er geen extreme koopjes te rapen vallen. Uit een steekproef van De Morgen blijkt alvast dat heel wat dealers toch auto's tegen flink verlaagde prijzen van de hand doen.

Overvolle stock
              "Nu gelden de saloncondities op ons gamma, naast de gebruikelijke zeven procent korting", klonk het oorspronkelijk bij een Brusselse BMW-dealer. Een informele babbel en enkele koppen koffie later had De Morgen uitzicht op een korting van minstens dertien procent op de stockwagens, om na wat geblaat een nog hogere korting te bekomen. De verkoper wil het woord crisiskorting niet in de mond nemen maar benadrukt "dat de stock overvol zit" en "dat de stockverkoop serieus gepusht wordt".

Bij Alfa Romeo vielen kortingen tot 30 procent te noteren, terwijl Audi meer dan 23 procent korting gaf voor sommige modellen.

Uitverkoop
              Hoewel de praktijk duidelijk iets anders uitwijst, blijft de sector officieel ontkennen dat de wagens in de uitverkoop staan. "De politiek bij ons is dat we geen grote kortingen geven", zegt Jean-Marc Ponteville, woordvoerder van d'Ieteren, invoerder van VW, Porsche en Audi in België. (belga/sps)

bron: www.hln.be (24/12/200

Comment

• leuke reclame

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                sigpic

Comment

• Voila, ons Q5 is besteld en ziet er alsvolgt uit.

2.0TDI S tronic
                  kwartsgrijs
                  Pack "Adventure Plus"
                  Pack "Lounge" (zwart Milano leder)
                  Verdonkerde ruiten
                  Color module
                  Alarm
                  Aluminium dimension

Aankoopprijs 48.120euro en levering Maart 2009

Besteld zonder een testritje te rijden, klinkt een beetje GEK hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk Berichten
                    Voila, ons Q5 is besteld en ziet er alsvolgt uit.

2.0TDI S tronic
                    kwartsgrijs
                    Pack "Adventure Plus"
                    Verdonkerde ruiten
                    Color module
                    Alarm
                    Aluminium dimension

Ja, een 2.0tdi in een SUV.
                    Kans is reeel dat het u nie zal aanstaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                      Ik heb er mss niet mee gereden, maar heb wel héél veel informatie opgezogd i.v.m deze 2.0 TDI. Alle kenners(mensen van autogids, autowereld, autobild en Audi zelf.) zijden ongeveer het zelfde. Zeker voldoende als je de wagen niet forceert.
                      En ik ben een heel rustige qua rijstijl.
                      Dus laat ons hopen dat het gaat meevallen.

Comment

2.0TDI S tronic
                        kwartsgrijs
                        Pack "Adventure Plus"
                        Verdonkerde ruiten
                        Color module
                        Alarm
                        Aluminium dimension

Nog vergeten er zitten ook xenon koplampjes op

Comment

En ik ben een heel rustige qua rijstijl.
                          Dus laat ons hopen dat het gaat meevallen.
                          Laat het ons weten.
                          Heb gisteren een Donkerblauwe Q5 gezien in Luxemburg, ik dacht eerst dat het een piepkleine lelijke Q7 ging zijn, maar ik vond het een mooie auto.

Ik zag onlangs een VW touareg 3.0TDI in Gent rijden en dat ding maakte zot veel toeren om traag vooruit te gaan. En wij hebben een A8 3.0tdi gehad, die reed snel genoeg, maar de motor moest ook redelijk veel moeite doen.
                          Vandaar m'n opmerking over de motor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MQ5 Bekijk Berichten
                            Inschrijven met 163 Pk, naar 190 pk op +/- 5000 Km
                            Zo blijft de BIV hetzelfde, en volgens mijn dealer ook beter om de wagen eerst in te rijden met het normale vermogen

Klinkt als gewone chiptuning.
                            Doe jezelf een financieel plezier en ga er gewoon zelf mee langs heinz tuning.
                            Daar gaat jouw dealer hem trouwens ook naartoe sturen!!
                            Maar hij steekt er wel 4 a 500 euro mee in zn zak.
                            Heinz geeft trouwens zelf ook garantie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cold - play Bekijk Berichten
                              Wat denk je van de nieuwe BMW X3 die binnenkort uitkomt.Ook mooi gestroomlijnt toch?

Een pak knapper dan de nieuwe Q5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                Laat het ons weten.
                                Heb gisteren een Donkerblauwe Q5 gezien in Luxemburg, ik dacht eerst dat het een piepkleine lelijke Q7 ging zijn, maar ik vond het een mooie auto.

