Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk Berichten
    binnen enkele weken heb ik mijn wagen, dus vroeg ik mijn makelaar voor hoeveel ik het kon verzekeren.
    1418 € Met 2,5 % franchise.
    Dit lijkt mij veel voor een 2.0 TDI.
    Iemand enig idee???
    Dat is veel., maar misschien heb je een fout verleden, woon je niet in de goede regio, of wat hebben ze nog allemaal meer om prijs op te drijven...

Comment

Koe Foenf, weet jij zeker dat de levering voorzien is voor 17 Maart?
      De mijne heeft productieweek 11 en volgens mijn dealer ging het scherp worden om te leveren op 27 Maart.
      Volgens mijn dealer toch (of het zo commerciele nep-talk moeten geweest zijn).
      Aan mijne Q5 is men wel op dag 1 van week 10 begonnen.

Comment

binnen enkele weken heb ik mijn wagen, dus vroeg ik mijn makelaar voor hoeveel ik het kon verzekeren.
        1418 € Met 2,5 % franchise.
        Dit lijkt mij veel voor een 2.0 TDI.
        Iemand enig idee???
        We hebben offertes verkregen tss. ~1850 en 2000 euro (zonder franchise) voor onze Q5 2.0TDI.
        Afhankelijk van totaalprijs wagen (opties), omgeving waar je woont, je bonus-malus graad, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koe Foenf Bekijk Berichten
          Volgens mijn dealer toch (of het zo commerciele nep-talk moeten geweest zijn).
          Aan mijne Q5 is men wel op dag 1 van week 10 begonnen.
          Dag één van week tien... is dat geen ... MAANDAG

Hopelijk komt alles goed

Comment

• Ik vind die bumper lelijk veel te grootte openingen rond de mistlampen
            sigpic

Comment

• Met de ABT kit is het precies een foorbak. ABT is optisch meestal niet om aan te zien.

Comment

• Ik betaal 307 € per kwartaal, franchise van 400 € voor Q5 2.0 tdi bij Nateus BM 0.
                Vroeger bij Foris Ag betaalde ik ongeveer 592 € per kwartaal voor A6 1.9tdi BM 13

Het loont dus zeker de moeite om de markt af te lopen en te vergelijken

Dus naar nieuwe makelaar overgestapt en BM van 13 naar 0 !!!!
                Die 0 is dus voor het leven , behalve als ik 3 wagens per jaar in de prak zou rijden natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lucas_boy Bekijk Berichten
                  Ik betaal 307 € per kwartaal, franchise van 400 € voor Q5 2.0 tdi bij Nateus BM 0.
                  Vroeger bij Foris Ag betaalde ik ongeveer 592 € per kwartaal voor A6 1.9tdi BM 13

Die 0 is dus voor het leven , behalve als ik 3 wagens per jaar in de prak zou rijden natuurlijk
                  Wij wachten nog steeds op uw foto's
                  sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                    Dat is veel., maar misschien heb je een fout verleden, woon je niet in de goede regio, of wat hebben ze nog allemaal meer om prijs op te drijven...
                    Laatste vijf jaar heb ik één aanrijding in mijn recht.
                    Woon in Berchem(Antwerpen).
                    Zij hebben niets om de prijs op te drijven, in tegendeel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TFSI-Q Bekijk Berichten
                      We hebben offertes verkregen tss. ~1850 en 2000 euro (zonder franchise) voor onze Q5 2.0TDI.
                      Afhankelijk van totaalprijs wagen (opties), omgeving waar je woont, je bonus-malus graad, ...
                      Ik heb bonus-malus graad 1.
                      Als ik deze prijzen zie, mag ik niet klagen precies.
                      Mijn prijs komt van de verzekeringsmaatschappij P&V

Comment

Ik betaal 307 € per kwartaal, franchise van 400 € voor Q5 2.0 tdi bij Nateus BM 0.

Verzekerd op de zaak of privé?
                        Als ik hem privé zou verzekeren, krijg ik ook een véél lagere tarief.

Comment

• Ik (mijn bvba) zal 389 per kwartaal betalen aan Fortis ag, franchise 0,0 & zit in BM -2 : lager kan ik ni zakken

Comment

Ik heb bonus-malus graad 1.
                            Als ik deze prijzen zie, mag ik niet klagen precies.
                            Mijn prijs komt van de verzekeringsmaatschappij P&V
                            Zo te zien zijn er aanzienlijke verschillen...

Comment

• Ga de Q5 eerst eens wassen vooral ik de foto"'sop het forum zet

Comment

Verzekerd op de zaak of privé?
                                Als ik hem privé zou verzekeren, krijg ik ook een véél lagere tarief.
                                wagen op mijn zaak (bvba)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TFSI-Q Bekijk Berichten
                                  Zo te zien zijn er aanzienlijke verschillen...
                                  Omnium,BM-2,geen franchise 1490,46 €

Comment

Ga de Q5 eerst eens wassen vooral ik de foto"'sop het forum zet
                                    Kijk er al naar uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gingerbeat Bekijk Berichten
                                      Omnium,BM-2,geen franchise 1490,46 €
                                      Wagen eveneens op naam van de zaak (bvba).
                                      En wat is de aankoopprijs van jullie Q5? Want de prijs heeft toch ook z'n invloed op de verzekeringsbijdrage?
                                      Onze Q5 kwam op 55000 euro BTW incl.
                                      Kwestie van toch een beetje te kunnen vergelijken en evt. verder uit te kijken naar een andere verzekering...

Comment

De mijne is reeds geleverd op 03 maart, besteld op 23 december 2.0 Tdi handbak, Foto's volgen later. Hoeveel hebben er effectief al hun Q5?
                                        Je staat nog net in de Top5, denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk Berichten
                                          Je staat nog net in de Top5, denk ik.
                                          Ik heb het eens opgezocht
                                          1. B2F4U : 15 december 2.0TDI kwartsgrijs
                                          2. josy : 19 december 2.0TDI ijszilver
                                          3. Q5 caractere : 3 februari 3.0TDI oceaanblauw
                                          4. gingerbeat : 10 februari 2.0T-FSI kwartsgrijs
                                          5. lucas-boy : 3 maart 2.0TDI zwart
                                          besteld maar nog niet geleverd
                                          1. musa
                                          2. TFSI-Q
                                          3. koe foenf
                                          4. cold-play
                                          5. ???
                                          Indien ik mij vergist heb gelieve aan te passen
                                          sigpic

Comment

Working...
                                          X