Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hoi, hier mijn Q5

heeft een beetje geduurd, maar digitale camera was defect.
    Is volgens mij idem als Tiest, zonder S-line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lucas_boy Bekijk Berichten
      hoi, hier mijn Q5

heeft een beetje geduurd, maar digitale camera was defect.
      Is volgens mij idem als Tiest, zonder S-line
      Ziet er schitterend uit Lucas. Gefeliciteerd! Heb je essenhout naturel inleg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Qcar Bekijk Berichten
        2.0TDI 163pk 6V fantoomzwart
        Bruin Napa leder met sportstoelen
        3 zone airco
        Achterbank plus
        Getinte ruiten
        Electrische zetels
        Hill Hold
        Multifunctie sportstuur
        Electrische kofferklep
        Acoustic parking VR/AR
        Audi soundystem
        Pack Lounge
        Pack Adventure plus
        Verlichtingspakket
        Servo tronic
        Xenon +
        Audi musicinterface
        ...
        Lijkt me een hele mooie! Nog even wachten en dan in de zomer lekker rijden

Comment

hier zijn de foto's
          Bij mij is de inleg in alu dimension, vind de combinatie van jou ook wel gelukt!

Als ik hem heb volgen er zeker wel foto's!

Heeft er iemand ook die combinatie (alu met bruin Nappa)?

Comment

• [quote=Kuu5;3297807]Q5's van het forum
            1. B2F4U : 15 december 2.0TDI kwartsgrijs (4600 km)
            2. josy : 19 december 2.0TDI S-line ijszilver (15.190 km)
            3. Q5 caractere : 3 februari 3.0TDI oceaanblauw
            4. gingerbeat : 10 februari 2.0T-FSI kwartsgrijs
            5. lucas_boy : 3 maart 2.0TDI zwart (1.200 km)
            6. tiest : 13 maart 2.0TDI S-line zwart
            besteld maar nog niet geleverd
            1. musa : 27 maart 2.0TDI S-tronic kwartsgrijs
            2. TFSI-Q : eind maart 2.0TDI S-line ext. ijszilver
            3. koe foenf : 17 maart 2.0TDI S-Tronic amethystgrijs
            4. cold-play : mei 2.0TDI lavagrijs
            5. kuu5: eind mei 2.0TFSI S-tronic ijszilver
            6. audiavanti : 09mei 2.0TFSI S-tronic kwartsgrijs
            7. Qcar: begin juni 2.0TDI fantoomzwart

Comment

• [quote=musa;3303939]
              Oorspronkelijk geplaatst door Kuu5 Bekijk Berichten
              Q5's van het forum
              1. B2F4U : 15 december 2.0TDI kwartsgrijs (4600 km)
              2. josy : 19 december 2.0TDI S-line ijszilver (15.190 km)
              3. Q5 caractere : 3 februari 3.0TDI oceaanblauw
              4. gingerbeat : 10 februari 2.0T-FSI kwartsgrijs
              5. lucas_boy : 3 maart 2.0TDI zwart (1.200 km)
              6. tiest : 13 maart 2.0TDI S-line zwart
              besteld maar nog niet geleverd
              1. musa : 27 maart 2.0TDI S-tronic kwartsgrijs
              2. TFSI-Q : eind maart 2.0TDI S-line ext. ijszilver
              3. koe foenf : 17 maart 2.0TDI S-Tronic amethystgrijs
              4. cold-play : mei 2.0TDI lavagrijs
              5. kuu5: eind mei 2.0TFSI S-tronic ijszilver
              6. audiavanti : 09mei 2.0TFSI S-tronic kwartsgrijs
              7. Qcar: begin juni 2.0TDI fantoomzwart
              Is aangepast

Comment

• is idd essehout natuur met Nappa leder bruin

Comment

Bij mij is de inleg in alu dimension, vind de combinatie van jou ook wel gelukt!

Als ik hem heb volgen er zeker wel foto's!

Heeft er iemand ook die combinatie (alu met bruin Nappa)?
                  Ja; ik
                  sigpic

Comment

hier zijn de foto's
                    Gezien en goedgekeurd!

