Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
    Man man man...

In Fifth gear was de test van de xc60 met city safety... Laat me niet lachen... Die functie bouwen tot 30 kmh en dus nooit werkt want wie rijdt nu minder dan 30 kmh . Ge moet maar eens in een zone 30 gaan staan en kijken wie daar de snelheid houdt... Laat me neit lachen. Die functie voorzien en dan zo beperken is iets als parkeersensoren die piepen als je ergens tegenaan rijdt...

!
    Man man man , trek het toch niet in het belachelijke.
    Het gaat bij city safety over situaties als filerijden en andere trage toestanden op de weg (aanschuiven aan kruispunten en dergelijke). Hoeveel kleine kopstaartaanrijdingen gebeuren er niet op die wijze elke dag ?
    Boven de 30 per uur is er op de XC60 een andere vertraging als optie verkrijgbaar.
    Last edited by ; 22/01/2009, 18:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
      Ah ja ?
      De XC-modellen van Volvo hebben een hoge herverkoopwaarde die zeker aan die van Audi kan tippen.

Ik heb met de Q5 en de XC60 al uitgebreid gereden.

De Q5 heeft inderdaad de betere motoren, maar voor de rest moet ik hem niet. Dat interieur is alles behalve origineel van design (saai, hetzelfde als andere Audi's, een rommelige vergaarbak van diverse types knoppen en knopjes rond de pook), de zetels zitten bij lange zo comfortabel niet als de XC60 (tenzij je de optie sportzetels neemt) en je hebt van niks een "wow"-gevoel bij en in die die Q5, toch niet als je ook weet dat een Q5 voor hetzelfde uitrustingsniveau tussen de € 4000 en € 5000 duurder is dan de XC60.
      Het afwerkingsniveau ligt bij de XC60, de Q5, de GLK op hetzelfde niveau, dus daar valt ook al geen verschil meer te maken.
      Dat is ook wat de testen in de diverse autobladen (o.a. Autogids en Autowereld) te kennen geven waar de Q5 het telkens moet afleggen tegen de GLK en de XC60.

Maar ieder zijn gedacht natuurlijk.

Een Audi liefhebber zal het interieur zeker aanspreken. die "rommelige" knopjes zijn anders wel doordacht en op de juiste plaats. Afwerkingsniveau van Audi is verruit hoogstaand dus ga dat gevecht niet aan a.u.b. Verder gaat dit forum over de Audi Q5 en niet over een Volvo. Persoonlijk vind ik een Volvo een uiterst saaie auto die zeker minder gewild is dan Audi. Maar dat is persoonlijk.

Comment

• Hey, Audi liefhebber onbewust zijn we reclame aan het maken voor de XC60.
        Er is toch ook een forum voor de XC60!
        Maar ja, daar is het dan ook belange niet zo druk als bij de Q5 zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk Berichten
          Wat denk je dat de 'Adaptive Cruise control, Lane Assist en Side Assist' dan wel zijn?
          Oke een CSS hebben ze wel niet, but what's next? een wagen die volledig autonoom rijdt? Dat neem je beter een taxi
          Denk je echt dat Volvo de alleenheerser is als het op veiligheid aankomt?
          Mercedes, BMW, ....hebben allen soortgelijke veiligheidssystemen in hun optielijst staan.
          Pfff wat een negativo's hier zeg! Ik dacht hier gewoon wat van gedachten komen te wisselen over auto's en ik krijg meteen pisnijdige reacties (niet per sé op jou bedoeld hoor) ... Is het nu echt zo moeilijk om een beetje objectief over wagens te klappen? Jongens, of het nu Volvo, BMW, Toyota of wat dan ook is: je moet met harde lappen op de proppen komen of ze doen voor jou niks hoor! Die merken zien jullie niet graag, ze zien enkel jullie centen graag! Dus andersom hoed ik me ervoor om al te emotioneel over auto's te denken, en dan zeker over merken

Neen hoor, Volvo is geen alleenheerser op vlak van veiligheid, maar sta me toe de standaard city safety en de optie die de wagen op hogere snelheid vanzelf doet remmen nu net fantastisch vinden. En inderdaad, de 3 aanrijdingen die mijn vrouw al heeft gehad waren allemaal met een redelijk klein snelheidsverschil, in bijna stilstaande fases. Allee, dat is toch geweldig dat Volvo daar iets op gevonden heeft, heb je de filmpjes al gezien hier op het forum en elders? Je moet al straf doen om nog ergens achterin te rijden.

De meesten zeker op dit forum kunnen allicht met de auto rijden, maar voor de mindere goden is er nu Volvo Ik voel me graag veilig als ik teveel gedronken heb en mevrouw moet naar huis rijden. Geweldig toch?

Maar ik beloof die Q5 te gaan testen hoor, aan de emotionaliteit van de reacties te zien moet dat echt een droomwagen zijn, al zou je het op het eerste gezicht niet zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Methusalem Bekijk Berichten
            Maar ik beloof die Q5 te gaan testen hoor, aan de emotionaliteit van de reacties te zien moet dat echt een droomwagen zijn, al zou je het op het eerste gezicht niet zeggen
            Ieder zijn gedacht. De verwachtingen waren hoog, maar helaas.

