Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gingerbeat
    En... is alles meegevallen onderweg ? valt alles mee ?
    't zal wel zijn. Mijn vrouw die echt niet graag in een auto zit en zeker niet in winterse omstandigheden, voelde zich 100% op haar gemak.
    Nochthans was de terugreis niet echt aangenaam kwa weersomstandigheden; ondergesneeuwde snelwegen en regen (veel regen).
    Jammer dat ik geen foto van mezelf kon nemen.
    Na twee weken kan ik echt niks negatief vertellen over deze auto.

Comment

• [quote=josy;3164226]'t zal wel zijn. Mijn vrouw die echt niet graag in een auto zit en zeker niet in winterse omstandigheden, voelde zich 100% op haar gemak.
      Nochthans was de terugreis niet echt aangenaam kwa weersomstandigheden; ondergesneeuwde snelwegen en regen (veel regen).
      Jammer dat ik geen foto van mezelf kon nemen.
      Na twee weken kan ik echt niks negatief vertellen over deze auto.

Allee goed om te horen,ben in blijde verwachting,succes ermee

Comment

• Leuk om zoveel positieve reacties te lezen over de Q5!

Ik heb in Spanje proef gereden in een 2.0 tdi, en ik vond dat je in de bergen best een tikkie meer vermogen kan gebruiken, Ik heb woon ongeveer 5 maanden per jaar in spanje dus ik heb gekozen voor de 3 liter versie. Wel denk ik dat je in België en Nederland met 2 liter meer dan prima uit de voeten kan.

Ik heb ongeveer een maand geleden besteld:

Q5 3.0 tdi pro line
        kleur: dakar beige
        bumpers en deurlijsten in exterieur kleur
        pakket leder milano
        lichtpakket
        Parking system met camera
        MMI plus (super dat er een B&O sound system standaard op pro line zit)
        bestuurdersinformatiesysteem met kleurenscherm
        Telefoon voorbereiding plus
        Panorama dak
        20" velgen

en nog wat losse zaken als:

zonneschermen achterportieren
        hold assist
        skifoedraal
        dak bekleding in zwart
        Achterbank verschuifbaar
        buitenspiegels elektrisch inklapbaar
        geen motor en type anduiding

Dit alles moet rond eind februari bij mij voor de deur staan

Weet iemand trouwens waarom je alleen leder milano kan bestellen i.c.m. stoelverwarming? is dit een uitgekookte verkooptruc of heeft het echt een reden?
        Last edited by ; 06/01/2009, 04:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quantum5 Bekijk Berichten
          Leuk om zoveel posietieve reacties te lezen over de Q5!

Ik heb in Spanje proef gereden in een 2.0 tdi, en ik vond dat je in de bergen best een tikkie meer vermogen kan gebruiken, Ik heb woon ongeveer 5 maanden per jaar in spanje dus ik heb gekozen voor de 3 liter versie. Wel denk ik dat je in België en Nederland met 2 liter meer dan prima uit de voeten kan.

Ik heb ongeveer een maand geleden besteld:

Q5 3.0 tdi pro line
          kleur: dakar beige
          bumpers en deurlijsten in exterieur kleur
          pakket leder milano
          lichtpakket
          Parking system met camera
          MMI plus (super dat er een B&O sound system standaard op pro line zit) bestuurdersinformatiesysteem met kleurenschermTelefoon voorbereiding plus
          Panorama dak
          20" velgen

en nog wat losse zaken als:

zonneschermen achterportieren
          hold assist
          skifoedraal
          dak bekleding in zwart
          Achterbank verschuifbaar
          buitenspiegels elektrisch inklapbaar
          geen motor en type anduiding

Dit alles moet rond eind februari bij mij voor de deur staan

Weet iemand trouwens waarom je alleen leder milano kan bestellen i.c.m. stoelverwarming? is dit een uitgekookte verkooptruc of heeft het echt een reden?
          Eerst proficiat met je config.
          Dakar beige is wel gedurft moet ik zeggen.

Waarschijnlijk heb jij de "pack lounge" genomen en daarbij krijg je enkel de goedkopere leder(Milano) bij.
          Mits een opleg van +-900euro op de "Pack Lounge"is het normaal gezien mogelijk om te kiezen voor Nappa leder.

Comment

• [quote=musa;3165754]Eerst proficiat met je config.
            Dakar beige is wel gedurft moet ik zeggen.

Waarschijnlijk heb jij de "pack lounge" genomen en daarbij krijg je enkel de goedkopere leder(Milano) bij.
            Mits een opleg van +-900euro op de "Pack Lounge"is het normaal gezien mogelijk om te kiezen voor Nappa leder.

Milano leder is wel sterker als nappa

Comment

• Ik moet toegeven dat het best spannend is, maar ik heb een Q5 in dakar beige gezien, en toen vond ik hem mooi. Weer eens wat anders dan zwart of grijs. (Deze pic is Dakar beige)
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Mja, de wagen spreekt me weinig aan. Ook vandaag 1'tje in het echt gezien en ik vind zijn broer echt een pak mooier! 't Zelfde verhaal bij de x3, da's ook al zo'n lelijke bak (t.o.v. van de x5).

