Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door audiavanti Bekijk Berichten
    Helemaal mee eens, maar mensen bestempelen met domheid omdat er een taalfout gemaakt wordt op een forum vind ik nodeloos irritant.
    Het bewijs dat je wel degelijk dom bent lever je toch wel hier :

Oorspronkelijk geplaatst door audiavanti
    Het is op de autosalon, niet het.. Beetje dom Jwv.
    En een prijs kan niet goedkoper zijn maar IS goedkoper.. Ohoh wat is dit slecht.
    Laat me raden; jouw auto kost zeker duur qua financieel geld.
    Even in een ander topic mijn teksten gaan bestuderen en dan met zulke ridicule commentaar afkomen.
    Hier twee woorden aanduiden die taalkundig volledig juist zijn en dan als fout bestempelen, man man...

Comment

• ouwe-goekope volvo burger hou op, 't is het ni waard

Comment

• Waar blijven die bestelde Q5's,????
        Wij zijn nog altijd maar met twee Q5-rijders!!!

Of hebben jullie na de vele negatieve reacties en laatste plaatsen in verschillende autogidsen dan toch maar jullie bestelling geannulleerd?
        BTW je moet niet alles geloven wat ze in de boekskes schrijven.

Foto's wil ik zien !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          of je nou slimmer bent met een dure auto is ook niet geweten
          Het is een gezegde dat verstand met de jaren komt

Comment

• Jammer genoeg is het ook zo dat het gemiddelde IQ van de merkadepten afstraalt op de prestige van het merk in kwestie. Daar moet je zeker rekening mee houden bij je keuze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk Berichten
              Waar blijven die bestelde Q5's,????

Of hebben jullie na de vele negatieve reacties en laatste plaatsen in verschillende autogidsen dan toch maar jullie bestelling geannulleerd?

Foto's wil ik zien !!
              Ik dacht met mijn bijdrage deze topic weer op de sporen te krijgen.
              Maar het was een ijdele hoop.
              Het gemekker gaat blijkbaar gewoon verder: 'ik ben slimmer, beter, .... want ik kan een dure auto kopen'
              'get a life' zou ik zeggen.

Comment

• Op 1 april is 't aan mij !

Comment

Foto's wil ik zien !!
                  Behalve mijn eigen Q5 heb ik nog maar 1 exemplaar zien rijden zonder garageplaten en dat was gisteren in Gent aan de dampoort ( zwarte Q5 )
                  Momenteel blijft het nog een unieke verschijning
                  sigpic

Comment

• [
                    Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk Berichten

Foto's wil ik zien !!
                    Week van de 2 feb of week van de 9 feb,is het mijn beurt,dan kunnen we bijna met de kaarten spelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
                      Behalve mijn eigen Q5 heb ik nog maar 1 exemplaar zien rijden zonder garageplaten en dat was gisteren in Gent aan de dampoort ( zwarte Q5 )
                      Momenteel blijft het nog een unieke verschijning
                      Ik denk vorige week een glimp ('t was nogal van ver en best mogelijk dat het een Q7 was) te hebben opgevangen van een Q5, maar dat is dan ook de enige die ik al zien rijden heb. En ik rij nogal wat af: de teller staat al op +8K km.
                      ik word dan ook serieus aangegaapt dezer dagen.(allée m'n wagen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gingerbeat Bekijk Berichten
                        [

Week van de 2 feb of week van de 9 feb,is het mijn beurt,dan kunnen we bijna met de kaarten spelen.
                        We zoeken dus nog een vierde man!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk Berichten
                          Jij denkt dat een Q5 duurder is dan een Q7 of X5?
                          Wat een onzin!

Wat denk jij dat het gaat kosten in Nederland als hij een Q7 ging kopen met dezelfde opties?
                          Excuse me. Ik dacht dat ik op een Belgisch autoforum zat, maar blijkbaar wordt er ook met Nederlandse prijzen gegoocheld. Maar zelfs de Belgische prijzen (>50.000 eur met wat opties) blijven belachelijk voor zo'n wagen. M'n standpunt blijft dus hetzelfde.

En of je nu een Lada weet-ik-veel-wat hebt, of een Audi Q5, elementaire beleefdheid lijkt me altijd op z'n plaats, ook op een forum. En als je dan toch in discussie verzeild geraakt, begin dan vooral níet met een wagen te stoefen. Het zegt veel over de onmacht om degelijke argumenten boven te halen, en dus ook over het verstandelijk vermogen van de persoon in kwestie.

