Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Koe Foenf Bekijk Berichten
    Voila ! weg evenwicht. Dus dringend nieuwe bestellingen gezocht
    1. B2F4U : 15 december 2.0TDI kwartsgrijs (5200 km)
    2. josy : 19 december 2.0TDI S-line ijszilver (17500 km)
    3. Q5 caractere : 3 februari 3.0TDI oceaanblauw
    4. gingerbeat : 10 februari 2.0TFSI kwartsgrijs
    5. lucas_boy : 3 maart 2.0TDI zwart (1.200 km)
    6. tiest : 13 maart 2.0TDI S-line zwart
    7. TFSI-Q : 26 maart 2.0TDI S-line ext. ijszilver
    8. koe foenf : 31 maart 2.0TDI S-Tronic amethystgrijs (900km)
    9. musa : 3 april 2.0TDI S-tronic kwartsgrijs
    10. Q5-Striker: 7 april 2.0TDI S-tronic kwartsgrijs
    besteld maar nog niet geleverd
    1. cold-play : 6 mei 2.0TDI lavagrijs
    2. kuu5: eind juni 2.0TFSI S-tronic ijszilver
    3. audiavanti : 09mei 2.0TFSI S-tronic kwartsgrijs
    4. Qcar: begin juni 2.0TDI fantoomzwart
    5. audicruiser5: eind mei / begin juni 3.0TDI S-line wit/zwarte dakrails
    6. romainmessiaen: begin april 2.0TDI S-tronic fantoomzwart
    7. rz133 : september 2.0TDI offroad pakket
    8. joke: begin april 2.0TDI lavagrijs
    morgen 9 april mag ik hem gaan afhalen eindelijk binnengekomen vertraging opgelopen in duitsland wegens kwaliteitscontrole

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koe Foenf Bekijk Berichten
      Idd. verbasend veel power in S. Kwaad zal dit zeker niet kunnen, ik vind het enkel jammer dat ie is S niet in 7de gaat (toch niet onder de 160)
      vraagje , als hij op de 'S' stand staat op hoeveel toeren schakelt hij dan naar de volgende versnelling ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cold - play Bekijk Berichten
        vraagje , als hij op de 'S' stand staat op hoeveel toeren schakelt hij dan naar de volgende versnelling ?
        Dat is, zowel in D als in S, niet op een vast aantal toeren. Dit is afhankelijk van oa. de weerstand op de motor op dat moment, de snelheid waarmee je het gaspedaal beweegt, of je een 'kick down' gedaan hebt.
        De M-tronic van mijn vorige A4 hield ook rekening met de helling van de wagen (bergop=hogere toeren) maar dit heb ik nog niet bij deze S-tronic kunnen proberen...

Comment

• Ik krijg de tiptronic van de Q7 gemakkelijk tot 4400 toeren in S

Comment

• Hier een link naar het virtueel dashboard van de Q5 :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gingerbeat Bekijk Berichten
              Alles werkt zeer vlot en vanzelfsprekend,navigatie kan zowel met stem,als met joystick bediend worden,3D functie geeft een mooi schermpje maar is beperkt tot de grote steden.Audi soundsystem is ok voor in de wagen.
              Muziek op uw harde schijf plaatsen is kinderspel,zowel via usb,sd-kaart als ipod.
              Gewoon aansluiten en importeren.
              Via de bijgevoegde dvd van audi,heeft men altijd voldoende hulp bij de hand.
              Wat zijn jullie ervaringen met MMI op het gebied van muziek. Kun je nummers zoeken op artiest, titel, album ...

Comment

• Hallo,

Heeft iedereen gratis Audi-onderhoudsproducten (shampoo&wax, ruiten en interieurreiniger) meegekregen bij het afhalen van zijn Q5?
                Is er ook iemand die dat heeft gebruikt?
                Bij mij waren ze precies vervallen! Shampoo schuimt niet, interieurreiniger laat vlekken achter, ruitenreiniger laat strepen achter
                Als jullie het nog niet gebruikt hebben, doe het A.U.B. niet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koe Foenf

Graag wat fotokes van kwartsgrijs (S-line), jammer genoeg nog nie gevonden...en 't is nog even wachten tot Juni

1. B2F4U : 15 december 2.0TDI kwartsgrijs (5200 km)
                  2. josy : 19 december 2.0TDI S-line ijszilver (17500 km)
                  3. Q5 caractere : 3 februari 3.0TDI oceaanblauw
                  4. gingerbeat : 10 februari 2.0TFSI kwartsgrijs
                  5. lucas_boy : 3 maart 2.0TDI zwart (1.200 km)
                  6. tiest : 13 maart 2.0TDI S-line zwart
                  7. TFSI-Q : 26 maart 2.0TDI S-line ext. ijszilver
                  8. koe foenf : 31 maart 2.0TDI S-Tronic amethystgrijs (900km)
                  9. musa : 3 april 2.0TDI S-tronic kwartsgrijs
                  10. Q5-Striker: 7 april 2.0TDI S-tronic kwartsgrijs
                  11. joke: begin april 2.0TDI lavagrijs

besteld maar nog niet geleverd
                  1. cold-play : 6 mei 2.0TDI lavagrijs
                  2. kuu5: eind juni 2.0TFSI S-tronic ijszilver
                  3. audiavanti : 09mei 2.0TFSI S-tronic kwartsgrijs
                  4. Qcar: begin juni 2.0TDI fantoomzwart
                  5. audicruiser5: eind mei / begin juni 3.0TDI S-line wit/zwarte dakrails
                  6. romainmessiaen: begin april 2.0TDI S-tronic fantoomzwart
                  7. rz133 : september 2.0TDI offroad pakket
                  8. NewQ5Driver : juni 2.0 TDI S-line kwartsgrijs

