Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door cold - play Bekijk Berichten
    Inmiddels is het bekend dat de Audi Q5 niet voor iedereen zijn portemonnee is!
    Juist, de krabbers zijn nu aangewezen op de Mercedes GLK en op de Volvo XC60

Ach ik zie ze allemaal graag rijden op de baan, maar de énige echte waarheid zit bij de banken, vrees ik. Daar weet men uit wiens portemonee een wagen betaald wordt

Comment

• Krabber of niet, ik zou niet durven beweren dat elke Q5 uit een spaarpotje betaald wordt....
      Trouwens de prijsverschillen met de GLK , XC60... zullen uiteindelijk de stap naar een bank niet veranderen denk ik dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AndyV Bekijk Berichten
        Krabber of niet, ik zou niet durven beweren dat elke Q5 uit een spaarpotje betaald wordt....
        Trouwens de prijsverschillen met de GLK , XC60... zullen uiteindelijk de stap naar een bank niet veranderen denk ik dan
        Ik zou eens graag weten hoeveel wagens echt uit een spaarpotje betaald worden en niet met een financiering.
        En dan spreek ik over mensen die een financiering nemen omdat ze gewoon dat spaarpotje niet HEBBEN, niet over diegenen voor wie een bepaalde vorm van financiering boekhoudkundig of financieel interessanter uitkomt dan een wagen cash te betalen...

Comment

• Thuis hebben ze uiteindelijk ook gekozen voor een Q5 ter vervaningen van de (gestolen) A5. Komt met dezelfde opties zowat uiteindelijk wel duurder uit dan de A5 en is maar 2.0 TDI ipv 2.7 TDI mabon.

Achja, nu maak ik met m'n Mondeo 2.2 TDCI tenminste een kans

Comment

• Ik neem aan dat de grootste Q5-doelgroep de zelfstandigen zullen zijn ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MiniMe Bekijk Berichten
              Ik zou eens graag weten hoeveel wagens echt uit een spaarpotje betaald worden en niet met een financiering.
              En dan spreek ik over mensen die een financiering nemen omdat ze gewoon dat spaarpotje niet HEBBEN, niet over diegenen voor wie een bepaalde vorm van financiering boekhoudkundig of financieel interessanter uitkomt dan een wagen cash te betalen...
              Moesten we die wagens aan de kant zetten, dan zijn er waarschijnlijk geen files meer ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TFSI-Q Bekijk Berichten
                Moesten we die wagens aan de kant zetten, dan zijn er waarschijnlijk geen files meer ...
                Moesten we alle bedrijfwagens aan de kant zetten dan zijn we bijna alleen op de autostrade!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TFSI-Q Bekijk Berichten
                  Als sommige mensen opteren voor een mooie wagen i.p.v. te sparen, wat ik zeker niet goedkeur, is het niet aan jullie om over deze mensen te oordelen!
                  Tenzij jullie hun betalingen doen.

Deze forum is voor meningen/ervaringen uit te wisselen over bepaalde wagens, en niet te oordelen over de levenswijze van bepaalde personen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk Berichten
                    Als sommige mensen opteren voor een mooie wagen i.p.v. te sparen, wat ik zeker niet goedkeur, is het niet aan jullie om over deze mensen te oordelen!
                    Tenzij jullie hun betalingen doen.

Deze forum is voor meningen/ervaringen uit te wisselen over bepaalde wagens, en niet te oordelen over de levenswijze van bepaalde personen!
                    Zeg dat eens tegen diegenen die het niet kunnen laten te suggereren dat je voor een bepaalde wagen een bepaalde "portemonnee" (lees: inkomen en/of vermogen) moet hebben...

Iedereen doet met zijn (geleende) geld wat hij wil. Ik heb alleen een gloeiende hekel aan pseudo-elitaire insinuaties als zou iemand met een budget voor een XC60 te beroerd zijn om wat meer te betalen en een Q5 aan te schaffen. Da's namelijk klinkklare nonsens.

Comment

• Klinkklare onzin zou ik het niet noemen. Er zullen gerust ook mensen zijn die wagen x mooier / beter vinden dan wagen y, maar voor wagen y opteren omdat wagen x niet binnen budget past. Zolang ze zich niet ongelukkig voelen met wagen y is er geen probleem, zou zonde van het geld zijn. En u financieel zeer doen om wagen x te kopen is boven uw stand leven vind ik persoonlijk. Maar zoals MiniMe zegt, iedereen doet met zijn (geleende) geld wat hij of zij wil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        Klinkklare onzin zou ik het niet noemen.
                        Laat me nog even verduidelijken: iemand die ca. 50K veil heeft voor een SUV, gaat wellicht (of hopelijk!) goed vergelijken tussen de verschillende modellen.
                        Wat ik bedoel is: die persoon gaat geen XC60 kopen omdat die toevallig wat goedkoper is, terwijl hij eigenlijk meer voelde voor de wat duurdere Q5.
                        We spreken hier tenslotte over iets meer dan gemiddelde budgetten, toch? In deze prijscategorie hebben de meesten niet zoveel problemen om 1.000-2.000 euro meer of minder uit te geven dan in andere categorieën waar men soms op een paar honderd euro gaat kijken.

Tenzij je echt te maken hebt met mensen die dit budget met moeite aankunnen, maar dat zijn dan net diegenen die het zeker niet uit hun goed gevulde spaarpotje zullen halen.
                        Last edited by ; 09/03/2009, 17:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koe Foenf Bekijk Berichten
                          Op 17/03 rij ik met de mijne uit de garage
                          Ik had 'm besteld op Sinterklaas
                          De mijne is reeds geleverd op 03 maart, besteld op 23 december 2.0 Tdi handbak, Foto's volgen later. Hoeveel hebben er effectief al hun Q5?

Comment

• die volvo best verkopende suv

'k heb er tot nu toe maar één gezien, terwijl de Q5 vele malen gezien heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                              die volvo best verkopende suv

hier net het omgekeerde eigenlijk... maar dat ligt vast meer aan de Q5-levertijd dan iets anders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                die volvo best verkopende suv

Merkenblindheid hé

Comment

• sigpic

Comment

• sigpic

Comment

• Zo'n Q5 valt echt goed te tunen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                        Merkenblindheid hé
                                        Ik heb persoonlijk al véél meer XC60's gezien dan Q5ers. (Of mag ik dat hier niet zeggen )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MiniMe Bekijk Berichten
                                          Zeg dat eens tegen diegenen die het niet kunnen laten te suggereren dat je voor een bepaalde wagen een bepaalde "portemonnee" (lees: inkomen en/of vermogen) moet hebben...

Iedereen doet met zijn (geleende) geld wat hij wil. Ik heb alleen een gloeiende hekel aan pseudo-elitaire insinuaties als zou iemand met een budget voor een XC60 te beroerd zijn om wat meer te betalen en een Q5 aan te schaffen. Da's namelijk klinkklare nonsens.

Waarom alleen geleend geld? Kan ook in de lease. Dat scheelt nogal t.o.v. prive kopen met of zonder eigen geld.

Comment

Working...
                                          X