Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
    Mijn probleem met die city safety is dat ze de technologie erin steken en dan beperken tot 30 kmh. De reden daarvoor volgens mij is dat het niet werkt zoals het moet werken, maar met de parkeersensoren die maar zover kunnen kijken. En mijn ervaring met die parkeersensoren is wel zo ver dat ik niet zou erop vertrouwen dat ik daarmee ook ook geen accident zou hebben.
    In mijn ogen is dat systeem van Volvo wel héél fancy, maar heeft het geen toegevoegde waarde. Wat ze er wel mee gaan bereiken is het idee dat mensen zo'n active cruise control hebben terwijl ze gewoon de rem aan de parksensoren gekoppeld hebben. Dus dat is het eerste bedrog.
    Ik denk dat jouw probleem is dat je het systeem City Safety totaal niet kent.
    Het zit in eerste instantie al helemaal niet gekoppeld aan de parkeersensoren maar komt van bovenop de voorruit.
    Voor de details verwijs ik je naar de Volvo site waar het systeem wordt uitgelegd.
    On-topic : Het gaat hier om de Q5, niet over de XC60

Comment

Ok, ik heb me niet geïnformeerd hierover... Maar dan is de vraag waarom investeren in zoiets en dan beperken tot die snelheid... Nu ja, handig als je eens slaapt in je auto in de file

Oei, mag je in een topic van een auto niet meer spreken over zijn concurrenten?
      Waarom is de sfeer op dit forum toch zo grimmig geworden?!
      freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
        Waarom is de sfeer op dit forum toch zo grimmig geworden?!

Dat vraag ik me dus ook af.

Comment

Jezus, en ik dacht dat mijn vrouw een knoeier was met de auto... Als die van mij 3 keer aan min 30 ergens tegen zou knallen, dan weet ze nu al dat ze niet veel kans maakt om ooit nen NIEUWE auto onder haar mooie poepe te krijgen...

Mijn probleem met die city safety is dat ze de technologie erin steken en dan beperken tot 30 kmh. De reden daarvoor volgens mij is dat het niet werkt zoals het moet werken, maar met de parkeersensoren die maar zover kunnen kijken. En mijn ervaring met die parkeersensoren is wel zo ver dat ik niet zou erop vertrouwen dat ik daarmee ook ook geen accident zou hebben.
          In mijn ogen is dat systeem van Volvo wel héél fancy, maar heeft het geen toegevoegde waarde. Wat ze er wel mee gaan bereiken is het idee dat mensen zo'n active cruise control hebben terwijl ze gewoon de rem aan de parksensoren gekoppeld hebben. Dus dat is het eerste bedrog.

Even over de interieurs: even relativeren dat je wel mooi het S-line interieur erop gooit maar kom. Voor mij loopt het gelijk tussen de Q5 (iets soberder) en de GLK (iets vrouwelijker) en hier wel geen mooie combinatie natuurlijk. De Volvo is voor mij een nogo net zoals indertijd hun eerste interieur in die stijl in de V50...

Ah en mannen, bezin eer je de vrouwkes op toer zend met de Q5... Mijn buur de zijne is al getrakteerd: zijdeur en achterflank aan gorten aan een paaltje en het ziet er niet lief uit.
          Dus voor je ze op baan zend (die van mij rijdt dus goed want zowel X3 als X5 nooit getrakteerd) leer hen dat je met zo'n SUV extra op paaltjes moet letten ten opzichte van een normale auto. In een normale zie je die dingen, maar met een SUV verdwijnen ze uit het zicht als je er nog meer dan 1 m van zit... En dan worden ze wel eens vergeten en ze winnen altijd, ook tegen een Q5...
          m'n mama, kleiner dan mij, kan echt goed rijden en parkeren met de Q7 .
          ongevalletje werd dan ook niet door m'n ma, maar door m'n pa veroorzaakt.

Dus ik denk wel dat de meeste vrouwen goed kunnen omgaan met de Q5.

Comment

• Alhoewel ik de XC60 best een knappe wagen vind, vind ik de Q5 toch net weer iets beter. En wat het interieur betreft : Audi's zijn niet de mooiste wagens, maar een interieur kunnen die gasten wel ontwerpen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
              Q7 interieur daarentegen

Een praaaaaachtig interieur voor ECHTE mannen. Ik wist niet dat jij de broche van mijn oma gestolen hebt Izzy.
              AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Goed onderhouden die Q7 zo te zien !

Autogids: 'Als de Q5 goedkoper geweest was, zou hij deze vierkamp gewonnen hebben'
                Het gaat tussen de Q5 3.0tdi, de X3 3.0d, de GLK 320dci en de XC60 d5

Ik begin wel wat te voelen voor de Q5...

En wat de prijs betreft is dit in de lijn van alle premiumwagens denk ik !

Comment

• Iedereen bedankt voor zijn voorkeur van interieur te melden.

