Als je het correct wil spelen moet je het wel aangeven en dus bijpassen. Maar ja .. wie doet dat nu
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk BerichtenIk heb nu iets meer dan 1000KM met mijn Q5 2.0TDI en ik kan u garanderen dat dit meer dan voldoende is om sportief te rijden 0- 100 in minder dan 10sec voor een SUV is niet mis.
Ik wacht ongeduldig af, maar ben zeker dat het een plezier gaat worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MQ5 Bekijk BerichtenInderdaad, no worries. Fantastische wagen !
Wat je wel kan doen is nu nog even een testritje gaan maken, zo weet je wat je te wachten staat in maart ...
Enjoy it !
Spijtig wel nog geen s-tronic beschikbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MQ5 Bekijk BerichtenBegrijp je opmerking niet goed, de BIV betaal je wanneer de auto wordt ingeschreven...
Op dat moment heeft ie 163 Pk --> Dus 1239 EUR BIV
Als je na 5000 km een chiptuning laat uitvoeren tot 190 Pk ga je de wagen niet opnieuw inschrijven dacht ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk BerichtenEen testrit is al vastgelegd voor 2 week januari.
Spijtig wel nog geen s-tronic beschikbaar.
op basis van de vergelijkende test in de AW deze week misschien ook nuttig een testje te regelen bij Mercedes met de GLK ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenop basis van de vergelijkende test in de AW deze week misschien ook nuttig een testje te regelen bij Mercedes met de GLK ?
De Q5 was immers de laatste in de vergelijkingstest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenOf een Volvo XC60.
Hij vind dat de interieur van de Q5 Audi onwaardig is.
Ik heb veel testen gelezen en gezien van de Q5 en iedereen was ermee eens dat de interieur klasse uitstraalt zoals elke Audi!!
Tenzij dat die test is gebeurd kort na nieuwjaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MQ5 Bekijk BerichtenBegrijp je opmerking niet goed, de BIV betaal je wanneer de auto wordt ingeschreven...
Op dat moment heeft ie 163 Pk --> Dus 1239 EUR BIV
Als je na 5000 km een chiptuning laat uitvoeren tot 190 Pk ga je de wagen niet opnieuw inschrijven dacht ik...
Nee, dan spaar ik liever een beetje meer en koop ik mij een 3.0 TDI met 211 PK's dan het uiterste te persen uit een 2.0 TDI met alle gevolgen vandien.
Trouwens, ik kan mij niet inbeelden dat een constructeur 100% garantie geeft op een gechipte wagen.
Nogmaals, dit is mijn persoonlijk mening over het chippen. Ik heb ook al verhalen gelezen van mensen die 200 000 probleemloze km's hadden met een gechipte wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk BerichtenIk heb nu iets meer dan 1000KM met mijn Q5 2.0TDI en ik kan u garanderen dat dit meer dan voldoende is om sportief te rijden 0- 100 in minder dan 10sec voor een SUV is niet mis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Boerkameel Bekijk BerichtenKlinkt als gewone chiptuning.
Doe jezelf een financieel plezier en ga er gewoon zelf mee langs heinz tuning.
Daar gaat jouw dealer hem trouwens ook naartoe sturen!!
Maar hij steekt er wel 4 a 500 euro mee in zn zak.
Heinz geeft trouwens zelf ook garantie.
Heinz geeft garantie op het chippen, niet op de gevolgen van het chippen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk BerichtenHad graag willen weten of de velgen van een A4 en/of A6 ook passen op een Q5?sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk BerichtenGaat heinz je een nieuwe koppeling of turbo betalen? Ik dacht het niet.
Heinz geeft garantie op het chippen, niet op de gevolgen van het chippen.
maar een doorsnee wagen heeft 10% meer vemogen dan op papier staat.
Dus een 170PK motor op papier is in werkelijkheid ongeveer 187PK en dan laten er mensen chippen naar 190PK en betalen hier 1000€ voorsigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenOf een Volvo XC60.
Audi Q5
Besluit: 2.0 TDI: 776/1000 - 2.0 TFSI: 768/1000 - 3.0 TDI: 788/1000
Volvo XC60
Besluit: 2.4D: 736/1000 - D5: 728/1000 - T6: 744/1000
Om te vergelijken ga zelf met beide wagens rijden.sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichtenen volgens autogids is de Q5 de beste
Audi Q5
Besluit: 2.0 TDI: 776/1000 - 2.0 TFSI: 768/1000 - 3.0 TDI: 788/1000
Volvo XC60
Besluit: 2.4D: 736/1000 - D5: 728/1000 - T6: 744/1000
Om te vergelijken ga zelf met beide wagens rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenNiet akkoord. De Q5 en de XC60 zijn door autogids niet samen getest in een vergelijkingstest. En waarschijnlijk door andere journalisten die andere punten geven.
Er zullen nog veel vergelijkende testen volgen tussen de SUV's maar hoeveel mensen kopen een wagen omdat een journalist hem goed vindt?
Om te vegelijken moet je zelf testen en niet afgaan op wat een journalist zegtsigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk BerichtenEr zullen nog veel vergelijkende testen volgen tussen de SUV's maar hoeveel mensen kopen een wagen omdat een journalist hem goed vindt?
Om te vegelijken moet je zelf testen en niet afgaan op wat een journalist zegt
Volledig akkoord !!! zo nog even dit, in AutoWereld staat dat de Q5 eruit ziet als '' een opgeblazen A3 en een te heet gewassen Q7'' degenen die hem al in het echt gezien
hebben zullen wel beter weten . . . ik denk dat die tester/journalist dikke kaken, een groot bakkes en grote longen zal moeten hebben om van een A3 zo een sjieke Q5 te maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenNiet akkoord. De Q5 en de XC60 zijn door autogids niet samen getest in een vergelijkingstest. En waarschijnlijk door andere journalisten die andere punten geven.
Het komt erop neer welke dat het beste is voor u zelf.
En voor mij is dat zeker en vast de Q5.
Comment
-
Gisteren in Maasmechelen een zilvergrijze gezien. Hij reed al een hele tijd voor mij. De ganse tijd heb ik gedacht dat het een Q7 was tot 'm afdraaide en ik de zijkant zag. Ik heb de Q7 nooit knap gevonden en deze Q5 scoort bij mij niks beter...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment