Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als je het correct wil spelen moet je het wel aangeven en dus bijpassen. Maar ja .. wie doet dat nu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
      Ik heb nu iets meer dan 1000KM met mijn Q5 2.0TDI en ik kan u garanderen dat dit meer dan voldoende is om sportief te rijden 0- 100 in minder dan 10sec voor een SUV is niet mis.
      Blij dit rechtstreeks te horen van iemand die rijdt met een Q5.
      Ik wacht ongeduldig af, maar ben zeker dat het een plezier gaat worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MQ5 Bekijk Berichten
        Inderdaad, no worries. Fantastische wagen !
        Wat je wel kan doen is nu nog even een testritje gaan maken, zo weet je wat je te wachten staat in maart ...

Enjoy it !
        Een testrit is al vastgelegd voor 2 week januari.
        Spijtig wel nog geen s-tronic beschikbaar.

Comment

• Had graag willen weten of de velgen van een A4 en/of A6 ook passen op een Q5?

Comment

Begrijp je opmerking niet goed, de BIV betaal je wanneer de auto wordt ingeschreven...
            Op dat moment heeft ie 163 Pk --> Dus 1239 EUR BIV
            Als je na 5000 km een chiptuning laat uitvoeren tot 190 Pk ga je de wagen niet opnieuw inschrijven dacht ik...
            indeed... en dan rij je met een wagen die niet meer klopt met zijn gelijkvormigheidsattest, met alle mogelijke gevolgen vandien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk Berichten
              Een testrit is al vastgelegd voor 2 week januari.
              Spijtig wel nog geen s-tronic beschikbaar.

op basis van de vergelijkende test in de AW deze week misschien ook nuttig een testje te regelen bij Mercedes met de GLK ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                op basis van de vergelijkende test in de AW deze week misschien ook nuttig een testje te regelen bij Mercedes met de GLK ?
                Of een Volvo XC60.
                De Q5 was immers de laatste in de vergelijkingstest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                  Of een Volvo XC60.
                  Bij dat vergelijkinstest stel ik mij de vraag of die persoon wel iets kent van wagens?

Hij vind dat de interieur van de Q5 Audi onwaardig is.

Ik heb veel testen gelezen en gezien van de Q5 en iedereen was ermee eens dat de interieur klasse uitstraalt zoals elke Audi!!

Tenzij dat die test is gebeurd kort na nieuwjaar

Comment

Begrijp je opmerking niet goed, de BIV betaal je wanneer de auto wordt ingeschreven...
                    Op dat moment heeft ie 163 Pk --> Dus 1239 EUR BIV
                    Als je na 5000 km een chiptuning laat uitvoeren tot 190 Pk ga je de wagen niet opnieuw inschrijven dacht ik...
                    No offence, maar ik ben een serieuze tegenstander van chippen. Iedereen is tevreden over het chippen zolang het goed gaat. Maar 50 000 km later kun je je turbo opblazen of je versnellingsbak/koppeling in de soep draaien. Zeker als je het volledig vermogen vaak gaat aanspreken en vaak korte hevige ritten doet. Als ze er bij een ongeluk achterkomen dat je wagen gechipt is en niet aangegeven is ben je zeker de (domme) pineut.
                    Nee, dan spaar ik liever een beetje meer en koop ik mij een 3.0 TDI met 211 PK's dan het uiterste te persen uit een 2.0 TDI met alle gevolgen vandien.
                    Trouwens, ik kan mij niet inbeelden dat een constructeur 100% garantie geeft op een gechipte wagen.

Nogmaals, dit is mijn persoonlijk mening over het chippen. Ik heb ook al verhalen gelezen van mensen die 200 000 probleemloze km's hadden met een gechipte wagen.

