Oorspronkelijk geplaatst door Koe Foenf
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koe Foenf Bekijk BerichtenIdd. verbasend veel power in S. Kwaad zal dit zeker niet kunnen, ik vind het enkel jammer dat ie is S niet in 7de gaat (toch niet onder de 160)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cold - play Bekijk Berichtenvraagje , als hij op de 'S' stand staat op hoeveel toeren schakelt hij dan naar de volgende versnelling ?
De M-tronic van mijn vorige A4 hield ook rekening met de helling van de wagen (bergop=hogere toeren) maar dit heb ik nog niet bij deze S-tronic kunnen proberen...
Comment
-
Hier een link naar het virtueel dashboard van de Q5 :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gingerbeat Bekijk BerichtenAlles werkt zeer vlot en vanzelfsprekend,navigatie kan zowel met stem,als met joystick bediend worden,3D functie geeft een mooi schermpje maar is beperkt tot de grote steden.Audi soundsystem is ok voor in de wagen.
Muziek op uw harde schijf plaatsen is kinderspel,zowel via usb,sd-kaart als ipod.
Gewoon aansluiten en importeren.
Via de bijgevoegde dvd van audi,heeft men altijd voldoende hulp bij de hand.
Comment
-
Hallo,
Heeft iedereen gratis Audi-onderhoudsproducten (shampoo&wax, ruiten en interieurreiniger) meegekregen bij het afhalen van zijn Q5?
Is er ook iemand die dat heeft gebruikt?
Bij mij waren ze precies vervallen! Shampoo schuimt niet, interieurreiniger laat vlekken achter, ruitenreiniger laat strepen achter
Als jullie het nog niet gebruikt hebben, doe het A.U.B. niet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koe Foenf
Graag wat fotokes van kwartsgrijs (S-line), jammer genoeg nog nie gevonden...en 't is nog even wachten tot Juni
- B2F4U : 15 december 2.0TDI kwartsgrijs (5200 km)
- josy : 19 december 2.0TDI S-line ijszilver (17500 km)
- Q5 caractere : 3 februari 3.0TDI oceaanblauw
- gingerbeat : 10 februari 2.0TFSI kwartsgrijs
- lucas_boy : 3 maart 2.0TDI zwart (1.200 km)
- tiest : 13 maart 2.0TDI S-line zwart
- TFSI-Q : 26 maart 2.0TDI S-line ext. ijszilver
- koe foenf : 31 maart 2.0TDI S-Tronic amethystgrijs (900km)
- musa : 3 april 2.0TDI S-tronic kwartsgrijs
- Q5-Striker: 7 april 2.0TDI S-tronic kwartsgrijs
- joke: begin april 2.0TDI lavagrijs
besteld maar nog niet geleverd- cold-play : 6 mei 2.0TDI lavagrijs
- kuu5: eind juni 2.0TFSI S-tronic ijszilver
- audiavanti : 09mei 2.0TFSI S-tronic kwartsgrijs
- Qcar: begin juni 2.0TDI fantoomzwart
- audicruiser5: eind mei / begin juni 3.0TDI S-line wit/zwarte dakrails
- romainmessiaen: begin april 2.0TDI S-tronic fantoomzwart
- rz133 : september 2.0TDI offroad pakket
- NewQ5Driver : juni 2.0 TDI S-line kwartsgrijs
Comment
-
Volg al tijdje dit forum aangezien ik moet beslissen voor de opvolger van mijn bmw 525d touring en ik twijfel tussen Q5 of BMW X5.
Budget voor goed uitgeruste Q5 3.0 TDI S-line en BMW X5 is nagenoeg zelfde.
Voordelen Q5 :
- nieuwer
- betere afwerking
- sportiever en stuk sneller
Voordelen X5 :
- eerder concurrent van Q7 en dus klasse meer
- ruimer
Mijn voorkeur gaat echter naar Q5 omdat ik hem stuk mooier vind (indien goed uitgerust, s-line, 20 duims velgen ....) dan X5 waarvan er intussen reeds heel veel rondrijden.
Wat denken jullie ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk BerichtenVolg al tijdje dit forum aangezien ik moet beslissen voor de opvolger van mijn bmw 525d touring en ik twijfel tussen Q5 of BMW X5.
Voordelen Q5 :
- nieuwer
- betere afwerking
Voordelen X5 :
- ruimer
Mijn voorkeur gaat echter naar Q5 omdat ik hem stuk mooier vind (indien goed uitgerust, s-line, 20 duims velgen ....) dan X5 waarvan er intussen reeds heel veel rondrijden.
Wat denken jullie ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk BerichtenVolg al tijdje dit forum aangezien ik moet beslissen voor de opvolger van mijn bmw 525d touring en ik twijfel tussen Q5 of BMW X5.
Voordelen Q5 :
- nieuwer
- betere afwerking
Voordelen X5 :
- ruimer
Wat denken jullie ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk BerichtenHallo,
Heeft iedereen gratis Audi-onderhoudsproducten (shampoo&wax, ruiten en interieurreiniger) meegekregen bij het afhalen van zijn Q5?
Is er ook iemand die dat heeft gebruikt?
Bij mij waren ze precies vervallen! Shampoo schuimt niet, interieurreiniger laat vlekken achter, ruitenreiniger laat strepen achter
Als jullie het nog niet gebruikt hebben, doe het A.U.B. niet!
Comment
-
Keuze Q5 of X5 is misschien luxeprobleem maar ik vind budget voor Q5 (3.0 tdi snel meer dan 60.000 euro) groot omdat dit toch eigenlijk concurrent is voor X3 wat ik persoonlijk (sorry voor de bezitters van deze wagen) eerder goedkopere versie van X5 vind en vrouwenauto.
Bij de Q5 heb ik dat gevoel helemaal niet tov. Q7.
Q5 ziet er goed uitgerust vrij dik uit en Q7 is naar mijn mening veel te lomp en meer voor Amerikaanse markt.
Maar is duur voor wagen in deze klasse vandaar mijn twijfel.
Ook vrees ik voor waarde bij doorverkoop na bv 3 jaar aangezien de meeste vraag naar 2.0 tdi zal gaan, bij de X5 is dit sowieso min 3.0d.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichtenamaai , das wel straf , ze geven ook eens iets gratis......
Comment
-
@ Musa,
die kuisproducten (zeker de wash en wax shampoo) van Audi stellen niet veel voor. Ik zou eens gaan shoppen bij www.meguiars.be, dat zijn de meer professionele poetsproducten en haal je zeker meer resultaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk BerichtenHeb niet bedoeling om discussie op te zetten tussen BMW en Audi fans maar om mijn eigen keuze wat makkelijker te maken zou ik graag wat pro's en contra's horen van enerzijds Q5 en X5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenZulke discussie moet gevoerd worden in "die of dat", niet hier.
Comment
Comment