Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heeft er iemand een Q5 met 20inch velgen en "wielbogen"? Hoe ziet dat er precies uit?
Ik heb een witte s-line laten samenstellen, maar de verkoper zei me dat met 20 inch velgen er een zwarte rand rond de wielkasten komt te zitten, en dat zie ik precies niet echt zitten.
Volgens de verkoper had het met homologatie te maken van de wagen.
Heeft er iemand een Q5 met 20inch velgen en "wielbogen"? Hoe ziet dat er precies uit?
Ik heb een witte s-line laten samenstellen, maar de verkoper zei me dat met 20 inch velgen er een zwarte rand rond de wielkasten komt te zitten, en dat zie ik precies niet echt zitten.
Maak je geen zorgen om het zwarte randje, valt nauwelijks op.
Zie foto
heb dat zwart randje al in het echt gezien . . . valt amper op
(foto's wit, s-line exterieur)
daarnet de eerste Q5 IRL gezien, knap!!! Maar spijtig van de grote spiegels
Dit is een eerste indruk... ik vond de spiegels van buitenaf gezien ook aan de grote kant maar als je met de Q5 rijdt valt dit niet echt op vind ik !
Bovendien is het ook in verhouding met de grootte van de wagen...
Heb je de spiegels van de X5 al eens bekeken ? ...en van heel wat andere wagens...
De laatste tijd zijn de buitenspiegels op nieuwe modellen allemaal wat groter geworden, ik vermoed dat hier een Europese verplichting of regelgeving achter zit...
De 3-reeks heeft bvb ook grotere spiegels gekregen sinds zijn FL, spijtig maar ja...
We zullen er moeten leren mee leven vrees ik ! Veiligheid boven alles !
Mijn A3 heeft ook zo'n grote spiegels. Maar eerlijk gezegd valt dat ondertussen voor mij niet meer op, ik vind ze in het geheel passen. En achter het stuur zijn ze pokke handig, je ziet echt veel meer in uw spiegels.
Hoe accuraat is jullie boordcomputer?, vooral wat gemiddeld verbruik betreft.
Ik zit met een verschil in min van 0.6 tot 0.9 l/100km. tgo het effectief verbruik gemeten aan de pomp. (liters x 100 : aantal kilometers).
Btw hoeveel 'forummers' rijden er al rond met hun Q5?
Comment