Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Yep yep . . . zo zal hij eruit zien . . . alleen uitlaat zal ander zijn (2maal-links) 2.0tdi

en als ik goe zie zijn er vooraan geen ledjes aanwezig, die heb ik wel genomen.

Bedankt he !!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tiest Bekijk Berichten
      Yep yep . . . zo zal hij eruit zien . . . alleen uitlaat zal ander zijn (2maal-links) 2.0tdi

en als ik goe zie zijn er vooraan geen ledjes aanwezig, die heb ik wel genomen.

Bedankt he !!!!
      Nu nog verdonkerde ruiten, dakrailing en raamomlijsting in het zwart :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten
        Nu nog verdonkerde ruiten, dakrailing en raamomlijsting in het zwart :-)
        Verdonkerde ruiten heb ik ook genomen zalle, dakrailing en raamomlijsting zijn in kroom.
        smaken verschillen nu eenmaal

Comment

• deze heeft ledjes . . .
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tiest Bekijk Berichten
            deze heeft ledjes . . .
            Zo mag hij voor mij ook zijn... maar ik zou geen S-Line en geen S-Tronic nemen...
            Wel de color module zodat alles in koetswerkkleur is...
            Zwart leder interieur met sportstoelen en getinte ruiten...
            20" star velgen vind ik prachtig...

Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik de Q5 zou verkiezen boven een 5 touring...
            Vind het een zeer geslaagde wagen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk Berichten
              Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik de Q5 zou verkiezen boven een 5 touring...
              Vind het een zeer geslaagde wagen !
              Rofl, een SUV'tje vergelijken met een touring
              Geef mij dan maar de BMW 5 hoor, alleen is hij nogal duur met de nodige opties

@Tiest: S-Line pack geeft wel wat extra's dus goeie keuze gemaakt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk Berichten
                Inderdaad zonder 'color module', achteraf beschouwd had ik deze optie erbij moeten nemen.
                19 inch velgen met winterbanden.

Mooi machientje!
                Mijn vrouw heeft +/-dezelfde wagen besteld (2.0 TDI, ijszilver, zelfde 19" velgen als jouw zomer-velgen, s-line koetswerkpakket, panoramisch dak,...).

Zijn het op de foto geen 20"-velgen?
                Met alle respect, maar velgen (19" of 20") van dergelijk formaat zijn niet echt aangewezen voor winterbanden (trouwens weinig fabrikanten die dergelijke maten produceren of vergis ik mij?)
                Men raadt meestal een kleinere velg aan (--> smallere band)

Nog veel plezier met de Q5!

Comment

Inderdaad zonder 'color module', achteraf beschouwd had ik deze optie erbij moeten nemen.
                  19 inch velgen met winterbanden.

Mooie Q5 Josy

Heb je gespot aan de ingang van de Mediamarkt Oostende
                  (al vanop afstand eh kwam door uw mooie velgen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                    Mooie Q5 Josy

Heb je gespot aan de ingang van de Mediamarkt Oostende
                    (al vanop afstand eh kwam door uw mooie velgen)
                    Thx

Damn
                    Een mens kan nog niet eens rustig winkelen.

(Btw nu zie ik die zwarte Q7 net naast de ingang staan. Die van jouw? of was dat puur toeval?)
                    Last edited by ; 20/02/2009, 07:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                      Rofl, een SUV'tje vergelijken met een touring
                      Geef mij dan maar de BMW 5 hoor, alleen is hij nogal duur met de nodige opties
                      SUV' tje ?? Wat is er dan zoveel beter aan de touring volgens jou ?
                      Ik rij bijna 8 jaar BMW en heb dus wel een voorkeur in die richting, maar toch kan de Q5 mij wel bekoren als opvolger van mijn E91...

Qua budget exact hetzelfde... heb een Q5 2.0tdi en een 520d Touring samengesteld...
                      De 5 wordt volgend jaar vervangen en met de Q5 zijn we met een nieuw model op stap...

