Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door audiavanti Bekijk Berichten
    Waarom alleen geleend geld? Kan ook in de lease. Dat scheelt nogal t.o.v. prive kopen met of zonder eigen geld.
    Leasen doe je in België als particulier veelal niet zelf, dat gaat in de meeste gevallen via de werkgever die een bedrijfswagen aanbiedt in zijn salarispakket. Zelfstandigen leasen of renten hun wagens meestal, maar die schaffen hem in dat geval dus ook niet particulier aan.

Blijft over: de particulieren die betalen uit het spaarpotje of met een financiering van de bank. Daar had ik het over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koe Foenf Bekijk Berichten
      Ik heb persoonlijk al véél meer XC60's gezien dan Q5ers. (Of mag ik dat hier niet zeggen )
      Natuurlijk mag je dat zeggen en het klopt ook. De XC60 is hier natuurlijk ook al iets langer in verkoop dan de Q5. En de aangehaalde cijfers waren de verkoopcijfers in Nederland sinds begin dit jaar als ik me niet vergis...
      Last edited by ; 09/03/2009, 20:21.

Comment

• witte Q5 met zwarte velgen... even lelijk als witte xc60 met zwarte velgen...
        sorry persoonlijke mening...smaken verschillen he

Comment

• In 't echt valt deze wagen tegen..op foto te genieten in werkelijkheid een nijlpaard terwijl er slankere meer sportievere opponenten te bespeuren zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MiniMe Bekijk Berichten
            Leasen doe je in België als particulier veelal niet zelf, dat gaat in de meeste gevallen via de werkgever die een bedrijfswagen aanbiedt in zijn salarispakket. Zelfstandigen leasen of renten hun wagens meestal, maar die schaffen hem in dat geval dus ook niet particulier aan.

Blijft over: de particulieren die betalen uit het spaarpotje of met een financiering van de bank. Daar had ik het over.

Duidelijk.
            In NL ben je beter af met een lease auto via de zaak.
            Prive een Q5 rijden wordt echt een dure grap, wint het ook niet van lease via de zaak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D-J Bekijk Berichten
              In 't echt valt deze wagen tegen..op foto te genieten in werkelijkheid een nijlpaard terwijl er slankere meer sportievere opponenten te bespeuren zijn.
              Het is net omgekeerd.............

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MiniMe Bekijk Berichten
                Natuurlijk mag je dat zeggen en het klopt ook. De XC60 is hier natuurlijk ook al iets langer in verkoop dan de Q5. En de aangehaalde cijfers waren de verkoopcijfers in Nederland sinds begin dit jaar als ik me niet vergis...
                Ik durf mijn kop erop zetten dat de verkoop van de Q5 in België wel hoger zal liggen, dat ligt aan een aantal zaken:
                1. NL is meer Volvo-gezind dan België, dat zie je aan de algemene verkoopscijfers van Volvo daar
                2. De Nederlanders zijn slimmer dan de Belgen, dat is een gekend fenomeen
                3. 1 kan met 2 te maken hebben natuurlijk
                4. Leasemarkt in België is veel belangrijker dan in NL, en het is daar dat Audi gouden zaken doet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk Berichten
                  Als sommige mensen opteren voor een mooie wagen i.p.v. te sparen, wat ik zeker niet goedkeur, is het niet aan jullie om over deze mensen te oordelen!
                  Tenzij jullie hun betalingen doen.

Deze forum is voor meningen/ervaringen uit te wisselen over bepaalde wagens, en niet te oordelen over de levenswijze van bepaalde personen!
                  Bovenstaande tekst is eveneens een oordeel, waarbij ik op mijn rekening geen betaling van jou kan terugvinden...
                  Ondertussen zet je het zelf extra in de verf, dat je 'deze mensen' hun levenswijze niet goedkeurt (= nog een oordeel).

Toch heb je een punt, het ging eventjes niet over de Q5...

Comment

In 't echt valt deze wagen tegen..op foto te genieten in werkelijkheid een nijlpaard terwijl er slankere meer sportievere opponenten te bespeuren zijn.
                    Dat zit beetje in de Q-familie van Audi eh
                    Daar had je je aan moeten verwachten.

