Oorspronkelijk geplaatst door josy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q5
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MiniMe Bekijk BerichtenNiet moeilijk dat XC60 liefhebbers naar dit forum komen afgezakt. De Q5 fans kunnen er zelf niet eens over zwijgen...
Dat er zoveel XC60 lovers op deze forum komen posten zegt toch genoeg zeker!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk BerichtenHey Pinokkio welke Q5 (toekomstige) eigenaar zie jij posten over de XC60?
gepost in het XC60-topic deze week:
Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk BerichtenEen Zweed maakt in andere landen ook geen kans hoor
Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk BerichtenEn nog durven zeggen dat enkel alle Audi's op elkaar lijken. FOEI!!
10% van je eigen posts heb je in het XC60-topic geplaatst, de rest bij de Audi Q5.
De pot en de ketel nietwaar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenJijzelf...
gepost in het XC60-topic deze week:
en drie weken geleden:
etc....
10% van je eigen posts heb je in het XC60-topic geplaatst, de rest bij de Audi Q5.
3 posts van de 112 en jij komt op 10%.
Deze posts werden geplaatst omdat jullie hier altijd negatief commentaar plaatsen!
Ik denk zelfs dat jij elke 5min. deze forum bezoekt om te zoeken voor een gepast moment om iets negatief te kunnen posten!
Kijk maar hoe snel jij hebt gereageerd op mijn post.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenEn je hebt maar de basisvelgjes....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cold - play Bekijk BerichtenIs dit de telefoonverbindings optie van +_ 600€ dan heb ik een vraagje.
Wordt de simkaart(de namen) van je gsm op het MMI-scherm weergegeven?
En kan je nog naar andere functies van je gsm doorbladeren bv. je sms-sen.....
De zuiverheid van het gesprek is wel veel beter als ,bv supertooth ea.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk BerichtenTelkens zeg ik dat ik niet ga reageren op jwv50, maar elke keer laat ik mij vangen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk BerichtenDat rekenen niet uw sterkste vak was, is duidelijk!
3 posts van de 112 en jij komt op 10%.
Comment
-
Even los van de negativiteit. Wat is ie mooi he'Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Jammer dat dit topic naar de kl*te is geholpen door een welles-nietes spelletje !
60% van de posts is niet relevant hier
Zou het niet beter zijn om dit te sluiten en opnieuw te beginnen want een positieve bijdrage aan de Q5 is op een hand te tellen hierSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gingerbeat Bekijk Berichteninderdaad,dat is die optie,en als ge de wagen start word automatisch uw adresbestanden van de gsm,gedownload naar het MMI,waarna ge zef uw gesprekspartner met stemcontrole kunt oproepen.SmS-en is niet beschikbaar.
De zuiverheid van het gesprek is wel veel beter als ,bv supertooth ea.
Die stemcontrole is dat dan effectief de naam luidop zeggen .
(en dan selecteerd hij automatisch die naam?)
En werkt de navigatie ook met stemcontrole
(bv. de straatnaam luidop zeggen?)
Comment
-
219PK & 438nm koppel uit een 2.0 TDI
sigpic
Comment
-
In Duitsland wordt deze Q5 goed verkocht.
Comment
Comment