Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
    Klopt bijna volledig. Een Q5 is wel een andere auto dan de Ford S-max maar is wel gebouwd met de elementen van de Tiguan. Zie vergelijking Q7 en VW Touareg.

Het kost bij sommigen hier blijkbaar heel wat moeite om aan het verstand te brengen dat de 10.000 euro-meerkostende-Q7 toch hoger zal scoren dan de Q5. Ergens begrijp ik dat ook ... hun gezonde enthousiasme en verliefdheid op hun net aangekochte Q5 laat de realiteit soms achterwege. k'Zou waarschijnlijk ook aan dit syndroom leiden.

Een Q5 heeft niets gemeen met de tiguan; dit zijn 2 totaal verschillende wagens!

een standaard Q5 3.0TDI kost 48100€
    een standaard Q7 3.0TDI kost 50750€
    verschil 2650€ ipv 10000€ ( indien je vergelijkt moet je dezelfde motorisatie nemen )

De Q7 is inderdaad een stuk groter dan een Q5 maar daar heb je ook de nadelen van.
    voor mijn volgende wagen kijk ik misschien ook naar de Q7 maar voorlopig is de Q5 zeker ruim genoeg voor mijn gezin
    sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
      Een Q5 heeft niets gemeen met de tiguan; dit zijn 2 totaal verschillende wagens!

een standaard Q5 3.0TDI kost 48100€
      een standaard Q7 3.0TDI kost 50750€
      verschil 2650€ ipv 10000€ ( indien je vergelijkt moet je dezelfde motorisatie nemen )

De Q7 is inderdaad een stuk groter dan een Q5 maar daar heb je ook de nadelen van.
      voor mijn volgende wagen kijk ik misschien ook naar de Q7 maar voorlopig is de Q5 zeker ruim genoeg voor mijn gezin
      B2F4U chapeau dat jij er tijd insteekt om deze 2 mensen die een Tiguan/Ford C-max vergelijken met een Q5 hun ongelijk te bewijzen.
      Vraag mij af op welke site of auto magazine ze een vergelijkende test hebben gelezen tss een Q5 en een Tiguan/C-max?

Comment

• 22 inch velgen onder de Audi Q5

Waarom zoveel lekker veel dikke velgen nieuws?
        Gewoon om deze reden: “Just Because It’s Hot!”
        Sat-Autosport heeft deze lekkere 22 inch velgen onder de Audi Q5 geschroefd. De velg heeft de naam Radius R12 (silverlook/nero) met zich mee gekregen.

Het geheel wordt met 265/35ZR22 plat rubber afgemaakt. We zijn benieuwd wanneer we een Q5 met deze set velgen zullen tegen komen. En wat wij er van kunnen zeggen, wij vinden het geen sjonnie gehalte hebben of wel soms?

De prijs zal waarschijnlijk ook niet mis zijn

Comment

• Tja ergens wel logisch dat de Q5 ietsje beter zal rijden aangezien deze nieuw en kersvers is en tal van vernieuwingen en verbeteringen meegekregen zal hebben + gebruikt de platform vd A4 B8 en Q7 al een jaar of drie meegaat ...

Jullie gaat toch ook niet zeggen dat X3 pakken mooier is en beter rijdt dan X5

Comment

• Winter Q5

Bijgevoegde Bestanden
            sigpic

Comment

• 22"

22 inch velgen onder de Audi Q5

nog enkele foto's

Comment

• Rijdt een Q5 niet te hard met zo'n (prachtige) velgen.
                AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Rijdt een Q5 niet te hard met zo'n (prachtige) velgen.
                  Ik vind dat er geen enkele mooie velg tussenzit, maar bon, wie ben ik? Met mijn A3'tje...

2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                  2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

Rijdt een Q5 niet te hard met zo'n (prachtige) velgen.
                    Zal zeker hard zijn, met de 20 inch op die van onze rijdt al ook beenhard

Comment

• 22"

Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
                      Ik vind dat er geen enkele mooie velg tussenzit, maar bon, wie ben ik? Met mijn A3'tje...

Bericht volgt nog
                      Last edited by ; 13/01/2009, 17:38.

Comment

Klopt bijna volledig. Een Q5 is wel een andere auto dan de Ford S-max maar is wel gebouwd met de elementen van de Tiguan. Zie vergelijking Q7 en VW Touareg.

Het kost bij sommigen hier blijkbaar heel wat moeite om aan het verstand te brengen dat de 10.000 euro-meerkostende-Q7 toch hoger zal scoren dan de Q5. Ergens begrijp ik dat ook ... hun gezonde enthousiasme en verliefdheid op hun net aangekochte Q5 laat de realiteit soms achterwege. k'Zou waarschijnlijk ook aan dit syndroom leiden.
                        Ik denk dat het eerder het dikkeneksyndroom is waaraan vele Q7-eigenaars (of kindjes van-) lijden.

Comment

• 22"

Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten

Deze misschien wel ??? Zijn ook beschikbaar voor de Q5

Comment

• Kiezen we een zwarte Q5?

Comment

• hoeveel van jullie zijn hier eigenlijk partikulier?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door theusy Bekijk Berichten
                                hoeveel van jullie zijn hier eigenlijk partikulier?
                                Allemaal. Ge zou een terminale autofreak zijn om (zelfs met een goed loon) als partikulier een kar te kopen van + 40.000 euro !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                  Ik denk dat het eerder het dikkeneksyndroom is waaraan vele Q7-eigenaars (of kindjes van-) lijden.
                                  Onbereikbare (lees onbetaalbare) dingen zijn voor sommigen genoeg de eigenaren daarvan te bespuwen.

Comment

Allemaal. Ge zou een terminale autofreak zijn om (zelfs met een goed loon) als partikulier een kar te kopen van + 40.000 euro !

Mijn ouders zijn partikulieren en wij hebben een auto gekocht van +40.000 euro.

Comment

• Ik ben ook terminaal denk ik. Al heeft de mijne niet meer als 40k gekost. Maar ik zou het wel durven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                        Mijn ouders zijn partikulieren en wij hebben een auto gekocht van +40.000 euro.
                                        Ik ken natuurlijk uw ouders. Zij hebben een serieuze erfenis gekregen !! En uwe pa heeft in zijn leven al veel in t'zwart gewerkt. Dan is't nie moeilijk.

Comment

Reken mij dan ook maar bij die terminalen want ik ben ook particulier
                                          sigpic

Comment

Working...
                                          X