Oorspronkelijk geplaatst door audiavanti Bekijk Berichten
            Een Audi liefhebber zal het interieur zeker aanspreken. die "rommelige" knopjes zijn anders wel doordacht en op de juiste plaats. Afwerkingsniveau van Audi is verruit hoogstaand dus ga dat gevecht niet aan a.u.b. Verder gaat dit forum over de Audi Q5 en niet over een Volvo. Persoonlijk vind ik een Volvo een uiterst saaie auto die zeker minder gewild is dan Audi. Maar dat is persoonlijk.
            Het afwerkingsniveau van de Q5 is veruit geen haar beter dan dat van de XC60 of de GLK.
            Bewijs dat maar eens.
            Last edited by ; 22/01/2009, 22:18.

Comment

Het afwerkingsniveau van de Q5 is veruit geen haar beter dan dat van de XC60 of de GLK.
              Bewijs dat maar eens.
              Laten we stemmen!

Voor mij met grote voorsprong de interieur van de Q5
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk Berichten
                Laten we stemmen!

Zonder enige twijfel De Q5

Comment

Bewijs dat maar eens.

Och wat een taalpurist ben je toch. Ga je eigen *kuch* Volvo forum starten en mensen vervelen..

Comment

Laten we stemmen!

Lijkt op het interieur van een volvo vrachtwagen

Comment

Laten we stemmen!

zeker en vast de Q5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiavanti Bekijk Berichten
                        Lijkt op het interieur van een volvo vrachtwagen
                        Haha.
                        Idioot.

Oorspronkelijk geplaatst door audiavanti Bekijk Berichten
                        Och wat een taalpurist ben je toch. Ga je eigen *kuch* Volvo forum starten en mensen vervelen..
                        8 postjes hier en al van zijne nek maken...

Comment

Haha.
                          Idioot.

8 postjes hier en al van zijne nek maken...
                          Net of dat belangrijk is.. Ieder z'n mening

Comment

Net of dat belangrijk is.. Ieder z'n mening

Nee jouw postje voegen veel toe hier..

Volvo S60
                            Bekeken: 6.587
                            Geplaatst door jwv50
                            Het is een "zij". Wat ze schrijft deert me...

Het is een "zij".
                            Wat ze schrijft deert me totaal niet, ieder zijn of haar mening.

Een klein beetje respect voor taal mag toch nog op een forum.
                            Bovendien erger ik mij daar helemaal niet...

Forum: Scoops & Prototypes 4 dagen geleden Reacties: 108
                            Volvo S60
                            Bekeken: 6.587
                            Geplaatst door jwv50
                            Hehehe, niet kunnen schrijven is ook hopeloos...

Hehehe, niet kunnen schrijven is ook hopeloos zielig. Zinsbouw, dt-fouten, leestekens , hoofdletters en noem maar op.
                            Het ligt inderdaad aan jou.

Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.

Comment

Laten we stemmen!

Q5 is het mooiste uit de 3, wilt niet meteen zeggen dat de Q5 mooiste van allemaal is. De rest is een pak lelijker.

Comment

Nee jouw postje voegen veel toe hier..

Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
                                Stop met uw gezever kerel.
                                Ja, ik haat taalfouten.
                                Of dat een autoforum is of niet, doet er niet toe.
                                Als je niet eens kan spellen ben je gewoon dom.
                                En dat heeft niks met "meningen" te maken.

Terug on-topic.
                                Last edited by ; 23/01/2009, 10:30.

Comment

• Q7 interieur daarentegen

Comment

Stop met uw gezever kerel.
                                    Ja, ik haat taalfouten.
                                    Of dat een autoforum is of niet, doet er niet toe.
                                    Als je niet eens kan spellen ben je gewoon dom.
                                    En dat heeft niks met "meningen" te maken.

Terug on-topic.

Laat mij ook met rust, ja ik haat taalneukers, ik ben niet dom en ga vooral door met je irritante quotes. Vervelend ********blablabla******. Veel plezier met je Volvo....
                                    Last edited by Atenza; 23/01/2009, 00:44.

Comment

• Genoeg met verwijten slingeren naar elkaar.

ON-TOPIC aub.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                        Q7 interieur daarentegen
                                        Je moet mij excuseren maar dat vind ik echt niet mooi.
                                        Ook hier hebben ze het weer mooi in een "vakje" gestoken.
                                        Mijn ding is het niet maar 't is inderdaad typisch Audi en daar val je voor of niet.

Comment

Laten we stemmen!

Ik weet begot niet in welke auto's deze foto's genomen zijn.

Maar ik ga voor de eerste van links. Die gaat volgens mijn bescheiden mening met de bloemen lopen.
                                          De tweede is imo precies de binnenkant van een koekjesdoos, de derde is wat meer 'design' maar dan wel van de IKEA.

offtopic:

@jwv50
                                          Spellingfouten, zinsbouw, gebrek aan leestekens, ... 'tja het is inderdaad vervelend, zoniet strontvervelend.
                                          Ik vind het hier nog meevallen, je moet eens op andere fora zien: een regelrechte ramp!!
                                          en het ergst van al, het zijn meestal jonge gasten (te lui, te verwend, onwetend,..... ik vraag me soms ook wel eens af of ze überhaupt nog iets leren op school.(ik zal het hier direkt mogen horen)
                                          Maar daarom is die persoon per definitie niet DOM. Niet iedereen is geboren met een stel goedwerkende hersenen.

Comment

Working...
                                          X