Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volgens mijn dealer worden er nu per week tussen de 40 & 50 Q5 verkocht in België!
    Da is toch niet slecht hé, misschien toch met een korreltje zout te nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk Berichten
      jwv50, van u weten wij dat je geen andere merk kent dan Volvo!

Welke model van Volvo verkoopt beter dan een model van Audi in dezelfde segment?
      En de XC60 gaat hier niets aan veranderen!

Ja, ja ik hoor het je nu al zeggen dat de verkoopcijfers niet willen zeggen, dat de wagen in kwestie beter is.
      Dat ik een Audi-lover ben etc...

P.s: Zeg niet dat de Q5 beter is, maar deze gaat meer verkopen!
      Welke vreemde compleet tegenovergestelde conclusies men toch uit een zinnetje van mij kan trekken...
      Die Q5- mannen zijn blijkbaar snel op hunne getrapt ook al zeg je niks.
      Je moet een rund zijn om niet te zien dat er nu meer XC60's rondrijden dan Q5's. De XC60 is al langer op de markt.
      En wie gaat hier ontkennen dat de Q5 op termijn in ons land de best verkochte SUV in zijn klasse zal zijn ?
      Ik niet.
      Last edited by ; 09/03/2009, 22:59.

Comment

• ik heb nog getwijfeld tussen een Q5 en een xc60,maar wat ben ik blij dat ik bij een xc60 ben gebleven,een vriend van mij heeft er al spijt van dat hij een Q5 heeft besteld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
          Welke vreemde compleet tegenovergestelde conclusies men toch uit een zinnetje van mij kan trekken...
          Die Q5- mannen zijn blijkbaar snel op hunne getrapt ook al zeg je niks.
          Je moet een rund zijn om niet te zien dat er NU meer XC60's rondrijden dan Q5's. De XC60 is al langer op de markt.
          En wie gaat hier ontkennen dat de Q5 op termijn in ons land de best verkochte SUV in zijn klasse zal zijn ?
          Ik niet.
          En omdat de XC60 langer op de markt is gebruik jij dit om te vermelden dat de XC60 beter verkoopt dan de Q5.
          Wie spreekt er over NU?
          Ik ben niet op mijn tenen getrapt, maar jij doet niets anders dan negatieve post's te versturen over de Q5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
            ik heb nog getwijfeld tussen een Q5 en een xc60,maar wat ben ik blij dat ik bij een xc60 ben gebleven,een vriend van mij heeft er al spijt van dat hij een Q5 heeft besteld
            Als jij ook vermeld, waarom je vriend niet tevreden is over zijn Q5, kunnen potentiele kopers mss ervan wijzer worden. Ik zou dat ook wel willen weten.

Comment

En omdat de XC60 langer op de markt is gebruik jij dit om te vermelden dat de XC60 beter verkoopt dan de Q5.
              Wie spreekt er over NU?
              Ik ben niet op mijn tenen getrapt, maar jij doet niets anders dan negatieve post's te versturen over de Q5.
              Mooi wagentje , moet niet onderdoen voor een Tiguan . Alleen een beetje te hoog geprijsd voor zo'n klein wagentje.

Comment

Wie spreekt er over NU?
                volvo,is voor zijn prijs een betere wagen dan audi als je de 2 naast elkaar zet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr Bekijk Berichten
                  Mooi wagentje , moet niet onderdoen voor een Tiguan . Alleen een beetje te hoog geprijsd voor zo'n klein wagentje.
                  Tiguan is geen concurrent van de Q5.
                  Q5 is niet bepaald zo klein!

Comment

Als jij ook vermeld, waarom je vriend niet tevreden is over zijn Q5, kunnen potentiele kopers mss ervan wijzer worden. Ik zou dat ook wel willen weten.
                    heb ik net gemeld prijs en kwalitijd"ik zeg niet dat audi geen kwalitijd heeft"maar als je de prijzen vergelijkt dan zet het je wel aan het denken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr Bekijk Berichten
                      Ziet er beter uit dan hun bestelwagenmodel Q7. Spijtig van het toch nog plompe uiterllijk
                      Oorspronkelijk geplaatst door dbr Bekijk Berichten
                      @ dbr : is de Q5 nu plomp of klein?
                      Last edited by ; 09/03/2009, 23:43.

