Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
    Proficiat

Als meneer een rustige rijstijl heeft gaat dit zeker voldoen!

Alé bon,ik heb al paar keer met 3liters gereden.Vind dit meer als genoeg int dagelijks verkeer.

Hopen voor jou dat je dan mag leren rijden met een v12 TDI!
    Ik laat zeker weten of ik met de 2.0tdi in een Q5 ga toekomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Boerkameel Bekijk Berichten
      Afwerking binnenin een Q5 straalt toch iets meer klasse uit dan die van een this eender welke BMW
      Dat vind ik nu niet en daarom worden er auto's van verschillende merken verkocht, hehe

Ik ben met mijn huidige (en trouwens eerste) BMW aan het derde duitse premium merk bezig (even porsche ed buiten beschouwing gehouden) en ik moet toch tot mijn verbazing toegeven dat ik van de BMW toch het meest tevreden ben over de hele lijn, zeker qua wegligging, rijdynamiek en afwerking.
      Als men het mij twee jaar geleden had gevraagd was ik ook resoluut voor de audi gegaan, maar met wat ik nu weet....

Even ter verduidelijking mijn vorige auto's (persoonlijk en lease):

Audi A4 avant 2.0TDI 163 pk
      Seat leon cupra 1.9 TDI 150 pk
      Toyota yaris 1.3 VVT-I
      Mercedes C sportcoupé 2.2 cdi 136 pk (slechtste auto die ik heb gehad)
      Mercedes A klasse 1400 benzine
      Seat ibiza 1.4 TDI 75 pk
      VW golf 3 1.8 benzine 90pk
      VW golf 2 1.3 Benzine waarschijnlijk 0.8 pk ofzo hehe

Huidige wagens

BMW 320 D 2007 163 pk
      Seat Ibiza 1.4TDI ecomotive 80pk voor die van ons[/quote]

Laat iedereen de vrije keuze wat merken betreft !
      De keuze tussen een BMW en een AUDI is niet altijd makkelijk, veel verschil is er niet maar
      het is een kwestie van persoonlijke smaak ...
      Ik rij zelf met een nieuwe A4 avant en ben zeer tevreden, mijn mening is dan ook dat deze veel mooier is dan de nieuwe 3-reeks ...
      En die opmerking krijg ik van veel mensen ! Maar laat ons duidelijk zijn, je hebt BMW-liefhebbers en AUDI-liefhebbers !
      Maar als ik je lijstje zie met vorige wagens vraag ik me wel af naar waar je echte voorkeur gaat ? Een liefhebber van de duitse "bolides" neemt geen genoegen met dat gamma ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk Berichten
        Ik laat zeker weten of ik met de 2.0tdi in een Q5 ga toekomen
        Dat zal zeker voldoen!

tegen wanneer heb je hem?

Comment

• [ Een liefhebber van de duitse "bolides" neemt geen genoegen met dat gamma ...[/quote]

Waar deze reactie mee te maken heeft begrijp ik niet goed.
          Het ging over de soberheid van het interieur van audi vs BMW, niet over het extrerieur.
          En ik begin mijn vorige post met : smaken verschillen, iedereen is vrij om zijn eigen keuze te maken.

Plus buiten mercedes ( omdat ik daar zelf problemen mee heb gehad) breek ik audi toch helemaal niet af met die BMW of audi liefhebbers. Dat slaat nergens op.
          Er staat MEER tevreden over DE HELE LIJN!!! Wil niet zeggen dat ik ontevreden was van de rest
          Last edited by ; 28/12/2008, 21:14.

Comment

• Audi

Oorspronkelijk geplaatst door Boerkameel Bekijk Berichten
            [ Een liefhebber van de duitse "bolides" neemt geen genoegen met dat gamma ...
            Het ging over de soberheid van het interieur van audi vs BMW, niet over het extrerieur.
            En ik begin mijn vorige post met : smaken verschillen, iedereen is vrij om zijn eigen keuze te maken.

Plus buiten mercedes ( omdat ik daar zelf problemen mee heb gehad) breek ik audi toch helemaal niet af met die BMW of audi liefhebbers. Dat slaat nergens op.
            Er staat MEER tevreden over DE HELE LIJN!!! Wil niet zeggen dat ik ontevreden was van de rest[/quote]

Laat ieder in zijn waarde. Je hebt BMW liefhebbers en AUDI liefhebbers. Vroeger altijd twee auto's op de oprit gehad, namelijk een audi en een bmw.

Time changes en ik heb gekozen wederom voor een AUDI.
            Last edited by ; 28/12/2008, 22:51. Reden: tekst toevoegen

Comment

• Ik zie hier in uw laatste bericht ``New Audi Q5 3.0 TDI - levering half februari 2009``
              Mag ik vragen op welke datum je bestelling geplaatst heb.

THx

Comment

Plus buiten mercedes ( omdat ik daar zelf problemen mee heb gehad) breek ik audi toch helemaal niet af met die BMW of audi liefhebbers. Dat slaat nergens
                Mijn bedoeling was niet afbreken
                Dat waren mijn persoonlijke ervaringen.
                Het is voor iedereen duidelijk dat BMW een topmerk is!

