Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
    Ik heb een Q5 met trekhaak
    Er zit nog een plastieken afscherming ( die je wel manueel moet verwijderen ) voor de opening van de trekhaak dus is deze niet zichtbaar ( er hebben er mij al veel gevraagd hoe ik mijn caravan ga trekken )
    kan je die afscherming langs achter zien, of zit die helemaal onder de bumper?
    Heb je er misschien een foto van?
    Last edited by ; 17/02/2009, 13:17.

Comment

• Net bij dealer geweest: productie is vervroegd naar week 10,
      verwachte levering 14/03: is ook een half maandje vroeger dan verwacht.

Ik laat er achteraf door de dealer een trekhaak opzetten, voor de zomer. Als het is zoals bij mijn vorige A4, dan zie je wel steeds de ronde rubberen stop onder de bumper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tiest Bekijk Berichten
        kan je die afscherming langs achter zien, of zit die helemaal onder de bumper?
        Heb je er misschien een foto van?
        Dit vraag ik mij ook af... ook voor mij een foto graag van een originele trekhaak in dichtgeklapte positie...

Volgens mijn dealer zie je niets van de trekhaak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk Berichten
          Dit vraag ik mij ook af... ook voor mij een foto graag van een originele trekhaak in dichtgeklapte positie...

Volgens mijn dealer zie je niets van de trekhaak
          't zijn niet echt de duidelijkste foto's maar je heb toch al een idee hiermee.

Comment

• Praktisch en toch mooi weggewerkt..

Comment

• Thx voor de foto's !

Mooi systeem idd...

Is dit een bumper zonder de Color Module ?
              En welke velgen liggen eronder ? 19" of 20" vermoed ik...

Comment

Thx voor de foto's !

Mooi systeem idd...

Is dit een bumper zonder de Color Module ?
                En welke velgen liggen eronder ? 19" of 20" vermoed ik...
                Inderdaad zonder 'color module', achteraf beschouwd had ik deze optie erbij moeten nemen.
                19 inch velgen met winterbanden.

Comment

• Valt best mee, ben wel benieuwd hoe er dit bij mij gaat uitzien want ik heb het s-line exterieur pakket genomen. Deze heeft voor en achter andere bumpers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tiest Bekijk Berichten
                    Valt best mee, ben wel benieuwd hoe er dit bij mij gaat uitzien want ik heb het s-line exterieur pakket genomen. Deze heeft voor en achter andere bumpers.

Hoezo benieuwd?
                    Ik neem aan dat je Uberhaupt wel weet hoe een S-line exterieur pakket er uit ziet voor je het besteld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiavanti Bekijk Berichten
                      Hoezo benieuwd?
                      Ik neem aan dat je Uberhaupt wel weet hoe een S-line exterieur pakket er uit ziet voor je het besteld
                      Hoe S-Line exterierur eruit ziet weet ik wel maar ik was er van overtuigd dat de trekhaak
                      helemaal van onder de bumper zou komen . . . enne niet verstop zat achter een plaatje

Foto's zullen zeker volgen
                      Last edited by ; 18/02/2009, 06:21.

Comment

• S-Line exterieur

zo ziet het er normaal uit
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Maar wel met 2 pijpjes links voor de 2.0tdi...

Enkel de onderkant van de bumper is iets anders dan origineel... vooraan zijn de verschillen echt miniem... enkel de chroom lijntjes in de grille dacht ik !

Persoonlijk vind ik de exterieurverschillen nogal klein bij de Q5 S-Line...
                          Interieur is het al opvallender... logo's in de zetels, stuur, dorpels,...

Ik zou het persoonlijk niet nemen bij een Q5...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk Berichten
                            Inderdaad zonder 'color module', achteraf beschouwd had ik deze optie erbij moeten nemen.
                            19 inch velgen met winterbanden.

.
                            Ik zie nog een A6 Avant staan op de foto...
                            Wat is uw mening qua rijgedrag-comfort tov die A6 ?

Persoonlijk twijfel ik tussen een 5 break en een Q5 vandaar mijn vraag...

19" met winterbanden... wat ga je als zomersetup steken ?
                            Ik had graag voor de 20" star velg gegaan...

Comment

Maar wel met 2 pijpjes links voor de 2.0tdi...

Enkel de onderkant van de bumper is iets anders dan origineel... vooraan zijn de verschillen echt miniem... enkel de chroom lijntjes in de grille dacht ik !

Persoonlijk vind ik de exterieurverschillen nogal klein bij de Q5 S-Line...
                              Interieur is het al opvallender... logo's in de zetels, stuur, dorpels,...

Ik zou het persoonlijk niet nemen bij een Q5...
                              De verschillen zijn toch behoorlijk hoor ..

Comment

• Comment

• Zo wil ik de mijne wel

Comment

.
                                    Ik zie nog een A6 Avant staan op de foto...
                                    Wat is uw mening qua rijgedrag-comfort tov die A6 ?

Persoonlijk twijfel ik tussen een 5 break en een Q5 vandaar mijn vraag...

19" met winterbanden... wat ga je als zomersetup steken ?
                                    Ik had graag voor de 20" star velg gegaan...
                                    Nu ik moet eerlijk zijn: met die A6 Avant heb ik nog maar enkele keren gereden, het is een van de wagens van mijn broer. Maar hij biedt imo meer comfort dan de Q5, die weliswaar een s-line is en daardoor sportiever (harder) is afgeveerd.
                                    Qua rij- en weggedrag kun je beide ook niet echt vergelijken. De Q5 staat hoger maar is wel vierwielaangedreven. De A6 heeft wat meer moeite met de 163PK op enkel de voorwielen.
                                    Als louter gezinswagen zou ik opteren voor de A6 (of BMW 5reeks in jou geval), maar mijn wagen is vooral een 'werkwagen' en wordt dan ook zo gebruikt. : vervoer van materiaal(achterbank ligt altijd plat), trekken van aanhangwagens en occasioneel wat 'off road' op de werven.

Zomervelg is de standaard S-line velg in 19 inch.

Comment

• . . . . .
                                      Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Zo wil ik de mijne wel

hey . . . hoe kom je aan deze mooie foto's !! deze zou ik eens graag in het zwart zien met
                                      "Pack Sport Design" en Alu velgen ¨5 Armen Star¨
                                      4 Aluvelgen STAR 8.5 x 20, banden 255/45 R20, met wielbogen.

heb er zo eentje besteld . . . . . .

Comment

• Audi.de -> Konfigurator

Comment

• Comment

Working...
                                          X