Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als trouwe klant heb je altijd een voetje voor, maakt niet uit bij welk merk.
    Ik krijg altijd een gratis vervangwagen mee(als ik er om vraag) ook al hoef ik maar een uur te wachten.
    Zo heb ik al met van alles eens gereden, gaande van A6, A4,.Passat ... tot VW Touareg, Tiguan, Transporter en zelf al met een Crafter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk Berichten
      Als trouwe klant heb je altijd een voetje voor, maakt niet uit bij welk merk.
      Ik krijg altijd een gratis vervangwagen mee(als ik er om vraag) ook al hoef ik maar een uur te wachten.
      Zo heb ik al met van alles eens gereden, gaande van A6, A4,.Passat ... tot VW Touareg, Tiguan, Transporter en zelf al met een Crafter.
      Dan ben jij een betere klant als ik.
      Ik krijg altijd een Polo

Comment

• Heb wel wat interesse in de Q5 maar ik hoor dat de levertijden aan de lange kant zijn bij Audi...

Klopt dit of niet ?
        Wat is de gemiddelde levertijd voor een Q5 2.0tdi ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk Berichten
          Heb wel wat interesse in de Q5 maar ik hoor dat de levertijden aan de lange kant zijn bij Audi...

Klopt dit of niet ?
          Wat is de gemiddelde levertijd voor een Q5 2.0tdi ?
          April

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Methusalem Bekijk Berichten
            Hallo,

Goed ik hoop dat mijn ervaring bij de Audi-dealer niet representatief was, maar ik ken alvast één waar dat ook zo gaat (die éne in Vilvoorde die ook invoerder is).

Kan iemand mij een dealer noemen die wel klantvriendelijk is en die zich binnen een straal van 20Km rond Mechelen bevindt? Mag via PM hoor.

Groetjes....
            WOEHAHAHAHAHAAAAAA......

Zo te zien aan de reacties hebben onze Audi-vrienden zelf problemen om een klantvriendelijke dealer bij je inde buurt op te noemen. Nochtans zijn er in jouw regio toch minstens al een stuk of 6, ... waarvan ik er uit mijn vorige ervaringen als VAG-klant al 3 ken.

Allee laat me weten als je die witte raaf vindt! Ik denk het niet want de strategie bij Audi is dat de wagens zichzelf wel verkopen en de "verkopers" zijn eigenlijk niet meer dan orderintikkers... zie ook de zelfgenoegzame reclame van Volkswagen, sinds kort aparte showrooms maar een even grote dikke nek. Ongelofelijk vind ik dat...

Puur op vlak van hardware zelf zou ik ook niet bij Audi gaan. Altijd weer hetzelfde gebrek aan creativiteit.... Ik snap echt niet waarom velen zo "geringd" willen worden... kuddegeest zeker!

Comment

• /ignore

Comment

• Hallo,

Ignore ignore? Kan allemaal wel zijn maar ik zie toch niet teveel andere reacties. jayjay je hebt een PM.

Goed ik ga nog eens zien bij een andere dealer, ik zal jullie laten weten hoe dat ging.

Comment

• Dealer locator op Audi website?
                  5 dichtsbijzijnde bij Mechelen:

Automobile Centre Mechelen
                  D'Ieteren Vilvoorde
                  Jennes Boortmeerbeek
                  Liers Auto Center Lier
                  Joly Kontich

Vriendelijke verkoper is persoonlijk, dus is nogal moeilijk om te vragen...
                  Maar voor mij = Jennes Boortmeerbeek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                    Maar voor mij = Jennes Boortmeerbeek
                    OEI

Comment

• Tja, ge zult altijd goeie en slechte dealers hebben he. Ik ben al in contact gekomen met 2 VW/Audi garages in West-Vl die nochtans van dezelfde eigenaar zijn. In de ene garage werd ik altijd supervriendelijk behandeld, in de andere was ik precies altijd "ongewenst"... en dat gaat hier dan nog over 2 vestigingen die onder dezelfde naam opereren!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MiniMe Bekijk Berichten
                        Amaai!
                        Schril contrast met de VAG-dealers waar je in de rij aan de balie mag staan aanschuiven om je sleutels achter te laten als je voor onderhoud komt.
                        De mededeling: "u mag de wagen binnenbrengen vanaf 8 uur" krijgt een heel wrange bijsmaak als je pas dik anderhalf uur later weer thuiskomt... Te weten dat de dealer amper 5 km van je deur is gelegen!
                        Nog vergeten bij te zeggen dat dit anderhalf uur later was ZONDER wagen, want die mocht ik pas 's avonds weer oppikken...

