Oorspronkelijk geplaatst door josy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk BerichtenBedankt voor de foto's van de verschillende velgen !
Maar welke velg krijgt nu jullie voorkeur ?
De Q5 van caractere staat op de standaard 17" velgen precies...
deze velgen in het filmpje vindt ik er perfekt bij passen en toch wel ietske gedurft!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Q5caractere Bekijk BerichtenHierbij enkele foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cold - play Bekijk Berichtendeze velgen in het filmpje vindt ik er perfekt bij passen en toch wel ietske gedurft!!
http://www.youtube.com/watch?v=GC92wW_CE-s
Kan ook aan de kwaliteit van de beelden liggen, natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk BerichtenBedankt voor de foto's van de verschillende velgen !
Met deze velgen staat het heel mooi.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Ik ben ook nog op zoek naar een stel mooie zwarte velgen met een kleine aluminium toets in, ik heb mijne Q5 namelijk in het lavagrijs gekozen en denk dat hij daar goed mee zal staan.Ik weet wel niet of die zwarte velgen slijt- of krasbestendig zijn,moet dat nog uitzoeken....
Comment
-
Hoe zit het eigenlijk met de kortingen op de Q5 ?
Hoeveel korting hebben jullie gekregen bij bestelling ? (ev. pm)
Volgens onze verkoper enkel 4% wegens nieuw model, geen extra kortingen mogelijk...
Er zijn enkel Adventure, Adventure Plus en Lounge pakket te verkrijgen tegen netto prijzen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk BerichtenHoe zit het eigenlijk met de kortingen op de Q5 ?
Hoeveel korting hebben jullie gekregen bij bestelling ? (ev. pm)
Volgens onze verkoper enkel 4% wegens nieuw model, geen extra kortingen mogelijk...
Er zijn enkel Adventure, Adventure Plus en Lounge pakket te verkrijgen tegen netto prijzen...
Je kunt ook die 4% aanvaarden en achter andere voordelen vragen.
En met de geld die je na twee jaar hebt bespaard kom je gemakkelijk aan 6à7%.
En nu denken wat ik hiermee bedoel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk BerichtenAls je de moeite wilt doen om verschillende dealers te bezoeken is 5% mogelijk.
Je kunt ook die 4% aanvaarden en achter andere voordelen vragen.
En met de geld die je na twee jaar hebt bespaard kom je gemakkelijk aan 6à7%.
En nu denken wat ik hiermee bedoel
Dealershoppen kan misschien 1% meer opleveren, maar laten we eerlijk zijn, da's iets van een 500 euro extra bespaard. Voor die prijs krijg je bij de Q5 nog net wat extra tapijtjes...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MiniMe Bekijk BerichtenZowel bij dealers als bij mensen die zelf ook naar de Q5 hebben geïnformeerd hoor ik dat bijna nergens meer dan de standaardkorting van 4% wordt gegeven.
Dealershoppen kan misschien 1% meer opleveren, maar laten we eerlijk zijn, da's iets van een 500 euro extra bespaard. Voor die prijs krijg je bij de Q5 nog net wat extra tapijtjes...
Ze sluiten nog liever fabrieken (bv. Vorst in de Krokusvakantie) dan een percentje extra geven, dikwijls aans klanten die sinds jaar en dag met VAG rijden. Zo ken ik er een paar. Ze zagen wel over het feit dat ze geen extra korting krijgen, ook al reed hun over-overgrootvader als met een Volkswagen, maar hun volgende wagen is toch weer een Audi. Wie heeft dan gelijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door curtvv Bekijk BerichtenWie ook 15% wil mag mij gerust een privéberichtje sturen. Auto wordt volledig naar je wensen besteld, gloednieuw!
OK waar moet ik tekenen...............
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk BerichtenPast in de hautaine strategie van Audi die blijkbaar inhoudt dat je als klant fier moogt zijn dat je met een Audi màg rijden. Zagen over kortingen hoort daar dus niet bij.
Ze sluiten nog liever fabrieken (bv. Vorst in de Krokusvakantie) dan een percentje extra geven, dikwijls aans klanten die sinds jaar en dag met VAG rijden. Zo ken ik er een paar. Ze zagen wel over het feit dat ze geen extra korting krijgen, ook al reed hun over-overgrootvader als met een Volkswagen, maar hun volgende wagen is toch weer een Audi. Wie heeft dan gelijk?
Iedereen wacht blijkbaar ongeduldig af om iets negatiefs te kunnen posten over Audi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk BerichtenPast in de hautaine strategie van Audi die blijkbaar inhoudt dat je als klant fier moogt zijn dat je met een Audi màg rijden. Zagen over kortingen hoort daar dus niet bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk BerichtenBij Audi krijg je ook voor sommige modellen 10à12% hoor.
Iedereen wacht blijkbaar ongeduldig af om iets negatiefs te kunnen posten over Audi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenWat heeft het sluiten van Vorst in de Krokusvakantie daar nu mee te maken? Weet je wel waarom ze sluiten? Of lul je wat
B. Omdat Audi qua efficiëntie mijlen voor ligt op de concurrentie en het zich dus kan permitteren haar productieapparaat stil te leggen zonder enig gevolg voor de levertijden van de steeds stijgende vraag naar auto's met 4 ringen?
C. Omdat de vraag naar auto's gedaald is en dus periodes van technische werkloosheid in moet lassen?
Rarara...
Tip: http://www.brusselnieuws.be/artikels...krokusvakantie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenWat heeft het sluiten van Vorst in de Krokusvakantie daar nu mee te maken? Weet je wel waarom ze sluiten? Of lul je wat
Ik dacht namelijk dat het was als rechtstreeks gevolg van de crisis in de auto-industrie, lees: het feit dat alle autofabrikanten hun omzet en verkoopcijfers nu reeds of in de nabije toekomst zien dalen.
Ook de VAG groep ontsnapt blijkbaar niet aan de crisis, dat geven ze zelf toe.
Je zou dan ook kunnen denken dat ze wat interessantere voorwaarden aanbieden om de verkoop aan te zwengelen in plaats van tijdelijke economische werkloosheid in te lassen. Wat dus niet het geval is.
Of zie ik dat weer volledig verkeerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk BerichtenA. Omdat Audi een toffe werkgever is die iedereen tegelijk eens een week vakantie wil geven?
B. Omdat Audi qua efficiëntie mijlen voor ligt op de concurrentie en het zich dus kan permitteren haar productieapparaat stil te leggen zonder enig gevolg voor de levertijden van de steeds stijgende vraag naar auto's met 4 ringen?
C. Omdat de vraag naar auto's gedaald is en dus periodes van technische werkloosheid in moet lassen?
Rarara...
Tip: http://www.brusselnieuws.be/artikels...krokusvakantie
E. Omdat de fabriek enkel in staat is om A3's te maken (toch op vlak van Audi) en ze op dat vlak idd anders met een overschot zitten aangezien de A3 in Duitsland ook nog gemaakt wordt.
Je mag meerdere keuzes aanvinken Audi Brussel is trouwens nog steeds op zoek naar extra personeel. Zo slecht gaat het ermee.
Comment
Comment