Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tiest Bekijk Berichten
    Mijn vrouw wou die lichte kleur binnen, samen met het panoramische dak geeft dit een ruimere indruk . . .
    Weerom idem dito ...

Indien jouw vrouw ook liever een 2.0 TDI verkiest boven een 3.0 TDI, dan zou ik bijna vrezen dat we dezelfde vrouw hebben ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk Berichten
      Voor te kunnen handschakelen met een S-tronic, moet je er geen extra optie voor nemen?
      Optie zijn de lepels aan het stuur

Comment

enkel ext. pakket . . . reden hiervan is dat je anders deze velgen niet kan nemen.
        Volgens mij kan je deze velgen ook nemen bij de gewone uitvoering.

Comment

tiest, waarschijnlijk heb jij ook getest met 17" velgen.
          Verlies je nu niet veel aan comfort met de 20" velgen?
          Iedereen die al heeft meegereden zegd dat hij zo zacht bolt . . . en geef toe 17" onder een Q5?
          met die 20" is hij toch zoveel mooier hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TFSI-Q Bekijk Berichten
            Volgens mij kan je deze velgen ook nemen bij de gewone uitvoering.

jep . . . dit is een "gewone" hé met S-line ext. Wie direct voor de S-line gaat in de configurator heeft standaard 19" en in optie (mits opleg) twee andere velgen van 20". zie foto's . . .
            Het S-line ext. is ook hier een extra optie
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

Iedereen die al heeft meegereden zegd dat hij zo zacht bolt . . . en geef toe 17" onder een Q5?
              met die 20" is hij toch zoveel mooier hé
              Ik heb voor dezelfde uitspraak hier dik onder mijn voeten gekregen...
              Maar ik geef je gelijk

Comment

Voor te kunnen handschakelen met een S-tronic, moet je er geen extra optie voor nemen?
                Nee toch niet.
                Als men de pook naar rechts duwt kan je handschakelen . . . een tikje naar boven
                voor een versnelling hoger, een tikje naar onder voor een versnelling lager.
                En dit zonder het gaspedaal te lossen.

Comment

jep . . . dit is een "gewone" hé met S-line ext. Wie direct voor de S-line gaat in de configurator heeft standaard 19" en in optie (mits opleg) twee andere velgen van 20". zie foto's . . .
                  Het S-line ext. is ook hier een extra optie
                  Ik bedoel dat jouw velgen, mits de nodige opleg, bij elke Q5 zonder enig s-line pakket (interieur en/of exterieur) kan verkregen worden.

Comment

Ik bedoel dat jouw velgen, mits de nodige opleg, bij elke Q5 zonder enig s-line pakket (interieur en/of exterieur) kan verkregen worden.
                    Klopt, behalve op de S-line interieur . . . hier heeft men de keuze tussen 3 velgen
                    zie foto's boven (19' standard - twee 20" in optie)
                    bij deze kan men dus de velgen die op mijn Q5 liggen niet krijgen!!! raar maar waar
                    Last edited by ; 15/03/2009, 23:17.

Comment

• tiest, welk was uw productieweek?
                      Ik weet dat je de wagen vrijdag bent gaan halen.

Ik zou hem graag vrijdag 27 maart willen hebben, maar ik weet niet of het gaat lukken(productieweek 11)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
                        Ik heb met automaat testritten gemaakt ( met concureerende merken )
                        en ik heb toch een sterke voorkeur voor de handgeschakelde versie
                        + ik heb mijn twijfels of een automaat ook goed overweg kan met 1600KG aan de trekhaak in de Oostenrijkse bergen
                        een automaat leer je apprecieren, en das niet tijdens een testrit

zigeuners bollen al jaaaaaaren met automaten om hun sleurhutten en foorkramen, die ietske meer als 1300 kilo wegen, te trekken

als je nagaat in't verleden, zie je ook dat veel automatische versies, daarvoor niet bij vw, meer koppel hebben met een autmaat, omdat die er beter tegenkunnen (tenminste er ze er zijn er voor ontworpen)

Comment

tiest, welk was uw productieweek?
                          Ik weet dat je de wagen vrijdag bent gaan halen.

Ik zou hem graag vrijdag 27 maart willen hebben, maar ik weet niet of het gaat lukken(productieweek 11)
                          besteld 24 november, levering was toen voorzien begin april
                          Je kan best eens bellen naar je dealer om te vragen hoe ver het staat met je auto, planning, productie, transport . . . die kunnen dat altijd nakijken

Comment

Klopt, behalve op de S-line interieur . . . hier heeft men de keuze tussen 3 velgen
                            zie foto's boven (19' standard - twee 20" in optie)
                            bij deze kan men dus de velgen die op mijn Q5 liggen niet krijgen!!! raar maar waar
                            De optiepolitiek bij Audi is soms moeilijk te volgen...

Comment

De optiepolitiek bij Audi is soms moeilijk te volgen...
                              Typisch kwaaltje voor de Duitse merken zeker

Bij BMW zijn bepaalde combinaties ook niet mogelijk, soms jammer maar ja...

Comment

Dit zijn de eerste foto's, het weer kon beter maar ze zijn toch redelijk . . .
                                Prachtige wagen !

Zo zou ik hem ook graag samenstellen qua exterieur, enkel de S-Line twijfel ik over.
                                Verder zal de S-Tronic ook niet binnen mijn budget passen vrees ik

Zwart exterieur, Color Module en 20" star velgen, getinte ruiten... meer moet dat niet zijn !

Veel plezier ermee tiest !

Comment

enkel ext. pakket . . . reden hiervan is dat je anders deze velgen niet kan nemen.
                                  plus dan mijn vrouw de S-line logo's binnen, op stuur en zetels maar niks vondt
                                  Die van mij zou zich daar niet moeten mee moeien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    een automaat leer je apprecieren, en das niet tijdens een testrit

zigeuners bollen al jaaaaaaren met automaten om hun sleurhutten en foorkramen, die ietske meer als 1300 kilo wegen, te trekken

als je nagaat in't verleden, zie je ook dat veel automatische versies, daarvoor niet bij vw, meer koppel hebben met een autmaat, omdat die er beter tegenkunnen (tenminste er ze er zijn er voor ontworpen)
                                    Helaas heb ik niet de mogelijkheid om een automaat enkele weken te testen

Tijdens de paasvakantie trek ik naar Duitsland met de sleurhut en ik vermoed dat dat geen enkel probleem zal zijn voor mijn Q5.

Deze zomer trekken we naar Croatie en wordt de wagen al wat meer op de proef gesteld.
                                    sigpic

Comment

• Hey mannen!

heb al boeiende discussies gevolgd hier op het forum!

Mijn Q wordt verwacht(zeer onder voorbehoud) in juni... Nog wat geduld dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Qcar Bekijk Berichten
                                        Hey mannen!

heb al boeiende discussies gevolgd hier op het forum!

Mijn Q wordt verwacht(zeer onder voorbehoud) in juni... Nog wat geduld dus
                                        Hallo; welkom op het forum.

Geef gerust maar wat details over uw Q5 ( kleur; uitvoering; opties )
                                        sigpic

Comment

• 2.0TDI 163pk 6V fantoomzwart
                                          Bruin Napa leder met sportstoelen
                                          3 zone airco
                                          Achterbank plus
                                          Getinte ruiten
                                          Electrische zetels
                                          Hill Hold
                                          Multifunctie sportstuur
                                          Electrische kofferklep
                                          Acoustic parking VR/AR