Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
    Haha...

OK, begrepen! Laat me, uit eerbied voor dit topic en het forum in het algemeen, me uit dit topic verwijderen, dat is een belofte. Voorwaarde: sta me toch even toe jullie nog één keer van antwoord te dienen.
    al.
    Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
    Wat zit jij je nou uit te sloven: je kritiek is NIET gefundeerd, en als hij dat wel zou zijn heb je nog ongelijk.

Ooops... ha ja
    Een man van zijn woord, onze JayJay.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk Berichten
      Waar blijven ze ?

.
      vervolg
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cold - play Bekijk Berichten
        Dit blijft toch een mooi filmpje,
        (voor de mannen die nog efkes moeten dromen van hunne Q5??!!!..........)http://www.youtube.com/watch?v=Ah8UK7UUNNA
        Dit ook :
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Waarom blijven die Q5-haters hier toch eigenlijk posten? Begint een beetje zielig te worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
            Dit ook :
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Volvo, veiligheid boven alles...

At the Australian Motorshow Volvo were showing us how their new XC60 can stop itself before hitting another car using infrared technology. The test was hyped...

Wie het balletje kaatst..

Comment

• Oh ja, want iedereen die zo'n onding koopt gaat daar natuurlijk het terrein mee induiken... (op het vorige filmpje bedoeld)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                Dit ook :
                + YouTube Video

Sorry maar kon het niet laten;

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiavanti Bekijk Berichten

sigpic

Comment

• de glk is beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Waarom blijven die Q5-haters hier toch eigenlijk posten? Begint een beetje zielig te worden
                      Elementary, my dear Watson... Als je een poging doet om een kritische post neer te schrijven in plaats van een lofzang, word je stante pede belaagd door de fervente merklovers die hoegenaamd niet kunnen relativeren en voor wie de wagen geenszins minpunten heeft of kan hebben.

Dat werkt voor sommigen als een rode lap op een stier. En dus wordt het uitdagen een spelletje. Met een stier die steeds maar achter die rode lap aan blijft hollen... best amusant eigenlijk!

Comment

• stop anders allemaal eens met bleiten. de ene vindt de volvo beter, de andere de audi,... er zijn zelfs mensen die een renault beter vinden. who cares eigenlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MiniMe Bekijk Berichten
                          Elementary, my dear Watson... Als je een poging doet om een kritische post neer te schrijven in plaats van een lofzang, word je stante pede belaagd door de fervente merklovers die hoegenaamd niet kunnen relativeren en voor wie de wagen geenszins minpunten heeft of kan hebben.

Dat werkt voor sommigen als een rode lap op een stier. En dus wordt het uitdagen een spelletje. Met een stier die steeds maar achter die rode lap aan blijft hollen... best amusant eigenlijk!
                          Als je in het Volvo XC60 topic ook maar durft zeggen dat je vindt dat er in de XC60 lijnen terug te vinden zijn van de Ford Kuga (wat als compliment bedoeld is) dan word je direct afgeschoten en als een debiel behandeld, maar diezelfde personen mogen hier dan wel wat komen lachen (want dat is toch hun bedoeling, dat weet jij ook). Dat vind ik toch vrij zielig overkomen.

Comment

Als je in het Volvo XC60 topic ook maar durft zeggen dat je vindt dat er in de XC60 lijnen terug te vinden zijn van de Ford Kuga (wat als compliment bedoeld is) dan word je direct afgeschoten en als een debiel behandeld, maar diezelfde personen mogen hier dan wel wat komen lachen (want dat is toch hun bedoeling, dat weet jij ook). Dat vind ik toch vrij zielig overkomen.
                            Afgeschoten? Als een debiel behandeld?
                            Het feit dat jij een ludieke reply op jouw vergelijking op die manier interpreteert, dat is volledig voor jouw rekening.

Dat niet iedereen de vergelijking van een XC60 met een Kuga overigens als een compliment opvat, moet je dus ook maar kunnen aanvaarden.
                            En zeker dat daar dan eventueel verder lollig over wordt gedaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
                              stop anders allemaal eens met bleiten. de ene vindt de volvo beter, de andere de audi,...
                              Voilà! Eindelijk ne slimme...

Maar je hebt hem nog niet helemaal door: er bestaan mensen - echt waar, ongelofelijk maar waar!!! - die niet per sé het ene merk beter vinden dan het andere, maar die op een bepaald moment een voorkeur hebben voor één model tegenover een ander.

Er bestaan zelfs mensen die eigenlijk helemaal geen uitgesproken voorkeur hebben, maar die merklovers gewoon amusante wezens vinden. Een beetje zoals de joden dus, maar daar mag je nu ook al niet meer mee lachen... Nou moe!

Comment

• en vooral, alle geluk, bestaan er een hele hoop zeveraars

Comment

• spijtig dat er niet meer vrouwen zijn, maar soit

Comment

Afgeschoten? Als een debiel behandeld?
                                    Het feit dat jij een ludieke reply op jouw vergelijking op die manier interpreteert, dat is volledig voor jouw rekening.

Dat niet iedereen de vergelijking van een XC60 met een Kuga overigens als een compliment opvat, moet je dus ook maar kunnen aanvaarden.
                                    En zeker dat daar dan eventueel verder lollig over wordt gedaan...
                                    Ik merk het al, je bent zo iemand. Het heeft blijkbaar geen nut, iets teveel lappen op. Jammer.

Comment

Ik merk het al, je bent zo iemand. Het heeft blijkbaar geen nut, iets teveel lappen op. Jammer.
                                      Kevin toch (ik mag toch Kevin zeggen? Caoimhin typt nogal moeilijk ) ...
                                      Er is aan jou werkelijk een groot mensenkenner verloren gegaan.

Comment

Kevin toch (ik mag toch Kevin zeggen? Caoimhin typt nogal moeilijk ) ...
                                        Er is aan jou werkelijk een groot mensenkenner verloren gegaan.
                                        Jij mag Kevin zeggen. En ik pretendeer niet een groot mensenkenner te zijn, maar je lijkt me wel zin te hebben in zinloze, nooit stoppende discussies. En daar heb ik dan nu geen zin in

Comment

Working...
                                        X