Oorspronkelijk geplaatst door Quantum5
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quantum5 Bekijk BerichtenBij deze is de stelling onderuit gehaald
Vriendelijke groeten van een "zelfstandige" met een Q5 3.0 tdi op de bestelbon.
Hetgeen ik min of meer vervloek aan mijn Q7 is dat ik geen luchtvering heb. Is dit een optie die jij hebt genomen ?AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten"Ik koop geen Q5 maar een Q7 omdat het voetvolk gaat denken dat ik het niet kan betalen."
Hier ook de groeten van een zelfstandige met een Q5 in bestelling (& die zichzelf tot het voetvolk rekent)
Voor mij zéker geen Q7: te groot & niet mooi !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koe Foenf Bekijk BerichtenHier ook de groeten van een zelfstandige met een Q5 in bestelling (& die zichzelf tot het voetvolk rekent)
!AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenDaarom heb jij ook een 2.0 TDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtenoei, ik ben een zelfstandige met een A4 , wat gaan de mensen daar van zeggen?
Oei, wat gaan ze daar nu van denken ? Een zelfstandige zonder Q7 ?
Die boert dus slecht heSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenWanneer je een Q7 lelijk vindt, hoe kan je dan een Q5 mooi vinden ?
Mijn mening: een Q5 is de mooiste SUV in zijn soort alhoewel deze niet dezelfde allure heeft tov de grotere SUV's m.n. Q7, X5, ML, GL, ....
Eveneens is een Q7 quasi sowieso uitgerust met een 3.0TDI. Een Q5 zal hier in België ook voor meer dan 90% verkocht worden met 2.0TDI's. Volgens mij zal een (zwaardere) Q7 met een 3.0TDI comfortabeler rijden dan een lichtere Q5-3.0tdi. (al heb ik wel geen ervaring met dit gegeven) .
Wanneer iemand (een zelfstandige) toch voor een 3.0TDI zal kiezen, zal deze sowieso naar de grotere "broer" gaan. Al was het maar voor die lelijke maar o zo aanwezige stelling: "Ik koop geen Q5 maar een Q7 omdat het voetvolk gaat denken dat ik het niet kan betalen."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenOm eerlijk te zeggen steken wij onze centen liever in immo (appartement aan zee) dan in een Q7Last edited by ANTONIO; 09/01/2009, 10:50.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtenoei, ik ben een zelfstandige met een A4 , wat gaan de mensen daar van zeggen?AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenWat is dat voor een redenering ? Een Q7 heeft toch niet de prijs van een appartement aan zee. Met de prijs van een Q7 kun je met moeite een garage aan zee kopen. Trouwens uwen A5 2.7 zal toch quasi de prijs hebben van een Q7 ... niet.
Q7 is nog altijd een veel dikkere dikkere auto dan een A5 in de ogen van de mensen he ;-)Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenRedenering: Liever in immo dan in een grote boot ;-)
Q7 is nog altijd een veel dikkere dikkere auto dan een A5 in de ogen van de mensen he ;-)
Om het nog eens te hebben over de Q5.
Van dichtbij heb ik de Q5 nog niet bekeken maar wel zijn broer de VW TIGUAN. Wat mij opviel was de opvallend veel te kleine koffer . Is dat bij de Q5 eveneens zo ? Er stond toevallig een VW PASSAT BREAK naast de Tiguan en het verschil in kofferruimte was fenomenaal. Dan mogen ze nog uitkramen dat een Q7 veel te groot is, ik vermoed dat (althans) de kofferruimte van een Q5 tov de breaks zoals PASSAT veeeel te klein is. Of heb ik het weer eens mis ?AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenJa, inderdaad, het voetvolk heeft schrik van een dikkere auto ... t'moest hunne patron wel eens wezen. Typisch Belgisch ..." liever klein zijn (hebben) dan krijg ik minder slaag".
Om het nog eens te hebben over de Q5.
Van dichtbij heb ik de Q5 nog niet bekeken maar wel zijn broer de VW TIGUAN. Wat mij opviel was de opvallend veel te kleine koffer . Is dat bij de Q5 eveneens zo ? Er stond toevallig een VW PASSAT BREAK naast de Tiguan en het verschil in kofferruimte was fenomenaal. Dan mogen ze nog uitkramen dat een Q7 veel te groot is, ik vermoed dat (althans) de kofferruimte van een Q5 tov de breaks zoals PASSAT veeeel te klein is. Of heb ik het weer eens mis ?
met wat andere mensen over mij of mijn bedrijf zouden denken!
Een Q5 2.0TDI besteld en persoonlijk ben ik er heel fier op.
Een antwoord op u vraag ANTONIO.
Rijd momenteel met een Passat berline en als je moet vergelijken:
1. Koffer Q5 is kleiner dan die van een Passat BERLINE
2. Comfort en ruimte achteraan in de Passat is véél beter.
3. En voor de rest is een Q5 heer en meester op alle andere vlakken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koe Foenf Bekijk BerichtenDe audi fabriek heeft een weekje stil gelegen, dus wat de beloofde leveringsdata betreft, nobody knows ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk BerichtenWie van jullie heeft al effectief zijn Q5??
Dacht nog maar twee?; B2F4U en Josy (mezelf)
Eerste leveringen voor een 2.0TDI S-tronic.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk BerichtenWie van jullie heeft al effectief zijn Q5??
Dacht nog maar twee?; B2F4U en Josy (mezelf)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenik zou ook een pak liever met een Q5 3.0 TDI dan met een Q7 3.0 TDI rijden. Die extra ruimte heb ik niet nodig, lichter dus agieler, vlotter en zuiniger, een pak knapper, ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenWanneer je een Q7 lelijk vindt, hoe kan je dan een Q5 mooi vinden ?
Mijn mening: een Q5 is de mooiste SUV in zijn soort alhoewel deze niet dezelfde allure heeft tov de grotere SUV's m.n. Q7, X5, ML, GL, ....
Eveneens is een Q7 quasi sowieso uitgerust met een 3.0TDI. Een Q5 zal hier in België ook voor meer dan 90% verkocht worden met 2.0TDI's. Volgens mij zal een (zwaardere) Q7 met een 3.0TDI comfortabeler rijden dan een lichtere Q5-3.0tdi. (al heb ik wel geen ervaring met dit gegeven) .
Wanneer iemand (een zelfstandige) toch voor een 3.0TDI zal kiezen, zal deze sowieso naar de grotere "broer" gaan. Al was het maar voor die lelijke maar o zo aanwezige stelling: "Ik koop geen Q5 maar een Q7 omdat het voetvolk gaat denken dat ik het niet kan betalen."
Q5 vind ik een wagen die je kan vergelijken met een VW Tiguan, Ford S-max etc.
Q7 vind ik een totaal aparte klasse.
Comment
Comment