Oorspronkelijk geplaatst door musa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk BerichtenKoe Foenf, weet jij zeker dat de levering voorzien is voor 17 Maart?
De mijne heeft productieweek 11 en volgens mijn dealer ging het scherp worden om te leveren op 27 Maart.
Aan mijne Q5 is men wel op dag 1 van week 10 begonnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk Berichtenbinnen enkele weken heb ik mijn wagen, dus vroeg ik mijn makelaar voor hoeveel ik het kon verzekeren.
1418 € Met 2,5 % franchise.
Dit lijkt mij veel voor een 2.0 TDI.
Iemand enig idee???
Afhankelijk van totaalprijs wagen (opties), omgeving waar je woont, je bonus-malus graad, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koe Foenf Bekijk BerichtenVolgens mijn dealer toch (of het zo commerciele nep-talk moeten geweest zijn).
Aan mijne Q5 is men wel op dag 1 van week 10 begonnen.
Hopelijk komt alles goed
Comment
-
Ik betaal 307 € per kwartaal, franchise van 400 € voor Q5 2.0 tdi bij Nateus BM 0.
Vroeger bij Foris Ag betaalde ik ongeveer 592 € per kwartaal voor A6 1.9tdi BM 13
Het loont dus zeker de moeite om de markt af te lopen en te vergelijken
Dus naar nieuwe makelaar overgestapt en BM van 13 naar 0 !!!!
Die 0 is dus voor het leven , behalve als ik 3 wagens per jaar in de prak zou rijden natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lucas_boy Bekijk BerichtenIk betaal 307 € per kwartaal, franchise van 400 € voor Q5 2.0 tdi bij Nateus BM 0.
Vroeger bij Foris Ag betaalde ik ongeveer 592 € per kwartaal voor A6 1.9tdi BM 13
Die 0 is dus voor het leven , behalve als ik 3 wagens per jaar in de prak zou rijden natuurlijksigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenDat is veel., maar misschien heb je een fout verleden, woon je niet in de goede regio, of wat hebben ze nog allemaal meer om prijs op te drijven...
Woon in Berchem(Antwerpen).
Zij hebben niets om de prijs op te drijven, in tegendeel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TFSI-Q Bekijk BerichtenWe hebben offertes verkregen tss. ~1850 en 2000 euro (zonder franchise) voor onze Q5 2.0TDI.
Afhankelijk van totaalprijs wagen (opties), omgeving waar je woont, je bonus-malus graad, ...
Als ik deze prijzen zie, mag ik niet klagen precies.
Mijn prijs komt van de verzekeringsmaatschappij P&V
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lucas_boy Bekijk BerichtenIk betaal 307 € per kwartaal, franchise van 400 € voor Q5 2.0 tdi bij Nateus BM 0.
Die 0 is dus voor het leven , behalve als ik 3 wagens per jaar in de prak zou rijden natuurlijk
Als ik hem privé zou verzekeren, krijg ik ook een véél lagere tarief.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk BerichtenIk heb bonus-malus graad 1.
Als ik deze prijzen zie, mag ik niet klagen precies.
Mijn prijs komt van de verzekeringsmaatschappij P&V
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk BerichtenVerzekerd op de zaak of privé?
Als ik hem privé zou verzekeren, krijg ik ook een véél lagere tarief.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TFSI-Q Bekijk BerichtenZo te zien zijn er aanzienlijke verschillen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lucas_boy Bekijk BerichtenGa de Q5 eerst eens wassen vooral ik de foto"'sop het forum zet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gingerbeat Bekijk BerichtenOmnium,BM-2,geen franchise 1490,46 €
En wat is de aankoopprijs van jullie Q5? Want de prijs heeft toch ook z'n invloed op de verzekeringsbijdrage?
Onze Q5 kwam op 55000 euro BTW incl.
Kwestie van toch een beetje te kunnen vergelijken en evt. verder uit te kijken naar een andere verzekering...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lucas_boy Bekijk BerichtenDe mijne is reeds geleverd op 03 maart, besteld op 23 december 2.0 Tdi handbak, Foto's volgen later. Hoeveel hebben er effectief al hun Q5?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk BerichtenJe staat nog net in de Top5, denk ik.- B2F4U : 15 december 2.0TDI kwartsgrijs
- josy : 19 december 2.0TDI ijszilver
- Q5 caractere : 3 februari 3.0TDI oceaanblauw
- gingerbeat : 10 februari 2.0T-FSI kwartsgrijs
- lucas-boy : 3 maart 2.0TDI zwart
- musa
- TFSI-Q
- koe foenf
- cold-play
- ???
sigpic
Comment
Comment