Nee, in dit segment, geef me dan maar de xc60, die vind ik t.o.v. de q5 en x3 echt nog wel knap.
                -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quantum5 Bekijk Berichten
                  Ik moet toegeven dat het best spannend is, maar ik heb een Q5 in dakar beige gezien, en toen vond ik hem mooi. Weer eens wat anders dan zwart of grijs. (Deze pic is Dakar beige)
                  Ik moet zeggen op de foto ben ik aangenaam verrast. Héél mooi!
                  Maar moet wel zeggen dat ik het niet had gedurft, alhoewel ik mij altijd heb verweten dat ik
                  te weinig risico's neem in 't leven
                  Ik heb het simpel gehouden kwartsgrijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk Berichten
                    Ik moet zeggen op de foto ben ik aangenaam verrast. Héél mooi!
                    Maar moet wel zeggen dat ik het niet had gedurft, alhoewel ik mij altijd heb verweten dat ik
                    te weinig risico's neem in 't leven
                    Ik heb het simpel gehouden kwartsgrijs

Ik wou ook eerst nen dakar beige Q5 bestellen, maar in de showroom stond ne A4 avant in die kleur en ik vond hem in 't echt iets te goud-achtig van kleur.
                    Ben dan maar voor het amatist-grijs gegaan ...

Comment

• Vandaag in Stevoort een zien staan, met DE platen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koe Foenf Bekijk Berichten
                        Ik wou ook eerst nen dakar beige Q5 bestellen, maar in de showroom stond ne A4 avant in die kleur en ik vond hem in 't echt iets te goud-achtig van kleur.
                        Ben dan maar voor het amatist-grijs gegaan ...
                        Ik verwacht hem ook eind maart begin April.
                        Wanneer heb je de wagen besteld?

Comment

Ik ook, besteld 24 november . . . das lang wachten he

Comment

Mijne is besteld op 8/12. Vandaag ken ik normaal de productieweek...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koe Foenf Bekijk Berichten
                              Mijne is besteld op 8/12. Vandaag ken ik normaal de productieweek...
                              De eerste 2.0TDI S-tronic's worden geleverd Maart/April en ik denk dat wij allemaal
                              te samen ons Q5 mogen afhalen.

Comment

• is er hier iemand die met een Q5 heeft gereden en die kan vergelijken met de Q7?

Biedt die tweede nog veel vooroordelen buiten dat hij ruimer is? Comfort, zetels, afwerking, wegligging, ...?

al bij al vind ik zo'n Q5 best wel geslaagd, en een Q7 nog steeds behoorlijk lelijk....

Comment

• Haal de laatste autogids eens daar staat het antwoord in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cold - play Bekijk Berichten
                                    Haal de laatste autogids eens daar staat het antwoord in.
                                    die heb ik.

Ik wil graag nog wat persoonlijke ervaringen van anderen horen/lezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                      is er hier iemand die met een Q5 heeft gereden en die kan vergelijken met de Q7?

Biedt die tweede nog veel vooroordelen buiten dat hij ruimer is? Comfort, zetels, afwerking, wegligging, ...?

al bij al vind ik zo'n Q5 best wel geslaagd, en een Q7 nog steeds behoorlijk lelijk....
                                      Wanneer je een Q7 lelijk vindt, hoe kan je dan een Q5 mooi vinden ?
                                      Mijn mening: een Q5 is de mooiste SUV in zijn soort alhoewel deze niet dezelfde allure heeft tov de grotere SUV's m.n. Q7, X5, ML, GL, ....
                                      Eveneens is een Q7 quasi sowieso uitgerust met een 3.0TDI. Een Q5 zal hier in België ook voor meer dan 90% verkocht worden met 2.0TDI's. Volgens mij zal een (zwaardere) Q7 met een 3.0TDI comfortabeler rijden dan een lichtere Q5-3.0tdi. (al heb ik wel geen ervaring met dit gegeven) .
                                      Wanneer iemand (een zelfstandige) toch voor een 3.0TDI zal kiezen, zal deze sowieso naar de grotere "broer" gaan. Al was het maar voor die lelijke maar o zo aanwezige stelling: "Ik koop geen Q5 maar een Q7 omdat het voetvolk gaat denken dat ik het niet kan betalen."
                                      AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                                        Wanneer je een Q7 lelijk vindt, hoe kan je dan een Q5 mooi vinden ?
                                        Mijn mening: een Q5 is de mooiste SUV in zijn soort alhoewel deze niet dezelfde allure heeft tov de grotere SUV's m.n. Q7, X5, ML, GL, ....
                                        Eveneens is een Q7 quasi sowieso uitgerust met een 3.0TDI. Een Q5 zal hier in België ook voor meer dan 90% verkocht worden met 2.0TDI's. Volgens mij zal een (zwaardere) Q7 met een 3.0TDI comfortabeler rijden dan een lichtere Q5-3.0tdi. (al heb ik wel geen ervaring met dit gegeven) .
                                        Wanneer iemand (een zelfstandige) toch voor een 3.0TDI zal kiezen, zal deze sowieso naar de grotere "broer" gaan. Al was het maar voor die lelijke maar o zo aanwezige stelling: "Ik koop geen Q5 maar een Q7 omdat het voetvolk gaat denken dat ik het niet kan betalen."
                                        veel eigen meningen maar WEINIG "ervaring" dus....

en ja, ik vind een Q7 nog steeds hondslelijk, sorry. Een Q5 is anders geproportioneerd, minder potvis, iets potiger/compacter en bijgevolg wat stoerder, achterkant van de Q5 is een pak geslaagder etc.

Maar da's dus mijn mening hé. Ik heb ondertussen al genoeg Q7's gezien, en m'n mening daarover is nog niet veranderd...

Comment

• Wanneer iemand (een zelfstandige) toch voor een 3.0TDI zal kiezen, zal deze sowieso naar de grotere "broer" gaan. Al was het maar voor die lelijke maar o zo aanwezige stelling: "Ik koop geen Q5 maar een Q7 omdat het voetvolk gaat denken dat ik het niet kan betalen

Bij deze is de stelling onderuit gehaald

Vriendelijke groeten van een "zelfstandige" met een Q5 3.0 tdi op de bestelbon.
                                          Last edited by ; 08/01/2009, 18:32.

Comment

Working...
                                          X