Indien ik verkeerd overkwam mijn verontschuldigingen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                  Dat zal zeker voldoen!

tegen wanneer heb je hem?
                  Als alles netjes verloopt half Maart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gingerbeat Bekijk Berichten
                    Ik zie hier in uw laatste bericht ``New Audi Q5 3.0 TDI - levering half februari 2009``
                    Mag ik vragen op welke datum je bestelling geplaatst heb.

THx
                    besteld op 27 oktober jl. Toen kreeg ik te horen levering eind april, begin mei 2009.
                    Nu: productieweek 4, levering 1 a 2 weken later.

Comment

Er staat MEER tevreden over DE HELE LIJN!!! Wil niet zeggen dat ik ontevreden was van de rest[/quote]
                      Dit is mijn huidige wagen.
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Was daarjuist te zien op BBC2 over de reportage van de Mille Miglia.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Er staat MEER tevreden over DE HELE LIJN!!! Wil niet zeggen dat ik ontevreden was van de rest
                          Dit is mijn huidige wagen.[/quote]

Mooie wagen!!

Het ging er gewoon om dat er mening geuit wordt over een simpel verschil in aanpak over interieur en dat er mensen zijn die daar weer een heuse merkenoorlog voor moeten afsteken terwijl het daar helemaal niet om ging.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                            Was daarjuist te zien op BBC2 over de reportage van de Mille Miglia.

Ja, het was prachtig.

Wel spijtig dat het zo moest aflopen voor die man vooral na al dat geld erin gestoken te hebben.

(wel verkeerd topic, maar enfin)

Comment

• Fak dat is hier lastig lezen. Als iedereen nu eens deftig leert quoten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                Ja, een 2.0tdi in een SUV.
                                Kans is reeel dat het u nie zal aanstaan.
                                Ik heb nu iets meer dan 1000KM met mijn Q5 2.0TDI en ik kan u garanderen dat dit meer dan voldoende is om sportief te rijden 0- 100 in minder dan 10sec voor een SUV is niet mis.
                                sigpic

Comment

Voila, ons Q5 is besteld en ziet er alsvolgt uit.

2.0TDI S tronic
                                  kwartsgrijs
                                  Pack "Adventure Plus"
                                  Pack "Lounge" (zwart Milano leder)
                                  Verdonkerde ruiten
                                  Color module
                                  Alarm
                                  Aluminium dimension

Aankoopprijs 48.120euro en levering Maart 2009

Besteld zonder een testritje te rijden, klinkt een beetje GEK hé
                                  Proficiat;
                                  Ik heb ook besteld zonder testrit en ik heb het mij tot nu nog niet beklaagd.
                                  De Q5 rijdt fantastisch
                                  sigpic

Comment

Klinkt als gewone chiptuning.
                                    Doe jezelf een financieel plezier en ga er gewoon zelf mee langs heinz tuning.
                                    Daar gaat jouw dealer hem trouwens ook naartoe sturen!!
                                    Maar hij steekt er wel 4 a 500 euro mee in zn zak.
                                    Heinz geeft trouwens zelf ook garantie.
                                    Kan je hier dan geen enkel probleem mee krijgen ?
                                    Dat men bijvoorbeeld bij Audi lastig begint te doen over de garanties indien er zich een probleem zou voordoen met de motor...?

Comment

Voila, ons Q5 is besteld en ziet er alsvolgt uit.

2.0TDI S tronic
                                      kwartsgrijs
                                      Pack "Adventure Plus"
                                      Pack "Lounge" (zwart Milano leder)
                                      Verdonkerde ruiten
                                      Color module
                                      Alarm
                                      Aluminium dimension

Aankoopprijs 48.120euro en levering Maart 2009

Besteld zonder een testritje te rijden, klinkt een beetje GEK hé
                                      Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
                                      Proficiat;
                                      Ik heb ook besteld zonder testrit en ik heb het mij tot nu nog niet beklaagd.
                                      De Q5 rijdt fantastisch
                                      Inderdaad, no worries. Fantastische wagen !
                                      Wat je wel kan doen is nu nog even een testritje gaan maken, zo weet je wat je te wachten staat in maart ...

Enjoy it !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MQ5 Bekijk Berichten
                                        Inschrijven met 163 Pk, naar 190 pk op +/- 5000 Km
                                        Zo blijft de BIV hetzelfde, en volgens mijn dealer ook beter om de wagen eerst in te rijden met het normale vermogen
                                        Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                        klopt niet..
                                        163pk = 1239 BIV
                                        190pk = 2478 BIV
                                        Begrijp je opmerking niet goed, de BIV betaal je wanneer de auto wordt ingeschreven...
                                        Op dat moment heeft ie 163 Pk --> Dus 1239 EUR BIV
                                        Als je na 5000 km een chiptuning laat uitvoeren tot 190 Pk ga je de wagen niet opnieuw inschrijven dacht ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MQ5 Bekijk Berichten
                                          Begrijp je opmerking niet goed, de BIV betaal je wanneer de auto wordt ingeschreven...
                                          Op dat moment heeft ie 163 Pk --> Dus 1239 EUR BIV
                                          Als je na 5000 km een chiptuning laat uitvoeren tot 190 Pk ga je de wagen niet opnieuw inschrijven dacht ik...
                                          Indien je het vermogen opdrijft ben je verplicht de BIV te verwittigen en betaal je de hogere BIV.
                                          Zolang je niet betrapt wordt is er geen probleem
                                          sigpic

Comment

Working...
                                          X