Comment

• Volg al tijdje dit forum aangezien ik moet beslissen voor de opvolger van mijn bmw 525d touring en ik twijfel tussen Q5 of BMW X5.
                    Budget voor goed uitgeruste Q5 3.0 TDI S-line en BMW X5 is nagenoeg zelfde.

Voordelen Q5 :
                    - nieuwer
                    - betere afwerking
                    - sportiever en stuk sneller

Voordelen X5 :
                    - eerder concurrent van Q7 en dus klasse meer
                    - ruimer

Mijn voorkeur gaat echter naar Q5 omdat ik hem stuk mooier vind (indien goed uitgerust, s-line, 20 duims velgen ....) dan X5 waarvan er intussen reeds heel veel rondrijden.
                    Wat denken jullie ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                      Volg al tijdje dit forum aangezien ik moet beslissen voor de opvolger van mijn bmw 525d touring en ik twijfel tussen Q5 of BMW X5.

Voordelen Q5 :
                      - nieuwer
                      - betere afwerking

Voordelen X5 :
                      - ruimer

Mijn voorkeur gaat echter naar Q5 omdat ik hem stuk mooier vind (indien goed uitgerust, s-line, 20 duims velgen ....) dan X5 waarvan er intussen reeds heel veel rondrijden.
                      Wat denken jullie ?
                      Beide wagens zijn top, wat je keuze ook wordt, het is de goeie.

Comment

Volg al tijdje dit forum aangezien ik moet beslissen voor de opvolger van mijn bmw 525d touring en ik twijfel tussen Q5 of BMW X5.

Voordelen Q5 :
                        - nieuwer
                        - betere afwerking

Voordelen X5 :
                        - ruimer

Wat denken jullie ?
                        Het is wat Josy zegt. Beide wagens zijn top. Zelf zou ik voor de Q5 kiezen. Hij is inderdaad mooier (kwestie van smaak) en moderner. Succes ermee!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk Berichten
                          Hallo,

Heeft iedereen gratis Audi-onderhoudsproducten (shampoo&wax, ruiten en interieurreiniger) meegekregen bij het afhalen van zijn Q5?
                          Is er ook iemand die dat heeft gebruikt?
                          Bij mij waren ze precies vervallen! Shampoo schuimt niet, interieurreiniger laat vlekken achter, ruitenreiniger laat strepen achter
                          Als jullie het nog niet gebruikt hebben, doe het A.U.B. niet!
                          amaai , das wel straf , ze geven ook eens iets gratis......
                          1991 Audi S2 coupe
                          2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Keuze Q5 of X5 is misschien luxeprobleem maar ik vind budget voor Q5 (3.0 tdi snel meer dan 60.000 euro) groot omdat dit toch eigenlijk concurrent is voor X3 wat ik persoonlijk (sorry voor de bezitters van deze wagen) eerder goedkopere versie van X5 vind en vrouwenauto.
                            Bij de Q5 heb ik dat gevoel helemaal niet tov. Q7.
                            Q5 ziet er goed uitgerust vrij dik uit en Q7 is naar mijn mening veel te lomp en meer voor Amerikaanse markt.
                            Maar is duur voor wagen in deze klasse vandaar mijn twijfel.
                            Ook vrees ik voor waarde bij doorverkoop na bv 3 jaar aangezien de meeste vraag naar 2.0 tdi zal gaan, bij de X5 is dit sowieso min 3.0d.

Comment

• X5 --> Q5

Comment

• 1991 Audi S2 coupe
                                2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Heb niet bedoeling om discussie op te zetten tussen BMW en Audi fans maar om mijn eigen keuze wat makkelijker te maken zou ik graag wat pro's en contra's horen van enerzijds Q5 en X5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
                                    amaai , das wel straf , ze geven ook eens iets gratis......
                                    Ja, alles bij Audi heeft z'n prijs... Geven ze iets gratis, dan is het geheid brol.

Comment

• @ Musa,

die kuisproducten (zeker de wash en wax shampoo) van Audi stellen niet veel voor. Ik zou eens gaan shoppen bij www.meguiars.be, dat zijn de meer professionele poetsproducten en haal je zeker meer resultaat

Comment

Heb niet bedoeling om discussie op te zetten tussen BMW en Audi fans maar om mijn eigen keuze wat makkelijker te maken zou ik graag wat pro's en contra's horen van enerzijds Q5 en X5.
                                        Zulke discussie moet gevoerd worden in "die of dat", niet hier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                          Zulke discussie moet gevoerd worden in "die of dat", niet hier.
                                          Look how's talking!

Comment

Working...
                                          X