Was overigens bij D'Ieteren Vilvoorde, mocht het je interesseren, Methusalem... Alweer eentje minder op je lijstje, zeker? Over Jennes in Machelen heb ik trouwens ook nog wat anekdotes!

Enfin, ik zal dan maar denken dat ik geen goeie klant was, zeker?
                        't Is anderzijds wel een verademing als je merkt dat er ook merken zijn waar je zelfs als (nog) niet-klant goed wordt onthaald... al zijn die niet dik gezaaid, dat moet ik er wel bij zeggen. Maar da's misschien meer de Belgische mentaliteit die je hier in het merendeels van de winkels en handelszaken aantreft. Zolang je maar geld op tafel gooit en verder vooral je mond houdt, vinden ze het allemaal best. Maar goed, da's voer voor andere fora, dus daar wil ik hier zeker niet over uitwijden.

'k Vind de Q5 overigens nog altijd best een leuke wagen, maar niet in die mate dat hij het wat mij betreft makkelijk haalt van concurrenten in hetzelfde segment.
                        Last edited by ; 29/01/2009, 15:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                          Stop met uw gezever kerel.
                          Ja, ik haat taalfouten.
                          Of dat een autoforum is of niet, doet er niet toe.
                          Als je niet eens kan spellen ben je gewoon dom.
                          En dat heeft niks met "meningen" te maken.

Terug on-topic.

Wie is er nou dom? Mijn Q5 ter waarde van 73K mag ik in mei in ontvangst nemen.
                          Hoe lang moet jij nog met je Volvo V50 rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiavanti Bekijk Berichten
                            of je nou slimmer bent met een dure auto is ook niet geweten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              of je nou slimmer bent met een dure auto is ook niet geweten

Helemaal mee eens, maar mensen bestempelen met domheid omdat er een taalfout gemaakt wordt op een forum vind ik nodeloos irritant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiavanti Bekijk Berichten
                                Hoe lang moet jij nog met je Volvo V50 rijden?
                                Mag ik dit overdreven veel geld noemen voor een wagen als een Q5??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                  Dat mag je hoor. Zijn de prijzen in Nederland. Kan er ook weinig aan veranderen helaas.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                    Dat mag je. Het is een belachelijk hoge prijs voor een wagen die in zijn klasse (BMW X3, Mercedes GLK, Volvo XC60) steeds als laatste uit de tests komt.

Voor dat geld kan je een Bmw X5, Audi Q7, Range Rover Sport, enz. kopen. Dan zou ik het wel weten.

Trouwens, uitpakken met een dure wagen, is sowieso not done. Het zegt veel over de persoon in kwestie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door the_chronicle07 Bekijk Berichten
                                      Dat mag je. Het is een belachelijk hoge prijs voor een wagen die in zijn klasse (BMW X3, Mercedes GLK, Volvo XC60) steeds als laatste uit de tests komt.

Voor dat geld kan je een Bmw X5, Audi Q7, Range Rover Sport, enz. kopen. Dan zou ik het wel weten.

Trouwens, uitpakken met een dure wagen, is sowieso not done. Het zegt veel over de persoon in kwestie.
                                      Hoezo not done? Een beetje aangeklede Q5 is geen goedkope wagen. Daar hoef ik toch niet over uit te pakken? kijk de prijslijst in NL er maar op na. Hoeft niks te zeggen over mijn persoon.
                                      Volgens mij gaat dit topic over een Q5 en niet over een middenklasser.

Comment

Jij denkt dat een Q5 duurder is dan een Q7 of X5?
                                        Wat een onzin!

Wat denk jij dat het gaat kosten in Nederland als hij een Q7 ging kopen met dezelfde opties?

Comment

.
                                          Ik veronderstel dat ,dit andere testen zijn.
                                          Het merendeel die op het internet te vinden zijn,geven een gans ander beeld.

´In de klasse SUV en Offroader kwam de winnaar niet als een verrassing uit de bus. De Audi Q5 is als nieuwkomer direct naar de eerste plaats opgestoomd. De ‘kleine’ SUV uit Ingolstadt won met een relatief duidelijk verschil van 15,6 % van de op de tweede plaats eindigende en duidelijk grotere concurrent, BMW X5 (10,5 %) en op de derde plaats de Mercedes G-klasse (9,0 %).´

Comment

Working...
                                          X