Oorspronkelijk geplaatst door josy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk BerichtenGewoon bij de mijn dealer:
dan ben je 100% zeker wat betreft garantie bij eventuele schade veroorzaakt door de motortuning en je auto wordt als dus danig opgenomen en herkend in hun computer, zodat bij een eventuele aanpassingen (zoals recent bij de A6) van de software, je tuning niet verloren gaat. Infeite staat je wagen wel een drietal dagen stil: de 'stuurdoos' moet nl opgestuurd worden en dan pas krijg je een aangepaste versie teruggestuurd.
Prijs is plaatsing inbegrepen:
ABT PowerKit 163/190 PK
856,58€ zbtw / 1047,35€ ibtwOorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk BerichtenHoeveel gaat deze motoraanpassing je kosten?
Comment
-
Beknopte handleiding Q5 gevonden,weliswaar in het duits.
Comment
-
Gisteren een testrit met de 2.0TFSI, wat een beest
Stille motor en serieus wat power!
Daarachter mochten we nog een offroad parcour volgen. Latem motors had een speciaal parcour gebouwd voor de Q5. Ze hadden een Q5 2.0TDI met offroad banden klaarstaan. Jammer genoeg had het die nacht geregend, daardoor lag het parkour er te slecht bij om zelf te rijden (zonder ervaring).
We waren serieus verschoten hoe vlot die Q5 zich door de modder en hellingen zich verplaatste!
Daarachter ook nog een tourke gedaan met een Q7 met luchtvering.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk BerichtenHoeveel gaat deze motoraanpassing je kosten?
Mijn A4 is getuned door ABT, absolute aanrader met garantie.
Als ik de Q5 2.0 tfsi heb laat ik hem wellicht tunen naar 253 pk en 420 nm.
Dan ben ik pas echt blij met quatro..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiavanti Bekijk BerichtenMijn A4 is getuned door ABT, absolute aanrader met garantie.
Als ik de Q5 2.0 tfsi heb laat ik hem wellicht tunen naar 253 pk en 420 nm.
Dan ben ik pas echt blij met quatro..
Van 163pk naar 200pk i.p.v 190pk bij ABT.
Allen met garantie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenThis is BEYOND stupidity...
Das het minste... Mijn X5 laat niet toe achteruit te rijden met de deur open en das verdomme ambetant om een remorque in een nauw gaatje te vlammen! Moet nog es informeren om het uit te schakelen, want ga dat zeker nodig hebben voor mijn sleurhutje van 8m op 2m50 in de hangar binnen te sjotten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenThis is BEYOND stupidity...
Das het minste... Mijn X5 laat niet toe achteruit te rijden met de deur open en das verdomme ambetant om een remorque in een nauw gaatje te vlammen! Moet nog es informeren om het uit te schakelen, want ga dat zeker nodig hebben voor mijn sleurhutje van 8m op 2m50 in de hangar binnen te sjottenOorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk BerichtenInderdaad Naish, das zeer ambetant! Wij moeten ook iedere dag een remorque trekken, we zijn eens gaan informeren om dit uit te schakelen en blijkbaar is dit niet mogelijk..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk BerichtenIemand enig idee wanneer de s-tronic beschikbaar zal zijn op de 2.0 tdi?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk BerichtenZal één van de eerste zijn en de mijne wordt geleverd Maart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk BerichtenOok in Duitsland? Welke config? Jammer dat er geen packs zijn zoals hier in België
Audi Q5 2.0TDI S-tronic
Kwartsgrijs
Pack "Adventure Plus"
Pack "Lounge" met zwart Milano leder
Xenon koplampen
Color Module
Verdonkerde ruiten
Zonder kentekens
Als ik niets heb vergeten zag het er zo uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk BerichtenNee hoor gewoon in Belgie.
Audi Q5 2.0TDI S-tronic
Kwartsgrijs
Pack "Adventure Plus"
Pack "Lounge" met zwart Milano leder
Xenon koplampen
Color Module
Verdonkerde ruiten
Zonder kentekens
Als ik niets heb vergeten zag het er zo uit
Aluminium Dimension
Nu ben ik zeker
Comment
-
Ik heb gisteren voor de eerste keer de Q5 mogen inspecteren. Uiteindelijk moet ik vaststellen dat qua afwerking de Q5 zeker kan tippen aan de Q7 (en wie weet zelfs beter). Het viel mij ook op dat de afmetingen te vergelijken zijn met de Q7 (behalve de lengte natuurlijk). Neen, voor mij is zelfs de Q5 meer dan groot genoeg.
Simpelweg een prachtige grote SUV die niet te vergelijken is met de anderen. Een zware tegenvaller bij de nieuwe SUV'S is de MB GLK. Wat een mottig ding en vooral het interieur. Neen, AUDI Q5 is ronduit de prachtigste in zijn soort en volgens mij NIET te vergelijken met TIGUAN, BMW X3, VOLVO XC60 en zelfs MB GLK.
Mijn eerdere soms laagdunkende uitlatingen over de Q5 trek ik terug.Last edited by ANTONIO; 20/01/2009, 09:13.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenIk heb gisteren voor de eerste keer de Q5 mogen inspecteren. Uiteindelijk moet ik vaststellen dat qua afwerking de Q5 zeker kan tippen aan de Q7 (en wie weet zelfs beter). Het viel mij ook op dat de afmetingen te vergelijken zijn met de Q7 (behalve de lengte natuurlijk). Neen, voor mij is zelfs de Q5 meer dan groot genoeg.
Simpelweg een prachtige grote SUV die niet te vergelijken is met de anderen. Een zware tegenvaller bij de nieuwe SUV'S is de MB GLK. Wat een mottig ding en vooral het interieur. Neen, AUDI Q5 is ronduit de prachtigste in zijn soort en volgens mij NIET te vergelijken met TIGUAN, BMW X3, VOLVO XC60 en zelfs MB GLK.
Mijn eerdere soms laagdunkende uitlatingen over de Q5 trek ik terug.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenIk heb gisteren voor de eerste keer de Q5 mogen inspecteren. Uiteindelijk moet ik vaststellen dat qua afwerking de Q5 zeker kan tippen aan de Q7 (en wie weet zelfs beter). Het viel mij ook op dat de afmetingen te vergelijken zijn met de Q7 (behalve de lengte natuurlijk). Neen, voor mij is zelfs de Q5 meer dan groot genoeg.
Mijn eerdere soms laagdunkende uitlatingen over de Q5 trek ik terug.
De Q7-rijders stijgen in mijn achting
Of word je nu een Q-vijver ?
Comment
Comment