Comment

• 't ja ik snap niet waarom niet iedereen met een volvo en dan liefst een xc60 rijdt want het is de beste, de goedkoopste, de mooiste, best verkopende, ...
                        Al opgemerkt dat er nu 74 lezers in het duitse topic zitten en 2 in het scandinavische?
                        Maar bon , de xc60 is de BESTE!!!!
                        Laat de prijszetting maar aan de merken over, zij weten wel wat ze voor hun wagens kunnen vangen.

ps: Q5 rijders,geniet van uw knappe auto.
                        Last edited by Sid; 09/03/2009, 23:37.

Comment

Wie spreekt er over NU?
                          Als jij een kwinkslag richting Izzy weeral aanziet als negativiteit ben jij toch wel een zeer zielige plant met lange tenen.
                          Ik schrijf dat op termijn de Q5 wel de best verkopende zal zijn, je zal dat ook wel zien.
                          Nu zie je nog niet dat de Q5 beter verkoopt en trouwens niemand weet het op dit moment want de Belgische cijfers van de betreffende modellen worden niet gepubliceerd zoals men dat in Nederland wel doet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                            Als jij een kwinkslag richting Izzy weeral aanziet als negativiteit ben jij toch wel een zeer zielige plant met lange tenen.
                            Ik schrijf dat op termijn de Q5 wel de best verkopende zal zijn, je zal dat ook wel zien.
                            Nu zie je nog niet dat de Q5 beter verkoopt en trouwens niemand weet het op dit moment want de Belgische cijfers van de betreffende modellen worden niet gepubliceerd zoals men dat in Nederland wel doet.
                            Hier ga ik beter niet op reageren!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
                              heb ik net gemeld prijs en kwalitijd"ik zeg niet dat audi geen kwalitijd heeft"maar als je de prijzen vergelijkt dan zet het je wel aan het denken
                              Heb met alle twee gereden...,conclusie,ze zijn niet met elkaar te vergelijken,de Q zit in een andere klasse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gingerbeat Bekijk Berichten
                                Heb met alle twee gereden...,conclusie,ze zijn niet met elkaar te vergelijken,de Q zit in een andere klasse
                                dit zou ik niet durven te beweren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gingerbeat Bekijk Berichten

Hallo,

Ha ja, in een andere PRIJSklasse wel, maar ik vond dat de Volvo gewoon over het algemeen een leuker aanvoelende wagen was, vandaar ook onze bestelling. De Q5 kon onze verwachtingen niet inlossen. Ik zal dat zeker geen slechte wagen noemen, maar de Volvo had "het" meer dan de Audi.

Comment

• Shit zeg, altijd dat zelfde geneut

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Methusalem Bekijk Berichten
                                      Hallo,

Ha ja, in een andere PRIJSklasse wel, maar ik vond dat de Volvo gewoon over het algemeen een leuker aanvoelende wagen was, vandaar ook onze bestelling. De Q5 kon onze verwachtingen niet inlossen. Ik zal dat zeker geen slechte wagen noemen, maar de Volvo had "het" meer dan de Audi.
                                      Gij moogt zeggen wat ge wilt... Een Q5 heeft vier ringen en een XC60 niet. Daarmee is zowat alles gezegd. Nah!

Comment

jwv50, van u weten wij dat je geen andere merk kent dan Volvo!

Welke model van Volvo verkoopt beter dan een model van Audi in dezelfde segment?
                                        En de XC60 gaat hier niets aan veranderen!

Ja, ja ik hoor het je nu al zeggen dat de verkoopcijfers niet willen zeggen, dat de wagen in kwestie beter is.
                                        Dat ik een Audi-lover ben etc...

P.s: Zeg niet dat de Q5 beter is, maar deze gaat meer verkopen!
                                        Lees jij niet goed, even in het vet dan:

In Nederland verkoopt de XC60 beter dan de BMW X3, de Audi Q5 en de Mercedes GLK SAMEN.

Google de verkoopscijfers van 2009 maar eens even op.

De XC60 zit toch in hetzelfde segment als de Audi Q5, toch?

Comment

• Wat is eigenlijk de reden dat dit topic steeds bestookt moet worden door XC60 fans die hier telkens maar komen beweren hoe goed die kar wel is? Buiten het feit om de boel wat op te jutten bedoel ik dan?

Comment

Working...
                                          X