Eén zaak is duidelijk Q5 heeft voor velen onder ons de mooiste, sportiefste interieur!

Veel nieuwe bezoekers met hun posts voor de Q5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                    Q7 interieur daarentegen

Deze interieur is mooi, maar ik ga toch voor de interieur van de Q5 MET aluminium afwerking.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk Berichten
                      Ik weet begot niet in welke auto's deze foto's genomen zijn.

Maar ik ga voor de eerste van links. Die gaat volgens mijn bescheiden mening met de bloemen lopen.
                      De tweede is imo precies de binnenkant van een koekjesdoos, de derde is wat meer 'design' maar dan wel van de IKEA.

offtopic:

@jwv50
                      Spellingfouten, zinsbouw, gebrek aan leestekens, ... 'tja het is inderdaad vervelend, zoniet strontvervelend.
                      Ik vind het hier nog meevallen, je moet eens op andere fora zien: een regelrechte ramp!!
                      en het ergst van al, het zijn meestal jonge gasten (te lui, te verwend, onwetend,..... ik vraag me soms ook wel eens af of ze überhaupt nog iets leren op school.(ik zal het hier direkt mogen horen)
                      Maar daarom is die persoon per definitie niet DOM. Niet iedereen is geboren met een stel goedwerkende hersenen.
                      De mooiste interieur(meest linkse) is de Q5.
                      De koekjesdoos is de MB GLK.
                      En de interieur met de IKEA afwerking is vanzelfsprekend de Volvo XC60

PS: Jij kent iets van interieurs moet ik zeggen

Comment

• Q zou deze week geproduceerd zijn.Iemand enig idee hoelang het dan duurt ,voor hij in belgie is ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gingerbeat Bekijk Berichten
                          Q zou deze week geproduceerd zijn.Iemand enig idee hoelang het dan duurt ,voor hij in belgie is ?
                          volgens mijn concessiehouder zal het ongeveer een 3 tal weken duren . . .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gingerbeat Bekijk Berichten
                            Q zou deze week geproduceerd zijn.Iemand enig idee hoelang het dan duurt ,voor hij in belgie is ?
                            eerste week van februari rijden we

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk Berichten

Voor al van "de" interieur.
                              In het Nederlands is het nog altijd "het" interieur.

En daarbij, de meest linkse foto is van een optionele S-line , dus dat is al geen juiste vergelijking.
                              Last edited by ; 24/01/2009, 12:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk Berichten

Manmanman... van zodra je het woord IKEA in de mond neemt verraadt je al je bias voor het ene merk en tegen het andere.

Zweeds + hout = IKEA?

Heeft een Duits interieur dan een BASF-afwerking?

Pfff... dat hout in de Volvo is masieve eik, in een lichte kleur! Het is niet omdat Audi dit niet eens in haar auto's durft steken dat een ander merk dat niet mag durven, en met succes. Ik verwijs gewoon naar de meeste automagazine's die deze afwerking geslaagd noemen. Ik verwijs evenzeer naar die magazines en hun oordeel over het Audi-interieur.

Comment

• Hallo! Pfff discussie nog steeds gaande zie ik

Vraagje, aan degenen die hem bestelden:

Hoe lang is de reële levertermijn van zo een Q5? En nog een vraag: komt de echte levertermijn overeen met hetgeen beloofd was?

Ik vraag het hier omdat ik niet zomaar een verkoper willen geloven. We gaan straks eens langs bij de dealer om eens te koekeloeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                                    Een praaaaaachtig interieur voor ECHTE mannen. Ik wist niet dat jij de broche van mijn oma gestolen hebt Izzy.
                                    haha

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Q5caractere Bekijk Berichten
                                      eerste week van februari rijden we
                                      Bedankt mannen,ik zal de stelling van Q5caractere maar aannemen,en hopen dat hij gelijk heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Methusalem Bekijk Berichten
                                        Hallo! Pfff discussie nog steeds gaande zie ik

Vraagje, aan degenen die hem bestelden:

Hoe lang is de reële levertermijn van zo een Q5? En nog een vraag: komt de echte levertermijn overeen met hetgeen beloofd was?

Ik vraag het hier omdat ik niet zomaar een verkoper willen geloven. We gaan straks eens langs bij de dealer om eens te koekeloeren.
                                        Ik hebt hem vorrige week bestelt, levering eint mei begin Juni..

Komt d'r maar in Jwv50..
                                        Tip: ga een taalforum starten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                          Voor al van "de" interieur.
                                          In het Nederlands is het nog altijd "het" interieur.

En daarbij, de meest linkse foto is van een optionele S-line , dus dat is al geen juiste vergelijking.
                                          In uw Nederlands wordt dan het woord "vooral" geschreven als volgt " voor al".

Jij bent inderdaad HOPELOOS!!!!

Comment

Working...
                                          X