Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mooi uitgebreide verslag van de 2.0 TFSI

Comment

• Seg, Q5caractere jongen, die foto's blijven lang achterwege hoor!
      Of was 't toch niet zo de moeite om er plaatjes van te schieten...?

Ooooooooooooh, foei!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk Berichten
        Nog twee maanden wachten.
        Deze foto is alvast
        Mooi! In welke kleur heb je hem besteld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Methusalem Bekijk Berichten
          Mooi! In welke kleur heb je hem besteld?
          Kwartsgrijs

Comment

• he seg

Oorspronkelijk geplaatst door MiniMe Bekijk Berichten
            Seg, Q5caractere jongen, die foto's blijven lang achterwege hoor!
            Of was 't toch niet zo de moeite om er plaatjes van te schieten...?

Ooooooooooooh, foei!
            Had ik vandaag speciaal fototoestel gepakt, zit het weer niet mee.
            Als ik aan het rijden ben kan ik geen foto's maken se

Comment

• Drie liter

Hi forumleden,

Ik heb een testrit achter de rug met de 2 en 3 liter diesel Q5. Over de wagen ben ik enthousiast, maar de motor baart me meer zorgen.
              De 2 liter vind ik echt pit ontbreken. Ik rij nu met een A3 die hetzelfde vermogen heeft, en in de Q5 reageert dat toch een beetje loom, vind ik... Zal ook wel persoonlijk zijn, ofwel lag het aan de testwagen, maar over de 2 liter ben ik echt niet enthousiast.
              De 3 liter is fiscaal gezien dan weer een nachtmerrie, maar is echt een plezier om mee te rijden.

Nu was mijn vraag: de testwagen had 240pk. "Voel" je het verschil eigenlijk in de dichtgeknepen versie met 211pk? Iemand enige ervaring mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk Berichten
                Waar blijven die bestelde Q5's,????
                Wij zijn nog altijd maar met twee Q5-rijders!!!
                Mijn Q5 staat al een maand bij de dealer, daar waar de levertijd oorspronkelijk April 2009 was.Omdat het afsluiten van een goeie autofinanciering echter tijd kost, als je het goed wil doen tenminste, ben ik nog steeds niet de gelukkige eigenaar van een Q5.
                Ik hoop intussen wel dat de dealer hem niet als showmodel gebruikt heeft.Voorlopig nog geen champagne alhier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  geen ervaring, gewoon gevoel
                  beter voor mij he, de q5 zal voor jou beter zijn
                  Ik ga altijd voor het hoogste getal (lees: score).
                  AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Heeft er eigenlijk iemand al een testrit gemaakt met én de GLK én de Q5 want op basis van de boekskes en internete geraak je er alleszins niet uit.

Op het internet trekt de Q5 meestal aan het langste eind in de boekskes wint de GLK!?

Die autojournalisten toch hé

Voorlopig volg ik wel Bobo (gevaarlijk spel hier: een indringer in het audi-forum )

Ik denk persoonlijk dat het een kwestie van prioriteiten gaat zijn, ga je voor sportief neem de Q5 verkies je comfort ga voor de GLK!!

greetz

Comment

• Enkele Q5 vraagjes...

- Welke velg staat het best - mooist onder de Q5 ?
                      - Weet iemand wat de 'dubbele sierlijsten' juist inhoud ?
                      - Iemand foto's van 'wielbogen' die bij sommige velgen horen ?
                      - Welke koetswerkkleur heeft de voorkeur ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk Berichten
                        Enkele Q5 vraagjes...

velgen . . .
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Enkele Q5 vraagjes...

vervolg velgen . . .
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Enkele Q5 vraagjes...

de standaard velgen
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Q5caractere Bekijk Berichten
                              Had ik vandaag speciaal fototoestel gepakt, zit het weer niet mee.
                              Als ik aan het rijden ben kan ik geen foto's maken se
                              Hierbij enkele foto's
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

Hierbij enkele foto's
                                Precies een heel nieuw model. (resizen is wat mislukt, dunkt me)
                                Wat ligt erop van velg? 18?
                                Mooie kleur trouwens.

Comment

• “Het is al een tijd geleden, dat ik zo hopeloos op zoek was naar zwakheden van een auto als in of aan de Audi Q5…”
                                  “Dit is mogelijk de beste compact SUV, die ik tot nu toe gereden heb…”
                                  “En iedereen, die nu op zwakheden heeft zitten wachten, moet ik teleurstellen: het zal moeilijk zijn, om deze auto in het volgende ontwikkelingstadium slechts op nuancen te verbeteren…”
                                  Walter Röhl
                                  Verder lezen? klik hier: Kleine Zeitung

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tiest Bekijk Berichten
                                    “Het is al een tijd geleden, dat ik zo hopeloos op zoek was naar zwakheden van een auto als in of aan de Audi Q5…”
                                    “Dit is mogelijk de beste compact SUV, die ik tot nu toe gereden heb…”
                                    “En iedereen, die nu op zwakheden heeft zitten wachten, moet ik teleurstellen: het zal moeilijk zijn, om deze auto in het volgende ontwikkelingstadium slechts op nuancen te verbeteren…”
                                    Walter Röhl
                                    Verder lezen? klik hier: Kleine Zeitung
                                    logisch dat hij de evidentste zwakheid van de Q5 niet heeft aangevoeld : hij heeft zijn hele leven doorgebracht in wagens zonder vering...

Comment

• Bedankt voor de foto's van de verschillende velgen !

Maar welke velg krijgt nu jullie voorkeur ?

De Q5 van caractere staat op de standaard 17" velgen precies...

Comment

Hierbij enkele foto's
                                        Ziet er goed uit, alleen wat "plattekes" door het resizen inderdaad.

De standaardvelgen zijn persoonlijk niet mijn smaak. Ik vind die 7 dubbele spaken wel iets hebben. Heb wel alleen een foto gevonden met 5 dubbele...

Update: hier toch eentje met 7 dubbele

Last edited by ; 10/02/2009, 11:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MiniMe Bekijk Berichten

Update: hier toch eentje met 7 dubbele

en in 19 inch.

Comment

Working...
                                          X