Ik zag onlangs een VW touareg 3.0TDI in Gent rijden en dat ding maakte zot veel toeren om traag vooruit te gaan. En wij hebben een A8 3.0tdi gehad, die reed snel genoeg, maar de motor moest ook redelijk veel moeite doen.
                                Laat zeker iets weten als het zover is!!
                                Enkele weken geleden met een A8 3.0TDI gereden en naar mijn ervaringen
                                was het een plezier om ermee te rijden.
                                Ik zal dan ook sneller tevreden zijn dan u denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Boerkameel Bekijk Berichten
                                  Een pak knapper dan de nieuwe Q5
                                  Ieders de zijne denk ik!
                                  Afwerking binnenin een Q5 straalt toch iets meer klasse uit dan die van een this eender welke BMW

Comment

• Afwerking binnenin een Q5 straalt toch iets meer klasse uit dan die van een this eender welke BMW[/quote]

Dat vind ik nu niet en daarom worden er auto's van verschillende merken verkocht, hehe

Ik ben met mijn huidige (en trouwens eerste) BMW aan het derde duitse premium merk bezig (even porsche ed buiten beschouwing gehouden) en ik moet toch tot mijn verbazing toegeven dat ik van de BMW toch het meest tevreden ben over de hele lijn, zeker qua wegligging, rijdynamiek en afwerking.
                                    Als men het mij twee jaar geleden had gevraagd was ik ook resoluut voor de audi gegaan, maar met wat ik nu weet....

Even ter verduidelijking mijn vorige auto's (persoonlijk en lease):

Audi A4 avant 2.0TDI 163 pk
                                    Seat leon cupra 1.9 TDI 150 pk
                                    Toyota yaris 1.3 VVT-I
                                    Mercedes C sportcoupé 2.2 cdi 136 pk (slechtste auto die ik heb gehad)
                                    Mercedes A klasse 1400 benzine
                                    Seat ibiza 1.4 TDI 75 pk
                                    VW golf 3 1.8 benzine 90pk
                                    VW golf 2 1.3 Benzine waarschijnlijk 0.8 pk ofzo hehe

Huidige wagens

BMW 320 D 2007 163 pk
                                    Seat Ibiza 1.4TDI ecomotive 80pk voor die van ons

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MQ5 Bekijk Berichten
                                      Inschrijven met 163 Pk, naar 190 pk op +/- 5000 Km
                                      Zo blijft de BIV hetzelfde, en volgens mijn dealer ook beter om de wagen eerst in te rijden met het normale vermogen
                                      klopt niet..
                                      163pk = 1239 BIV
                                      190pk = 2478 BIV

Comment

2.0TDI S tronic
                                        kwartsgrijs
                                        Pack "Adventure Plus"
                                        Verdonkerde ruiten
                                        Color module
                                        Alarm
                                        Aluminium dimension

Proficiat

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                        Als meneer een rustige rijstijl heeft gaat dit zeker voldoen!

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                        Laat het ons weten.

Alé bon,ik heb al paar keer met 3liters gereden.Vind dit meer als genoeg int dagelijks verkeer.

Hopen voor jou dat je dan mag leren rijden met een v12 TDI!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Boerkameel Bekijk Berichten
                                          Afwerking binnenin een Q5 straalt toch iets meer klasse uit dan die van een this eender welke BMW
                                          Dat vind ik nu niet en daarom worden er auto's van verschillende merken verkocht, hehe

Ik ben met mijn huidige (en trouwens eerste) BMW aan het derde duitse premium merk bezig (even porsche ed buiten beschouwing gehouden) en ik moet toch tot mijn verbazing toegeven dat ik van de BMW toch het meest tevreden ben over de hele lijn, zeker qua wegligging, rijdynamiek en afwerking.
                                          Als men het mij twee jaar geleden had gevraagd was ik ook resoluut voor de audi gegaan, maar met wat ik nu weet....

Even ter verduidelijking mijn vorige auto's (persoonlijk en lease):

Audi A4 avant 2.0TDI 163 pk
                                          Seat leon cupra 1.9 TDI 150 pk
                                          Toyota yaris 1.3 VVT-I
                                          Mercedes C sportcoupé 2.2 cdi 136 pk (slechtste auto die ik heb gehad)
                                          Mercedes A klasse 1400 benzine
                                          Seat ibiza 1.4 TDI 75 pk
                                          VW golf 3 1.8 benzine 90pk
                                          VW golf 2 1.3 Benzine waarschijnlijk 0.8 pk ofzo hehe

Huidige wagens

BMW 320 D 2007 163 pk
                                          Seat Ibiza 1.4TDI ecomotive 80pk voor die van ons[/quote]
                                          3 jaar geleden reden wij met de volgende wagens om erna te beslissen.
                                          Volvo V50 2.0D
                                          Mercedes C200 cdi
                                          Passat 2.0tdi
                                          Bmw 320d

Het meeste plezier hadden wij tot onze verbazing met de Volvo V50.
                                          Mercedes was al snel kansloos door de prijs kwaliteit verhouding.
                                          Bmw daar zaten wij precies gekneld in die wagen en zo sober bahh
                                          Uiteindelijk gekozen voor de Passat 2.0 tdi highline.
                                          Voor minder geld super kwaliteit met een goede restwaarde, en wat een binnenruimte en comfort vergeleken met de concurrenten(voor ons). Nu 3 jaar later geen seconde spijt van gehad Nu voor het eerst een Audi besteld. ben benieuwd

Comment

Working...
                                          X