Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
    Dit is een openbaar Belgisch dicussieforum.
    Hier mag vrij gepraat worden over de Q5.
    Daar heb ik uw idiote Hollandse commentaar ook niet voor nodig.

Basisvelgen zijn basisvelgen , daar is niets ongefundeerd aan.

Trouwens : dit is geen Audi Q5-loverstopic.
    Daar is een apart Audi-loverstopic voor en de topics waar elke Q5-rijder zijn Q5 kan showen (Mijn Duitse auto), wat tot nu toe nog maar 1 iemand gedaan heeft.

Ok jij je zin. maar telkens als jij een reaktie post dan proef ik een (nogmaals) negatieve ondertoon alsof het Volvo versus Audi is en dat begint behoorlijk irritant te worden.
    Ik denk dat meerdere hier dat ondervinden. Iedere auto heeft basisvelgen tot max.18 inch ook de Volvo XC 60, zelfs een Audi S4. Noem mij eens een merk die standaard dikke velgen heeft.

Comment

• pfffff negatieve gezeur moet je niet meenemen

en dikke velgen, who cares

Comment

Dit is een openbaar Belgisch dicussieforum.
        Hier mag vrij gepraat worden over de Q5.
        Daar heb ik uw idiote Hollandse commentaar ook niet voor nodig.

Basisvelgen zijn basisvelgen , daar is niets ongefundeerd aan.

Trouwens : dit is geen Audi Q5-loverstopic.
        Daar is een apart Audi-loverstopic voor en de topics waar elke Q5-rijder zijn Q5 kan showen (Mijn Duitse auto), wat tot nu toe nog maar 1 iemand gedaan heeft.

Volgens mij meer dan 1 persoon die zijn Q5 heeft laten zien!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kuu5 Bekijk Berichten
          Q5's van het forum
          1. B2F4U : 15 december 2.0TDI kwartsgrijs (4600 km)
          2. josy : 19 december 2.0TDI S-line ijszilver (15.190 km)
          3. Q5 caractere : 3 februari 3.0TDI oceaanblauw
          4. gingerbeat : 10 februari 2.0T-FSI kwartsgrijs
          5. lucas_boy : 3 maart 2.0TDI zwart (1.200 km)
          6. tiest : 13 maart 2.0TDI S-line zwart
          besteld maar nog niet geleverd
          1. musa : 27 maart 2.0TDI S-tronic kwartsgrijs
          2. TFSI-Q : eind maart 2.0TDI S-line ext. ijszilver
          3. koe foenf : 17 maart 2.0TDI S-Tronic amethystgrijs
          4. cold-play : mei 2.0TDI lavagrijs
          5. kuu5: eind mei 2.0TFSI S-tronic ijszilver
          6. audiavanti : 09mei 2.0TFSI S-tronic kwartsgrijs
          7. ???
          Inmiddels 4.800 km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gingerbeat Bekijk Berichten
            Ha,eindelijk nog een collega met een benzine,voelde me een beetje eenzaam
            Inderdaad, het zijn overwegend diesels hier. Maar deze mooie TFSI is denk ik een hele goede keuze.

Zijn er trouwens nog meer mensen die telefoonvoorbereiding hebben gekozen? Welke toestellen hebben jullie? Ik vind de keuze qua adapters nogal beperkt.

Comment

Prive, aankoopprijs 59.029 €
              En zou de verzekering op privé dan zoveel lager zijn dan op bvba?
              Ik vrees dat ik terug op pad moet voor verder onderzoek ...

Comment

• Al enkele Q5'en gezien ondertss.

Een optisch minpunt vind ik dat de wielen precies steeds te klein zijn t.o.v. de wielkasten (ook de 20").
                Bij bleke kleuren valt dit meer op (help!)
                Van mij mocht dit toch iets nauwer aansluiten...

Oplossing is verlagen, maar ergens vind ik het belachelijk om een suv (crossover) te verlagen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TFSI-Q Bekijk Berichten
                  En zou de verzekering op privé dan zoveel lager zijn dan op bvba?
                  Ik vrees dat ik terug op pad moet voor verder onderzoek ...
                  Aankoop op bvba prijs 51.000 €, Volgens mij kan daar niet veel verschil opzitten prive/zaak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TFSI-Q Bekijk Berichten
                    Al enkele Q5'en gezien ondertss.

Een optisch minpunt vind ik dat de wielen precies steeds te klein zijn t.o.v. de wielkasten (ook de 20").
                    Bij bleke kleuren valt dit meer op (help!)
                    Van mij mocht dit toch iets nauwer aansluiten...

Oplossing is verlagen, maar ergens vind ik het belachelijk om een suv (crossover) te verlagen...
                    Ik heb die zelfde indruk, bij liggen er 20" onder, en sommige zeggen dat dit gn dikke velgen zijn amai..
                    Dit is optisch bedrog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiavanti Bekijk Berichten
                      Ok jij je zin. maar telkens als jij een reaktie post dan proef ik een (nogmaals) negatieve ondertoon alsof het Volvo versus Audi is en dat begint behoorlijk irritant te worden.
                      Ik denk dat meerdere hier dat ondervinden. Iedere auto heeft basisvelgen tot max.18 inch ook de Volvo XC 60, zelfs een Audi S4. Noem mij eens een merk die standaard dikke velgen heeft.
                      Dat komt om de doodeenvoudige reden dat een auto minder en minder goed rijdt naarmate de velgen breder worden en het profiel lager. Als je de auto dan nog eens gaat verlagen dan gaat het ook mis.

