Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door audiavanti Bekijk Berichten
    Heel fraai. Mooie uitvoering met S-line. Helemaal af met 20 inch velgen.
    Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk Berichten
    Nummerplaathouder(plastiek) achteraan zou ik weghalen, dit gaat er veel mooier uitzien zonder!
    Oorspronkelijk geplaatst door Sid Bekijk Berichten
    Dat s-line pakket maakt hem echt wel speciaal. 10/10
    Heel heel knap, echt.

Is het ook een echte S-line of alleen het ext. pakket? (wat jammer dat dit pakket niet voorhanden was toen ik de mijne bestelde )

Idee voor andere plaathouder: (met behoud van landenkenteken, handig als je regelmatig in het buitenland komt))

DSC01198.JPG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gingerbeat Bekijk Berichten
      Eerst stemcontrole activeren aan het stuur,en dan onmiddellijk spreken,vb : bellen Peeters,daarna kunt ge nog kiezen welk nummer,als uw gesprekspartner een mobiel en een vaste telefoon heeft.Navigatie en media zijn allemaal met de stem te bedienen

Dank voor de uitleg.Het klinkt eigenlijk wel ongelooflijk en gemakkelijk je moet je hoofd niet meer afwenden van de weg omdat je in feite niks moet aanraken buiten het knopje aan het stuur gerekend.chic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk Berichten
        Heel heel knap, echt.

Idee voor andere plaathouder: (met behoud van landenkenteken, handig als je regelmatig in het buitenland komt))

[ATTACH]61232[/ATTACH]
        Hierbij enkele vb. waarbij je, je eigen nr. plaat kan ontwerpen :

Last edited by ; 18/03/2009, 19:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TFSI-Q Bekijk Berichten
          Het is mij niet echt duidelijk, maar de 2 bovenste rijen van het radiatorrooster lijken afgesloten?
          Oorspronkelijk geplaatst door tiest Bekijk Berichten
          Dat klopt . . .
          Ofwel is het door de lichtinval, maar dit valt precies meer op bij een radiatorrooster van de S-line, dan bij het radiatorrooster van de basisversie.
          In de zomer wordt het een aangename bezigheid om de vliegjes uit de afgesloten roosters te peuteren ;-)
          Last edited by ; 15/03/2009, 15:38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Soms vind ik het jammer dat ik ook geen S tronic heb. Maar ja, een mens moet keuzes maken
            Soms mis ik een s-tronic niet ... door bij bepaalde hernemingen in 1 keer, 2 vitessen terug te kunnen schakelen (2.0 TFSI).
            Bij een diesel is dit waarschijnlijk minder aan te raden.

Comment

Soms mis ik een s-tronic niet ... door bij bepaalde hernemingen in 1 keer, 2 vitessen terug te kunnen schakelen (2.0 TFSI).
              Bij een diesel is dit waarschijnlijk minder aan te raden.
              Eénmaal automaat, voor altijd automaat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tiest Bekijk Berichten
                Yep . . . ik heb met de handgeschakelde een testrit gedaan, was zeker niet slecht . . . maar
                die S-tronic is super . . . echt zalig rijden!!
                Voor de twijfelaars, pak die S-tronic maar

Dit zijn de eerste foto's, het weer kon beter maar ze zijn toch redelijk . . .
                Proficiat prachtige Q5
                sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk Berichten
                  Eénmaal automaat, voor altijd automaat!
                  Ik heb met automaat testritten gemaakt ( met concureerende merken )
                  en ik heb toch een sterke voorkeur voor de handgeschakelde versie
                  + ik heb mijn twijfels of een automaat ook goed overweg kan met 1600KG aan de trekhaak in de Oostenrijkse bergen
                  sigpic

Comment

Is het ook een echte S-line of alleen het ext. pakket?
                    [ATTACH]61232[/ATTACH]
                    Volgens mij enkel exterieur s-line, daar je aan de voorste spijlen, de witte binnebekleding kan zien. (bij de s-line zou dit zwart moeten zijn).

Comment

Volgens mij enkel exterieur s-line, daar je aan de voorste spijlen, de witte binnebekleding kan zien. (bij de s-line zou dit zwart moeten zijn).
                      Amai, heel goed gezien, die lichtkleurige A-stijlen waren me eerst niet opgevallen.
                      Inderdaad geen S-line dan, jammer anders was ik wel eens benieuwd naar een oordeel over het rijcomfort met die 20 inchers .

Comment

Heel heel knap, echt.

Is het ook een echte S-line of alleen het ext. pakket? (wat jammer dat dit pakket niet voorhanden was toen ik de mijne bestelde )

[ATTACH]61232[/ATTACH]

enkel ext. pakket . . . reden hiervan is dat je anders deze velgen niet kan nemen.
                        plus dan mijn vrouw de S-line logo's binnen, op stuur en zetels maar niks vondt

Comment

Ofwel is het door de lichtinval, maar dit valt precies meer op bij een radiatorrooster van de S-line, dan bij het radiatorrooster van de basisversie.
                          In de zomer wordt het een aangename bezigheid om de vliegjes uit de afgesloten roosters te peuteren ;-)
                          . . . zie foto
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Amai, heel goed gezien, die lichtkleurige A-stijlen waren me eerst niet opgevallen.
                            Inderdaad geen S-line dan, jammer anders was ik wel eens benieuwd naar een oordeel over het rijcomfort met die 20 inchers .

Mijn vrouw wou die lichte kleur binnen, samen met het panoramische dak geeft dit een ruimere indruk . . .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
                              Ik heb met automaat testritten gemaakt ( met concureerende merken )
                              en ik heb toch een sterke voorkeur voor de handgeschakelde versie
                              + ik heb mijn twijfels of een automaat ook goed overweg kan met 1600KG aan de trekhaak in de Oostenrijkse bergen

hahaha . . . ik zie me niet met de remork richting Oostenrijk trekken hoor, nee verder
                              dan het containerpark kom ik niet

ps: met S-tronic is er ook de mogelijkheid om te handschakelen

Comment

Mijn vrouw wou die lichte kleur binnen, samen met het panoramische dak geeft dit een ruimere indruk . . .
                                Foto's interieur?

Zie er echt naar uit

Comment

hahaha . . . ik zie me niet met de remork richting Oostenrijk trekken hoor, nee verder

Voor te kunnen handschakelen met een S-tronic, moet je er geen extra optie voor nemen?

Comment

tiest, waarschijnlijk heb jij ook getest met 17" velgen.
                                    Verlies je nu niet veel aan comfort met de 20" velgen?

Comment

• spiegetje spiegeltje aan de wand wie is de mooiste van het land???

Comment

Gisteren mijn nieuwe Q5 2.0tdi - S-tronic gaan halen . . . en ik kan jullie vertellen
                                        dan die automaat super rijdt.
                                        Ik ben heel blij dat ik voor S-tronic heb gekozen
                                        Proficiat met u mooie keuze ik denk dat iedereen hem zo zou willen hebben, prachtig.

Comment

plus dan mijn vrouw de S-line logo's binnen, op stuur en zetels maar niks vondt
                                          Bij ons idem dito ... soms moet je je vrouw ook iets laten meekiezen hé!

Comment

Working...
                                          X