Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenIk ken natuurlijk uw ouders. ... !! En uwe pa heeft in zijn leven al veel in t'zwart gewerkt. Dan is't nie moeilijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenOnbereikbare (lees onbetaalbare) dingen zijn voor sommigen genoeg de eigenaren daarvan te bespuwen.
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenHet kost bij sommigen hier blijkbaar heel wat moeite om aan het verstand te brengen dat de 10.000 euro-meerkostende-Q7 toch hoger zal scoren dan de Q5. Ergens begrijp ik dat ook ... hun gezonde enthousiasme en verliefdheid op hun net aangekochte Q5 laat de realiteit soms achterwege. k'Zou waarschijnlijk ook aan dit syndroom leiden.Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenGelijk heb je
Q5 vind ik een wagen die je kan vergelijken met een VW Tiguan, Ford S-max etc.
Q7 vind ik een totaal aparte klasse.
Laat iedereen genieten van wat hij of zij zich kan permitteren of het geld dat zij aan een vierwieler willen spenderen.
Denigrerende en pretentiueze klap hebben we daar niet voor nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenQ7 IS THE BESTSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichtenna na na na na, na na na na na
Na na na
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenAltijd dat gemekker over : ik heb ne 7 en gij maar ne 5 ; ik heb toch ne vele betere dan gij.
Laat iedereen genieten van wat hij of zij zich kan permitteren of het geld dat zij aan een vierwieler willen spenderen.
.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenNOOOOOOOIIIIIIIIIT.
En het is wel degelijk zo.. niet iedereen kan zich een dure wagen permitteren, dus moet tevreden zijn met wat hij heeft. Het kan altijd duurder en beter.
Triestig dat je zo redeneert, en ook al is dit voor te lachen of meende je het niet serieus. Je verpest dit topic toch maar .
weeral ..2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenKerel. verpest dit topic eens niet ( het zou je zoveelste zijn)
En het is wel degelijk zo.. niet iedereen kan zich een dure wagen permitteren, dus moet tevreden zijn met wat hij heeft. Het kan altijd duurder en beter.
Triestig dat je zo redeneert, en ook al is dit voor te lachen of meende je het niet serieus. Je verpest dit topic toch maar .
weeral ..
Een beetje beleefdheid, verdorie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenJe spreekt tegen een man met een leeftijd van bijna 30 jaar!
Een beetje beleefdheid, verdorie!
Wanneer ik de berichten lees van Lexus GS300 over de AUDI Q5 moet ik zeggen dat hij een teleurstellende meerwaarde geeft aan dit forum. Typisch voetvolk. Toch zonde, k'ga eens kijken bij Toyota, misschien heeft hij daar wat te vertellen.
BTW Izzy, heb je ook niet de indruk dat de stand van de ruitensproeiers niet standvastig zijn op de Q (durf er t'cijfer niet meer bijzetten).Last edited by ANTONIO; 15/01/2009, 01:57.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiavanti Bekijk BerichtenVandaag besteld;
Q5 2.0 tfsi s-tronic proline
MMI navigatie, telefoonvoorbereiding
verwarmde sportstoelen, sportstuur
zwart leer milano
dorpels/bumper carosseriekleur
20"velgen
Kan niet wachten tot mei.
Comment
-
zwart leer milano
20"velgen
Kan niet wachten tot mei.
Comment
-
zwart leer milano
20"velgen
Kan niet wachten tot mei.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
Comment