Comment

Ik heb nu iets meer dan 1000KM met mijn Q5 2.0TDI en ik kan u garanderen dat dit meer dan voldoende is om sportief te rijden 0- 100 in minder dan 10sec voor een SUV is niet mis.
                      Vlot genoeg voor een 2.0 TDI in een toch zware SUV, houden zo!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Boerkameel Bekijk Berichten
                        Klinkt als gewone chiptuning.
                        Doe jezelf een financieel plezier en ga er gewoon zelf mee langs heinz tuning.
                        Daar gaat jouw dealer hem trouwens ook naartoe sturen!!
                        Maar hij steekt er wel 4 a 500 euro mee in zn zak.
                        Heinz geeft trouwens zelf ook garantie.
                        Gaat heinz je een nieuwe koppeling of turbo betalen? Ik dacht het niet.
                        Heinz geeft garantie op het chippen, niet op de gevolgen van het chippen.

Comment

• Vandaag nog eens enen zien rijden, kvind hem toch wel geslaagd. Een pak beter dan de Q7!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk Berichten
                            Had graag willen weten of de velgen van een A4 en/of A6 ook passen op een Q5?
                            Enkel Q5 velgen passen op een Q5 zelfs de Q7 velgen passen niet
                            sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk Berichten
                              Gaat heinz je een nieuwe koppeling of turbo betalen? Ik dacht het niet.
                              Heinz geeft garantie op het chippen, niet op de gevolgen van het chippen.
                              ATB huistuner van audi geeft ook garantie op de motor;
                              maar een doorsnee wagen heeft 10% meer vemogen dan op papier staat.
                              Dus een 170PK motor op papier is in werkelijkheid ongeveer 187PK en dan laten er mensen chippen naar 190PK en betalen hier 1000€ voor
                              sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                Of een Volvo XC60.
                                en volgens autogids is de Q5 de beste

Audi Q5

Besluit: 2.0 TDI: 776/1000 - 2.0 TFSI: 768/1000 - 3.0 TDI: 788/1000

Volvo XC60

Besluit: 2.4D: 736/1000 - D5: 728/1000 - T6: 744/1000

Om te vergelijken ga zelf met beide wagens rijden.
                                sigpic

Comment

en volgens autogids is de Q5 de beste

Audi Q5

Besluit: 2.0 TDI: 776/1000 - 2.0 TFSI: 768/1000 - 3.0 TDI: 788/1000

Volvo XC60

Besluit: 2.4D: 736/1000 - D5: 728/1000 - T6: 744/1000

Om te vergelijken ga zelf met beide wagens rijden.
                                  Niet akkoord. De Q5 en de XC60 zijn door autogids niet samen getest in een vergelijkingstest. En waarschijnlijk door andere journalisten die andere punten geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                                    Niet akkoord. De Q5 en de XC60 zijn door autogids niet samen getest in een vergelijkingstest. En waarschijnlijk door andere journalisten die andere punten geven.

Er zullen nog veel vergelijkende testen volgen tussen de SUV's maar hoeveel mensen kopen een wagen omdat een journalist hem goed vindt?

Om te vegelijken moet je zelf testen en niet afgaan op wat een journalist zegt
                                    sigpic

Comment

Er zullen nog veel vergelijkende testen volgen tussen de SUV's maar hoeveel mensen kopen een wagen omdat een journalist hem goed vindt?

Om te vegelijken moet je zelf testen en niet afgaan op wat een journalist zegt

Volledig akkoord !!! zo nog even dit, in AutoWereld staat dat de Q5 eruit ziet als '' een opgeblazen A3 en een te heet gewassen Q7'' degenen die hem al in het echt gezien
                                      hebben zullen wel beter weten . . . ik denk dat die tester/journalist dikke kaken, een groot bakkes en grote longen zal moeten hebben om van een A3 zo een sjieke Q5 te maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                                        Dus het gaat niet zozeer om de kwaliteit van de geteste wagen, maar welke dat de journalist graag ziet.

Het komt erop neer welke dat het beste is voor u zelf.
                                        En voor mij is dat zeker en vast de Q5.

Comment

• Gisteren in Maasmechelen een zilvergrijze gezien. Hij reed al een hele tijd voor mij. De ganse tijd heb ik gedacht dat het een Q7 was tot 'm afdraaide en ik de zijkant zag. Ik heb de Q7 nooit knap gevonden en deze Q5 scoort bij mij niks beter...
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X