is enkel geldig voor de Q5 zeker?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk BerichtenBij mij nochtans niet het geval...
Besteld 27 dec. en is nog steeds niet aangekomen.
Voor een TDI moet je waarschijnlijk langer wachten dan voor een TFSI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk BerichtenEr bestaat ook nog een 3.0TDI
Een Q5 kan zeer vlot mee in het verkeer maar kan je natuurlijk niet vergelijken met een A5; Q5 is en blijft een SUV en geen sportcar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtende levertijden zijn stukken korter geworden heb ik dit weekend vernomen, binnen de 3 maanden heb je je wagen
De dealer zei wel dat het best zou kunnen dat de leveringstermijnen weer korter gaan worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk BerichtenBij mij nochtans niet het geval...
Besteld 27 dec. en is nog steeds niet aangekomen.
Voor een TDI moet je waarschijnlijk langer wachten dan voor een TFSI
Comment
-
- B2F4U : 15 december 2.0TDI kwartsgrijs (5200 km)
- josy : 19 december 2.0TDI S-line ijszilver (17500 km)
- Q5 caractere : 3 februari 3.0TDI oceaanblauw
- gingerbeat : 10 februari 2.0TFSI kwartsgrijs
- lucas_boy : 3 maart 2.0TDI zwart (1.200 km)
- tiest : 13 maart 2.0TDI S-line zwart
- TFSI-Q : 26 maart 2.0TDI S-line ext. ijszilver
- koe foenf : 31 maart 2.0TDI S-Tronic amethystgrijs (100 km)
- musa : 8 april 2.0TDI S-tronic kwartsgrijs
- cold-play : 6 mei 2.0TDI lavagrijs
- kuu5: eind juni 2.0TFSI S-tronic ijszilver
- audiavanti : 09mei 2.0TFSI S-tronic kwartsgrijs
- Qcar: begin juni 2.0TDI fantoomzwart
- audicruiser5: eind mei / begin juni 3.0TDI S-line wit/zwarte dakrails
- romainmessiaen: begin april 2.0TDI S-tronic fantoomzwart
- rz133 : september 2.0TDI offroad pakket
- joke: begin april 2.0TDI lavagrijs
Ik heb 'm & hij rijdt ge-wel-dig !!!
supersnel schakelende S-tronic, genoeg power, stil, lekker hoge zitpositie, lekker zacht (op m'n kleine standaardvelgjes), mmi duidelijk en zeer intuitief, ruikt lekker, schoon kleuren (zowel binnen als buiten) ...
Voor de kritici: wel weinig opbergmogelijkheden voor kleine dingen die je bij de hand wil hebben als sleutels, tankkaart, AB van garagepoort ed. Maar dat zal de pret niet derven
Comment
-
Ik heb 'm & hij rijdt ge-wel-dig !!!
supersnel schakelende S-tronic, genoeg power, stil, lekker hoge zitpositie, lekker zacht (op m'n kleine standaardvelgjes), mmi duidelijk en zeer intuitief, ruikt lekker, schoon kleuren (zowel binnen als buiten) ...
Voor de kritici: wel weinig opbergmogelijkheden voor kleine dingen die je bij de hand wil hebben als sleutels, tankkaart, AB van garagepoort ed. Maar dat zal de pret niet derven[/quote]
Veel geluk en plezier ermee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koe Foenf Bekijk BerichtenIk heb 'm & hij rijdt ge-wel-dig !!!
Voor de kritici: wel weinig opbergmogelijkheden voor kleine dingen die je bij de hand wil hebben als sleutels, tankkaart, AB van garagepoort ed. Maar dat zal de pret niet dervensigpic
Comment
-
Q5 eerste indruk :
De Q5 vind ik een prachtige wagen (minder fotogeniek, maar in het echt ...).
Het ijszilver met het s-line exterieurpakket mogen (wat mij betreft) zeker gezien worden.
Met het standaard-onderstel en 19"-velgen rijdt de Q5 vrij comfortabel.
In de bochten gedraagt de wagen zich super (zeker voor een wagen uit de 'suv'-rangen).
Het MMI/GPS-systeem vind ik knap en lijkt me enorm gebruiksvriendelijk.
Het panoramisch dak kan ik iedereen aanraden!
De elektronische handrem vind ik toch even wennen (t.o.v. de mechanische handrem die ik gewoon ben).
Daarom maak ik meer gebruik van de hill-hold assist, welke ingrijpt als je volledig stilstaat en uitschakelt tijdens het gasgeven.
De grote buitenspiegels nemen voor kleinere chauffeurs (i.c.m. gewenste zitpositionering) een deel van het gezichtsveld weg, ter hoogte van de A-stijl.
Grotere chauffeurs kijken erboven en zullen dit minder als nadeel beschouwen.
Achterin is de middentunel vrij breed.
Dit neem je er echter met plezier bij als het om een 'Quattro' gaat...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TFSI-Q Bekijk BerichtenQ5 eerste indruk :
De Q5 vind ik een prachtige wagen (minder fotogeniek, maar in het echt ...).
Het ijszilver met het s-line exterieurpakket mogen (wat mij betreft) zeker gezien worden.
Met het standaard-onderstel en 19"-velgen rijdt de Q5 vrij comfortabel.
In de bochten gedraagt de wagen zich super (zeker voor een wagen uit de 'suv'-rangen).
Het MMI/GPS-systeem vind ik knap en lijkt me enorm gebruiksvriendelijk.
Het panoramisch dak kan ik iedereen aanraden!
De elektronische handrem vind ik toch even wennen (t.o.v. de mechanische handrem die ik gewoon ben).
Daarom maak ik meer gebruik van de hill-hold assist, welke ingrijpt als je volledig stilstaat en uitschakelt tijdens het gasgeven.
De grote buitenspiegels nemen voor kleinere chauffeurs (i.c.m. gewenste zitpositionering) een deel van het gezichtsveld weg, ter hoogte van de A-stijl.
Grotere chauffeurs kijken erboven en zullen dit minder als nadeel beschouwen.
Achterin is de middentunel vrij breed.
Dit neem je er echter met plezier bij als het om een 'Quattro' gaat...
(toen ik mijn S-line bestelde (3 okt) was het ext. pakket nog niet configureerbaar)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk BerichtenWrijf het nog maar eens goed in.
(toen ik mijn S-line bestelde (3 okt) was het ext. pakket nog niet configureerbaar)
Het ijszilver mag (wat mij betreft) zeker gezien worden.
Comment
Comment