Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Leuk bedacht, absoluut, maar toch een beetje vreemd voor een merk dat geenszins uitblinkt in vindingrijk design om "identity theft" als uitgangspunt voor een commercial te nemen.
Wacht maar tot binnen een jaar of twee, wanneer de kuddegeest iedereen voorzien heeft van de Q5 identiteit en de frisse nieuwkomer wellicht van een ander merk zal zijn...
Wacht maar tot binnen een jaar of twee, wanneer de kuddegeest iedereen voorzien heeft van de Q5 identiteit en de frisse nieuwkomer wellicht van een ander merk zal zijn...
Een beetje competitie kan geen kwaad.
Het is zoals in de topsport, nl. de beste worden is niet moeilijk, de beste blijven is een andere zaak ...
Vandaag naar mijn dealer gebeld voor één optie bij te voegen.
Dat was mogelijk, MAAR, de levering werd i.p.v. maart verplaats naar juni!!
En dit voor een enkel een zwarte dakhemel!
Vandaag naar mijn dealer gebeld voor één optie bij te voegen.
Dat was mogelijk, MAAR, de levering werd i.p.v. maart verplaats naar juni!!
En dit voor een enkel een zwarte dakhemel!
Voor jou slechts één optie...
Blijkbaar heeft dit toch een grote impact op de (her)planning.
Je moet maar eens tellen hoeveel opties er te verkrijgen zijn (om nog te zwijgen over kleuren, motorisatie, ...).
Daarbovenop komt dat iedereen z'n wagen op een andere manier uitrust.
Bij Audi zullen ze het bandwerk zo optimaal mogelijk willen laten functioneren om de productiviteit te laten renderen.
De planning dient dus zorgvuldig te worden uitgekiend a.h.v. al deze opties e.d.
Tevens zijn er de verscheidene toeleveringsbedrijven die eveneens aan de vraag moeten beantwoorden...
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Inmiddels is het bekend dat de Q5 goed gaat maar niet in vergelijking met de Volvo XC60 bijv. Ik kan geen verkoopscijfers vinden van België, maar deze hier gaan over Nederland:
Hoe zit het inmiddels met de levertermijnen? Die lopen naar 't schijnt serieus op? Naar 't schijnt veloopt de verkoop erg goed?
Ik heb deze site gevonden, neem aan dat het om verkoopscijfers in Nederland gaat, maar daar is de XC60 veruit de best verkopende SUV (of crossover) in vergelijking met de directe concurrentie: BMW X3, Audi Q5, Mercedes GLK:
SUBSCRIBE for daily car videos! http://vid.io/xkQABT Sportsline, one of the world's largest tuner presented four models: the Audi Q5, the Volswagen Scirocco,...
Inmiddels is het bekend dat de Q5 goed gaat maar niet in vergelijking met de Volvo XC60 bijv. Ik kan geen verkoopscijfers vinden van België, maar deze hier gaan over Nederland:
Inmiddels is het bekend dat de Audi Q5 niet voor iedereen zijn portemonnee is!
Comment