Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
2.0TDI 163pk 6V fantoomzwart
Bruin Napa leder met sportstoelen
3 zone airco
Achterbank plus
Getinte ruiten
Electrische zetels
Hill Hold
Multifunctie sportstuur
Electrische kofferklep
Acoustic parking VR/AR
Audi soundystem
Pack Lounge
Pack Adventure plus
Verlichtingspakket
Servo tronic
Xenon +
Audi musicinterface
...
Lijkt me een hele mooie! Nog even wachten en dan in de zomer lekker rijden
Wat mij stoort (met alle respect voor ieders smaak) bij een 'niet-zwart' interieur is dat het dashboard en de deurpaneelonderdelen in het zwart blijven.
Wat mij stoort (met alle respect voor ieders smaak) bij een 'niet-zwart' interieur is dat het dashboard en de deurpaneelonderdelen in het zwart blijven.
Is idd ook wel anders dn anders...
Door deze uitvoering "springen" de stoelen en armleunen bijna letterlijk uit de auto
Wij (vrouwke en ik, kids iets minder) vonden het na jaaaaaaren zwart/zwart interieur eens wat anders...
Ja, goestingen en smaak
Vind trouwens de combi met alu inleg wel af. Heb in huidige houtinleg en ben het wa beu
Is idd ook wel anders dn anders...
Door deze uitvoering "springen" de stoelen en armleunen bijna letterlijk uit de auto
Wij (vrouwke en ik, kids iets minder) vonden het na jaaaaaaren zwart/zwart interieur eens wat anders...
Ja, goestingen en smaak
Vind trouwens de combi met alu inleg wel af. Heb in huidige houtinleg en ben het wa beu
Hoi,
Ik heb beige lederen zetels besteld & dan is het dashbord, deuren, riemen, matten ed. ook allemaal in het beige, zij het een iets andere tint. In 't echt nog meer geslaagd dan op deze foto.
Hallo!
Ik vind dat net mooi! Ik zou het niet anders willen!
Zo zou ik hem ook graag samenstellen qua exterieur, enkel de S-Line twijfel ik over.
Verder zal de S-Tronic ook niet binnen mijn budget passen vrees ik
Zwart exterieur, Color Module en 20" star velgen, getinte ruiten... meer moet dat niet zijn !
Veel plezier ermee tiest !
Jij zou héél graag met een automaat willen rijden, denk ik.
Vindt jij dan 20" velgen belangrijker dan een wagen met een automaat?
Dit is mijn mening, maar als ik moet kiezen tussen de twee, is dat snel beslist!!
Jij zou héél graag met een automaat willen rijden, denk ik.
Vindt jij dan 20" velgen belangrijker dan een wagen met een automaat?
Dit is mijn mening, maar als ik moet kiezen tussen de twee, is dat snel beslist!!
Klopt !
Enerzijds zit ik met het domme idee dat ik misschien wat jong ben voor een automaat
Anderzijds vind ik de techniek met dubbele koppeling super en wil ik dit zeker eens proberen !
Nu ik hier de foto's van de 20" star velgen zie begin ik meer en meer te twijfelen.
Ik vind ze te 'open' en zou eerder voor een 19" gaan...
Gelukkig het ik nog wat tijd om te twijfelen en te kiezen !
Enerzijds zit ik met het domme idee dat ik misschien wat jong ben voor een automaat
Anderzijds vind ik de techniek met dubbele koppeling super en wil ik dit zeker eens proberen !
Nu ik hier de foto's van de 20" star velgen zie begin ik meer en meer te twijfelen.
Ik vind ze te 'open' en zou eerder voor een 19" gaan...
Gelukkig het ik nog wat tijd om te twijfelen en te kiezen !
Ik blijf het hier alleszins volgen...
automaat heeft niets met leeftijd te maken,en vergeet niet daar staat ook een S-stand op,dus ge rijd zo sportief als ge zelf wilt,.....nog meer twijfel ?
Comment