Aangezien geen enkele wagen perfect is (zelfs de Q5 niet)... wat zijn voor jullie de minpunten van deze wagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
                      Ja; ik
                      Wat mij stoort (met alle respect voor ieders smaak) bij een 'niet-zwart' interieur is dat het dashboard en de deurpaneelonderdelen in het zwart blijven.

Comment

• Met alle respekt maar dit interieur ... Liever neutraal zwarte lederen bekleding. Ieder zijn goesting natuurlijk.
                        AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TFSI-Q Bekijk Berichten
                          Wat mij stoort (met alle respect voor ieders smaak) bij een 'niet-zwart' interieur is dat het dashboard en de deurpaneelonderdelen in het zwart blijven.
                          Is idd ook wel anders dn anders...
                          Door deze uitvoering "springen" de stoelen en armleunen bijna letterlijk uit de auto
                          Wij (vrouwke en ik, kids iets minder) vonden het na jaaaaaaren zwart/zwart interieur eens wat anders...
                          Ja, goestingen en smaak

Vind trouwens de combi met alu inleg wel af. Heb in huidige houtinleg en ben het wa beu

Comment

Is idd ook wel anders dn anders...
                            Door deze uitvoering "springen" de stoelen en armleunen bijna letterlijk uit de auto
                            Wij (vrouwke en ik, kids iets minder) vonden het na jaaaaaaren zwart/zwart interieur eens wat anders...
                            Ja, goestingen en smaak

Vind trouwens de combi met alu inleg wel af. Heb in huidige houtinleg en ben het wa beu
                            Hoi,

Ik heb beige lederen zetels besteld & dan is het dashbord, deuren, riemen, matten ed. ook allemaal in het beige, zij het een iets andere tint. In 't echt nog meer geslaagd dan op deze foto.

PS. Levering uitgesteld tot ?? maart.
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TFSI-Q Bekijk Berichten
                              Hallo!

Ik vind dat net mooi! Ik zou het niet anders willen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Methusalem Bekijk Berichten
                                Hallo!

Ik vind dat net mooi! Ik zou het niet anders willen!
                                Kleuren, accenten, ... (bijna) genoeg aanbod voor elke smaak ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk Berichten
                                  Prachtige wagen !

Zo zou ik hem ook graag samenstellen qua exterieur, enkel de S-Line twijfel ik over.
                                  Verder zal de S-Tronic ook niet binnen mijn budget passen vrees ik

Zwart exterieur, Color Module en 20" star velgen, getinte ruiten... meer moet dat niet zijn !

Veel plezier ermee tiest !
                                  Jij zou héél graag met een automaat willen rijden, denk ik.
                                  Vindt jij dan 20" velgen belangrijker dan een wagen met een automaat?

Dit is mijn mening, maar als ik moet kiezen tussen de twee, is dat snel beslist!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk Berichten

Dit is mijn mening, maar als ik moet kiezen tussen de twee, is dat snel beslist!!
                                    Klopt !

Enerzijds zit ik met het domme idee dat ik misschien wat jong ben voor een automaat
                                    Anderzijds vind ik de techniek met dubbele koppeling super en wil ik dit zeker eens proberen !

Nu ik hier de foto's van de 20" star velgen zie begin ik meer en meer te twijfelen.
                                    Ik vind ze te 'open' en zou eerder voor een 19" gaan...

Gelukkig het ik nog wat tijd om te twijfelen en te kiezen !

Ik blijf het hier alleszins volgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk Berichten
                                      Klopt !

Enerzijds zit ik met het domme idee dat ik misschien wat jong ben voor een automaat
                                      Anderzijds vind ik de techniek met dubbele koppeling super en wil ik dit zeker eens proberen !

Nu ik hier de foto's van de 20" star velgen zie begin ik meer en meer te twijfelen.
                                      Ik vind ze te 'open' en zou eerder voor een 19" gaan...

Gelukkig het ik nog wat tijd om te twijfelen en te kiezen !

Ik blijf het hier alleszins volgen...
                                      automaat heeft niets met leeftijd te maken,en vergeet niet daar staat ook een S-stand op,dus ge rijd zo sportief als ge zelf wilt,.....nog meer twijfel ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk Berichten

Hallo, ik stond voor dezelfde keuze en heb niet lang hoeven nadenken. Liever S-tronic dan 20 inch! (En ook ik ben nog geen 40 )

Comment

Working...
                                        X