Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
    daarnet de eerste Q5 IRL gezien, knap!!! Maar spijtig van de grote spiegels

Audi Q5 is ook geen Mazda.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiavanti Bekijk Berichten
      staat mazda bekend voor zijn kleine spiegels?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
        staat mazda bekend voor zijn kleine spiegels?

Nee maar Ro80 is blijkbaar een Mazda liefhebber.
        Een Q5 met kleine spiegels is naar mijn mening niet in verhouding.
        Maar goed ieder zijn mening.

Comment

• Wielbogen

Heeft er iemand een Q5 met 20inch velgen en "wielbogen"? Hoe ziet dat er precies uit?

Ik heb een witte s-line laten samenstellen, maar de verkoper zei me dat met 20 inch velgen er een zwarte rand rond de wielkasten komt te zitten, en dat zie ik precies niet echt zitten.

Volgens de verkoper had het met homologatie te maken van de wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audicruiser5 Bekijk Berichten
            Heeft er iemand een Q5 met 20inch velgen en "wielbogen"? Hoe ziet dat er precies uit?

Ik heb een witte s-line laten samenstellen, maar de verkoper zei me dat met 20 inch velgen er een zwarte rand rond de wielkasten komt te zitten, en dat zie ik precies niet echt zitten.

Maak je geen zorgen om het zwarte randje, valt nauwelijks op.
            Zie foto
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audicruiser5 Bekijk Berichten

heb dat zwart randje al in het echt gezien . . . valt amper op
              (foto's wit, s-line exterieur)
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Shadowlook zou daar wel ferm op zijn (weet niet of dat al mogelijk is). De dakrails zou ik ook in het zwart zetten. En dan 20" titanoptik velgen

Comment

• Die wielbogen moet je zeker niet van wakker liggen !
                  Zoals reeds gezegd valt dit nauwelijks of niet op...

De shadowline met zwarte dakrails is zeker verkrijgbaar maar in combinatie met de S-Line weet ik het niet...

Deze 20" 'Star' velgen blijven ook mijn favoriet !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
                    daarnet de eerste Q5 IRL gezien, knap!!! Maar spijtig van de grote spiegels
                    Dit is een eerste indruk... ik vond de spiegels van buitenaf gezien ook aan de grote kant maar als je met de Q5 rijdt valt dit niet echt op vind ik !

Bovendien is het ook in verhouding met de grootte van de wagen...
                    Heb je de spiegels van de X5 al eens bekeken ? ...en van heel wat andere wagens...

De laatste tijd zijn de buitenspiegels op nieuwe modellen allemaal wat groter geworden, ik vermoed dat hier een Europese verplichting of regelgeving achter zit...

De 3-reeks heeft bvb ook grotere spiegels gekregen sinds zijn FL, spijtig maar ja...
                    We zullen er moeten leren mee leven vrees ik ! Veiligheid boven alles !

Comment

• Mijn A3 heeft ook zo'n grote spiegels. Maar eerlijk gezegd valt dat ondertussen voor mij niet meer op, ik vind ze in het geheel passen. En achter het stuur zijn ze pokke handig, je ziet echt veel meer in uw spiegels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        Shadowlook zou daar wel ferm op zijn (weet niet of dat al mogelijk is). De dakrails zou ik ook in het zwart zetten. En dan 20" titanoptik velgen

Wit, met zwarte dakrails . . .
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tiest Bekijk Berichten
                          Wit, met zwarte dakrails . . .
                          Nu nog shadowlook en titanoptik velgen

Comment

• Vreemd

Ik dacht dat shadowline inhield dat zowel raamomlijsting als dakrails in het zwart waren...

Edit: of is dit een shopke ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk Berichten
                              Vreemd

Ik dacht dat shadowline inhield dat zowel raamomlijsting als dakrails in het zwart waren...

Edit: of is dit een shopke ?
                              Shadowlook is raamomlijsting in het zwart (ben ik niet 100% zeker van) en de grill volledig in het zwart.

Comment

• Ik vind 'm echt heel knap in het wit, zeker met die zwarte omlijsting en dakrails.

De wielbogen en 20inch velgen gaan we dan toch maar nemen.

Zaterdag wordt 'm besteld!

Comment

• Alleszins mooie velgen ! De kleur is puur persoonlijk natuurlijk...

Heb je wat meer info over je samenstelling ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiavanti Bekijk Berichten
                                    and your point being?
                                    truth is in the eye of the beholder

Comment

• Vraag voor de Q5- rijders!!!

Hoe accuraat is jullie boordcomputer?, vooral wat gemiddeld verbruik betreft.
                                      Ik zit met een verschil in min van 0.6 tot 0.9 l/100km. tgo het effectief verbruik gemeten aan de pomp. (liters x 100 : aantal kilometers).

Btw hoeveel 'forummers' rijden er al rond met hun Q5?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk Berichten
                                        Vraag voor de Q5- rijders!!!

Btw hoeveel 'forummers' rijden er al rond met hun Q5?
                                        Volgens mij ben je de enige Q5-rijder
                                        Voor ons is het in ieder geval nog even wachten ...

Comment

• B2F4U of zoiets is ook een q5 eigenaar

Comment

Working...
                                          X