Comment

• Grappig forum hierzo!

Ik stoor me zelf ook wel aan taalfouten, maar voor mij is 't de moeite niet om daar anderen op aan te spreken. Ten eerste zijn ze zelden bereid te luisteren en ten tweede ga je je dan alleen nog maar meer ergeren, niet aan de fouten zelf maar meestal aan de persoon in kwestie...

En wat die dure speeltjes betreft: elke domme kl**t kan op een mooie dag de Lotto winnen en een overpriced gadget aanschaffen.

Echt intelligente mensen zijn vaak te verlegen om hun wijsheid te tonen, de dommeriken daarentegen lopen meestal over van eigendunk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door the_chronicle07 Bekijk Berichten
                              Excuse me. Ik dacht dat ik op een Belgisch autoforum zat, maar blijkbaar wordt er ook met Nederlandse prijzen gegoocheld. Maar zelfs de Belgische prijzen (>50.000 eur met wat opties) blijven belachelijk voor zo'n wagen. M'n standpunt blijft dus hetzelfde.

En of je nu een Lada weet-ik-veel-wat hebt, of een Audi Q5, elementaire beleefdheid lijkt me altijd op z'n plaats, ook op een forum. En als je dan toch in discussie verzeild geraakt, begin dan vooral níet met een wagen te stoefen. Het zegt veel over de onmacht om degelijke argumenten boven te halen, en dus ook over het verstandelijk vermogen van de persoon in kwestie.

Excuses dat ik de prijs genoemd heb, wist niet dat het "not done" zou zijn. Daarentegen gaat het hier over een Audi Q5 waarvan de prijzen vast wel bekend zijn. Beleefdheid is zeker niet iedereen genadeloos kontschoppen op een spelfoutje hier en daar zoals de heer Jwv50. Sorry maar iemand die mij dom noemt vanwege een tikfout op nota bene een forum is voor mij persona non grata. Verder hoop ik dat de kou uit de lucht is en dat we weer verder kunnen met het onderwerp Audi Q5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door the_chronicle07 Bekijk Berichten

Geen excuses.
                                En voor de rest ben ik volledig mee eens met u mening!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koe Foenf Bekijk Berichten
                                  Op 1 april is 't aan mij !
                                  En 9 April aan mij

2.0TDI S-tronic

Comment

• Heheheloooooo!

Ik heb een testrit versierd jawel jawel! Er gaat een film beginnen dus ik ga het hele verhaal niet vertellen, maar bij andere dealer was het beter dat bij de eerste (zie verhaal hogerop), niet veel beter, maar wel beter. Afijn ik ga er met éne rijden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MiniMe Bekijk Berichten

En wat die dure speeltjes betreft: elke domme kl**t kan op een mooie dag de Lotto winnen en een overpriced gadget aanschaffen.

Echt intelligente mensen zijn vaak te verlegen om hun wijsheid te tonen, de dommeriken daarentegen lopen meestal over van eigendunk.
                                      Helemaal mee eens!

Hier nog wat foto's van een Q5 want die zijn de laatste pagina's wel zeer zeldzaam.

Comment

We zoeken dus nog een vierde man!
                                        Ik ben er! De week van 2 februari moet het toch echt gaan gebeuren.

Afgelopen week een relatie op bezoek gehad met een zwarte Q5 met nederlandse kentekenplaten. Relatie had showroommodel gekocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gingerbeat Bekijk Berichten
                                          Ik veronderstel dat ,dit andere testen zijn.
                                          Het merendeel die op het internet te vinden zijn,geven een gans ander beeld.

´In de klasse SUV en Offroader kwam de winnaar niet als een verrassing uit de bus. De Audi Q5 is als nieuwkomer direct naar de eerste plaats opgestoomd. De ‘kleine’ SUV uit Ingolstadt won met een relatief duidelijk verschil van 15,6 % van de op de tweede plaats eindigende en duidelijk grotere concurrent, BMW X5 (10,5 %) en op de derde plaats de Mercedes G-klasse (9,0 %).´
                                          De X5 en G klasse zijn geen concurrenten van de Q5, die spelen in een ander segment. De Q5 moet je vergelijken met de X3, GLK, XC60,..

Comment

Working...
                                          X