Comment

Ik vind net dat de Q5 sportiever oogt door breder te zijn (i.c.m. lagere daklijn)!
                      Gelukkig zijn de smaken verdeeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lucas_boy Bekijk Berichten
                        De mijne is reeds geleverd op 03 maart, besteld op 23 december 2.0 Tdi handbak, Foto's volgen later. Hoeveel hebben er effectief al hun Q5?
                        Normaal gezien zou m'n vrouwtje haar Q5 binnen 2 weken afgeleverd worden.
                        Deze was pas begin januari besteld.

Zou het kunnen dat de Q5 met handgeschakelde bak sneller geleverd wordt dan de andere?

Alvast veel plezier met jouw machientje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TFSI-Q Bekijk Berichten
                          Aan jouw leeftijd te zien kan ik dat goed geloven ... maar voor sportervaringen bestaan er andere fora.
                          Wie begon een vergelijk met sport ? Juist een onwetende .

Comment

Bovenstaande tekst is eveneens een oordeel, waarbij ik op mijn rekening geen betaling van jou kan terugvinden...
                            Ondertussen zet je het zelf extra in de verf, dat je 'deze mensen' hun levenswijze niet goedkeurt (= nog een oordeel).

Toch heb je een punt, het ging eventjes niet over de Q5...
                            Ik heb dat bewust benadrukt, dat ik dat inderdaad niet goedkeur.
                            Hiermee wilde ik eigenlijk zeggen, dat ik ook over die bepaalde personen een mening heb, maar dat iedereen doet wat hij/zij wilt met ZIJN geld!

Comment

Ik heb dat bewust benadrukt, dat ik dat inderdaad niet goedkeur.
                              Hiermee wilde ik eigenlijk zeggen, dat ik ook over die bepaalde personen een mening heb, maar dat iedereen doet wat hij/zij wilt met ZIJN geld!
                              musa, je hebt weer een punt !

Comment

Normaal gezien zou m'n vrouwtje haar Q5 binnen 2 weken afgeleverd worden.
                                Deze was pas begin januari besteld.

Zou het kunnen dat de Q5 met handgeschakelde bak sneller geleverd wordt dan de andere?

Alvast veel plezier met jouw machientje!
                                Inderdaad, volgens mijn dealer moest je +- één maand langer wachten, indien je kiest voor een automaat.

Comment

musa, je hebt weer een punt !
                                  Wij gaan nog vrienden worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door أبدا موا Bekijk Berichten
                                    Wie begon een vergelijk met sport ? Juist een onwetende .
                                    Man kan jij zo'n autoforum verpesten met jouw muggezifterij!
                                    De 'onwetende' zegt dat een topsporter het bewijst met prestaties en niet met uit te leggen hoe goed hij wel is!
                                    Je kan wel verkondigen wat je wil op zo'n forum en beweren wie of wat je bent/ wil zijn ...
                                    Als je zo goed bent, dan lees ik het wel in de krant (en niet op dit forum).

p.s. Is het uit schaamte dat je, je leeftijd van 56 hebt geschrapt?

En nu graag over de Q5 ...

Comment

Wij gaan nog vrienden worden
                                      Hola, ik ben getrouwd hé!
                                      Daar zijn autoliefhebbers voor hé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                        Merkenblindheid hé
                                        jwv50, van u weten wij dat je geen andere merk kent dan Volvo!

Welke model van Volvo verkoopt beter dan een model van Audi in dezelfde segment?
                                        En de XC60 gaat hier niets aan veranderen!

Ja, ja ik hoor het je nu al zeggen dat de verkoopcijfers niet willen zeggen, dat de wagen in kwestie beter is.
                                        Dat ik een Audi-lover ben etc...

P.s: Zeg niet dat de Q5 beter is, maar deze gaat meer verkopen!

Comment

Hola, ik ben getrouwd hé!
                                          Daar zijn autoliefhebbers voor hé...
                                          Zelfs mijn vrouw moest lachen met uw post

Comment

Working...
                                          X