Ik zou als autobouwer ook niks aanbieden dat afbreuk doet aan de rijkwaliteiten van mijn wagens, zelfs niet in optie! Dat is de reden waarom Volvo deze allicht niet aanbiedt. Bij Audi is alles optie dus daar is niks standaard. Dat is de optiepolitiek van Audi. Je kan voor of tegen Audi zijn, maar je gaat met mij akkoord moeten gaan dat je maar karig af bent met een standaard Audi Q5, A4 of wat dan ook, dat is huilen met de pet op...

Comment

En je hebt maar de basisvelgjes....
                        Maar wel een deftige wagen!!

Comment

• Niet iedereen wil dikke velgen, en het is niet omdat een wagen bijna 60k moet kosten dat het dan erg is dat er basisvelgen opzitten. Bij mij zou het niet het geval zijn, maar die keuze moet ieder voor zich maken. Hij heeft voor een dikke motorisatie en een ferme uitrusting gekozen, zijn goed recht. En velgen kan je achteraf nog eenvoudig veranderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kuu5 Bekijk Berichten
                            Inderdaad, het zijn overwegend diesels hier. Maar deze mooie TFSI is denk ik een hele goede keuze.

Zijn er trouwens nog meer mensen die telefoonvoorbereiding hebben gekozen? Welke toestellen hebben jullie? Ik vind de keuze qua adapters nogal beperkt.
                            Heb inderdaad ook telefoonverbinding,werkt uitstekend met mijn ericsson Z610I.
                            Gefeliciteerd met uw keuze,ge zult het u niet beklagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
                              XC60 ligt niet gevoelig;

Er zijn hier gewoon een paar mannen die liever een Q5 zouden hebben maar van hun vrouw een XC60 moeten kopen en daarom argumenten zoeken om geen Q5 te nemen

en nu gaan we weer 2 bladzijden vullen met tegenreacties
                              slimme vrouwen ze bestaan.
                              wimoptiek.be op

Comment

Heb inderdaad ook telefoonverbinding,werkt uitstekend met mijn ericsson Z610I.
                                Gefeliciteerd met uw keuze,ge zult het u niet beklagen.
                                Is dit de telefoonverbindings optie van +_ 600€ dan heb ik een vraagje.
                                Wordt de simkaart(de namen) van je gsm op het MMI-scherm weergegeven?
                                En kan je nog naar andere functies van je gsm doorbladeren bv. je sms-sen.....

Comment

• Steeds hetzelfde liedje horen, wordt na een tijdje afgezaagd...
                                  Discussie "waarom geen xc60 want onze Q5 is toch beter (met of zonder gegronde argumenten)" heeft hier ook een beetje dezelfde neiging....

Smaken verschillen nu eenmaal...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AndyV Bekijk Berichten
                                    Steeds hetzelfde liedje horen, wordt na een tijdje afgezaagd...
                                    Discussie "waarom geen xc60 want onze Q5 is toch beter (met of zonder gegronde argumenten)" heeft hier ook een beetje dezelfde neiging....

Smaken verschillen nu eenmaal...
                                    Inderdaad, die volvo is gewoon een lelijk hok.
                                    Last edited by Sid; 13/03/2009, 19:58.

Comment

• En de q5 is zo mogelijk nog lelijker Ik heb hem nu al enkele malen in het verkeer gezien en ik vind er echt niks aan. De afmetingen lijken niet te kloppen, alles is precies in elkaar gestompt. Kan natuurlijk ook liggen dat elke q5 dat ik gezien heb op 17/18 inchers ofzo staat wat natuurlijk veel te klein is. Q7 vind ik een héél stuk mooier, mits deftige uitrusting, wat bij vele wagens wel een must is. Voor dat budget zou ik me toch lekker een a5,a6 break kopen hoor
                                      -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sid Bekijk Berichten
                                        Inderdaad, die volvo is gewoon een lelijk hok.
                                        Niet moeilijk dat XC60 liefhebbers naar dit forum komen afgezakt. De Q5 fans kunnen er zelf niet eens over zwijgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cold - play Bekijk Berichten
                                          Is dit de telefoonverbindings optie van +_ 600€ dan heb ik een vraagje.
                                          Wordt de simkaart(de namen) van je gsm op het MMI-scherm weergegeven?
                                          En kan je nog naar andere functies van je gsm doorbladeren bv. je sms-sen.....
                                          De nummers verschijnen zowel op het MMI-scherm als op de boordcomputer.
                                          Enkel de telefoonfuncties zijn voorhanden; phonebook, missed calles, received calles, ....
                                          Dus geen SMS.

Werkt trouwens perfect. Mag wel voor €600, zonder adapter.

Comment

Working...
                                          X