Comment

Qua budget exact hetzelfde... heb een Q5 2.0tdi en een 520d Touring samengesteld...
                        De 5 wordt volgend jaar vervangen en met de Q5 zijn we met een nieuw model op stap...
                        En 'Quattro' met 40/60 verdeling als extraatje!
                        De 520d is wel ruimer dan de Q5 indien dit een vereiste is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TFSI-Q Bekijk Berichten
                          En 'Quattro' met 40/60 verdeling als extraatje!
                          De 520d is wel ruimer dan de Q5 indien dit een vereiste is...
                          Vind ik ook ! Quattro zal zeker veiliger zijn dan de RWD van de 5...

Ik ben niet echt op zoek naar de ruimste wagen maar wel naar de leukste en meest functionele als gezinswagen...
                          Mijn huidige wagen is ook niet de ruimste maar dat lukte wel en hij rijdt daarenboven zeer goed !
                          Ik zou wel iets ruimer willen als opvolger maar dat is de Q5 wel vind ik...

Als je de kids steeds in en uit hun autostoel moet zetten in een wagen van 1m40 hoog begin je wel te denken aan een iets hogere en handigere auto...

Comment

• Iemand enig idee,hoe de headlight assistant werkt ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gingerbeat Bekijk Berichten
                              Iemand enig idee,hoe de headlight assistant werkt ?
                              Ja, ik.

automatisch wisselen tss grootlicht naar dimlicht en omgekeerd.
                              De sensor (ik veronderstel dat dit dezelfde sensor is die de lichten activeert) reageert op de lichten van tegemoetkomend verkeer maar reageert ook op straatverlichting en dit is wel een minpunt in ons oververlichte Belgie) Werkt anders wel uitstekend maar is een gadget)

Comment

• Sensor zit in de achteruitkijkspiegel dacht ik...

Is idd een gadget voor iemand die veel op onverlichte wegen komt zonder tegenliggers...

Prijs valt goed mee dus waarom niet ?

Comment

Ja, ik.

automatisch wisselen tss grootlicht naar dimlicht en omgekeerd.
                                  De sensor (ik veronderstel dat dit dezelfde sensor is die de lichten activeert) reageert op de lichten van tegemoetkomend verkeer maar reageert ook op straatverlichting en dit is wel een minpunt in ons oververlichte Belgie) Werkt anders wel uitstekend maar is een gadget)
                                  ge kunt die opzetten,dan komt er een symbool op het dashboard.Maar als ge zelf de grootlichten aanzet,schakelt dat terug uit.

Wat ik eigenlijk wil weten is,hoe dat werkt ?
                                  Wanneer beslist het systeem om het grootlicht aan te schakelen ?

Comment

Sensor zit in de achteruitkijkspiegel dacht ik...

Is idd een gadget voor iemand die veel op onverlichte wegen komt zonder tegenliggers...

Prijs valt goed mee dus waarom niet ?
                                    De goedkope prijs van dergelijke optie, was voor ons geen reden om deze te nemen.
                                    Persoonlijk vind ik dat het 'automatiseren' van allerlei gadgets een beetje te ver gaat...

Soms kan dit aanleiding geven tot ergernis van de bestuurder, indien het ding op ongewenste momenten aan- of uitschakelt.

Comment

• Ik vind het ook nutteloos... maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze !

Er zullen wel wat klanten zijn die gevoelig zijn voor zo'n 'gadgets' en die deze optie dan ook zullen nemen...

Bij BMW heb je deze optie ook en volgens de verkopers wordt ze zeer weinig genomen...

Comment

• Heb je toch echt niet nodig hier in België.

In Duitsland ... kan dat wel nuttig (geen verlichte snelwegen)

Comment

• daarnet de eerste Q5 IRL gezien, knap!!! Maar spijtig van de grote spiegels
                                          truth is in the eye of the beholder

Comment

Working...
                                          X